Appartement Agriturismo La Filanda

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
Appartement Agriturismo La Filanda
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo La Filanda voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Agriturismo La Filanda in het Nederlands

Hele mooie, rustige omgeving

Marcel
18-8-2017

La Filanda is een schitterende plek om te verblijven met meerdere mooie plaatsen in de nabije omgeving (denk aan Desenzano, Salo en op verdere afstand Bardolino). Een auto is zeker een pre aangezien in het plaatsje zelf vrij weinig te doen is. Als u fan bent van waterparken zou ik Aquapark Le Vele aanraden. Erg netjes en groot en lang niet zo druk als de bekendere parken Caneva en Gardaland.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi acc. aan rustigere kant Gardameer

Jeroen Schuurmans
10-11-2013

Wij zijn hier 10 dagen geweest en een heerlijke tijd gehad. Appartementen zijn mooi en ruim, hebben er twee gehad. Het complex wordt gescheiden van het zwembad, tennisbaan en speeltuin, door een straatje, waar niet verl verkeer rijdt, maar waardoor je ook niet je kleine kinderen er zo naar toe laat lopen. In de periode dat wij er verbleven waren er altijd (nederlandse)kindjes in dezelfde leegtijdscatagorie (3-5) als de onze, maar ze zijn niet speciaal gericht op kinderen. Al zijn ze, zoals meestal in Italie, wel dol op kunderen. Het dorpje stelt niet veel voor, al kan je er smorgens een lekker kopje koffie drinken, in de avond eten, diverse restaurants, en natuurlijk een ijsje kopen. Voor andere dingen heb je een auto nodig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek met jonge kinderen!

Fyrin
23-1-2013

Wat een fijne vakantie hebben we hier gehad met onze kinderen van 3 en 1 jaar. Appartement met eigen tuintje aan de binnenplaats. Ontzettend lieve huismeester die altijd klaar staat om te helpen. Appartement lag aan de zijde van een steeg waar iedere ochtend heel vroeg het vuilnis werd opgehaald, waardoor we vaak vroeg wakker werden. Appartementenblok 'La Filanda' ligt aan de betere kant van het complex, maar heeft geen eigen tuin. Zwembad prima, een grote en een kleintje voor de kinderen, grote speeltuin en sportweide. In het dorp lekker pizza eten, naar het Gardameer, leuke dorpen en steden in de buurt. Een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Rustige plek rond het drukke Gardameer

Anja
15-7-2012

Goede plek om Gardameer te verkennen. Eenvoudige doch complete inrichting. Sommige met airconditioning. Goede faciliteiten (groot en verzorgd zwembad, ping-pong, tennis, .....) ter plaatse. Op 15 minuten loopafstand van het meer.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Agriturismo La Filanda overtreft verwachtingen!

Nienke
3-8-2010

Prachtige foto's, geweldige olie (behorend tot de top 250 vd wereld), goed prijzen; het lijkt te mooi om waar te zijn. Tot onze grote verrassing, het was zelfs beter. Er is voor ieder wat wils: van tennisvelden, speeltuin, volleyball, zwembad, hiking, dichtbij het meer en geweldige plaatsen als Sirmione, Limone etc tot barbecue area en tuinen aan toe. De materialen die gebruikt zijn in de kamers en gebouwen zijn van hoogwaardige kwaliteit en alles superschoon...Maar het beste nog is de eigenaresse; een kinderarts die van kinderen en alles om haar heen houdt. Wil je er echt helemaal even tussen uit? Dit is de plek. Na een vakantie hier, realiseer je je weer waar het allemaal eigenlijk om gaat! Met een uitgeruste en relaxte geest benader je het dagelijks leven met een andere blik! Wat hier het meest aan bijdraagt weet ik niet, de excellente service, het comfort of Lady Alessandra Cavazza zelf. Dit is meer dan alleen een agriturismo, het is authentiek en overtreft je verwachtingen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Tennisbaan3, Aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo La Filanda in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo La Filanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.