Appartement Agriturismo La Filanda

ItaliëPlaatsen rond het GardameerManerba del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo La Filanda voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 5 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 5 reviews
  • 8.4Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Agriturismo La Filanda

• 9Marcel18-08-2017

Hele mooie, rustige omgeving

La Filanda is een schitterende plek om te verblijven met meerdere mooie plaatsen in de nabije omgeving (denk aan Desenzano, Salo en op verdere afstand Bardolino). Een auto is zeker een pre aangezien in het plaatsje zelf vrij weinig te doen is. Als u fan bent van waterparken zou ik Aquapark Le Vele aanraden. Erg netjes en groot en lang niet zo druk als de bekendere parken Caneva en Gardaland.

• 7Jeroen Schuurmans10-11-2013

Mooi acc. aan rustigere kant Gardameer

Wij zijn hier 10 dagen geweest en een heerlijke tijd gehad. Appartementen zijn mooi en ruim, hebben er twee gehad. Het complex wordt gescheiden van het zwembad, tennisbaan en speeltuin, door een straatje, waar niet verl verkeer rijdt, maar waardoor je ook niet je kleine kinderen er zo naar toe laat lopen. In de periode dat wij er verbleven waren er altijd (nederlandse)kindjes in dezelfde leegtijdscatagorie (3-5) als de onze, maar ze zijn niet speciaal gericht op kinderen. Al zijn ze, zoals meestal in Italie, wel dol op kunderen. Het dorpje stelt niet veel voor, al kan je er smorgens een lekker kopje koffie drinken, in de avond eten, diverse restaurants, en natuurlijk een ijsje kopen. Voor andere dingen heb je een auto nodig.

• 8Fyrin23-01-2013

Heerlijke plek met jonge kinderen!

Wat een fijne vakantie hebben we hier gehad met onze kinderen van 3 en 1 jaar. Appartement met eigen tuintje aan de binnenplaats. Ontzettend lieve huismeester die altijd klaar staat om te helpen. Appartement lag aan de zijde van een steeg waar iedere ochtend heel vroeg het vuilnis werd opgehaald, waardoor we vaak vroeg wakker werden. Appartementenblok 'La Filanda' ligt aan de betere kant van het complex, maar heeft geen eigen tuin. Zwembad prima, een grote en een kleintje voor de kinderen, grote speeltuin en sportweide. In het dorp lekker pizza eten, naar het Gardameer, leuke dorpen en steden in de buurt. Een echte aanrader!

• 8Anja15-07-2012

Rustige plek rond het drukke Gardameer

Goede plek om Gardameer te verkennen. Eenvoudige doch complete inrichting. Sommige met airconditioning. Goede faciliteiten (groot en verzorgd zwembad, ping-pong, tennis, .....) ter plaatse. Op 15 minuten loopafstand van het meer.

• 10Nienke03-08-2010

Agriturismo La Filanda overtreft verwachtingen!

Prachtige foto's, geweldige olie (behorend tot de top 250 vd wereld), goed prijzen; het lijkt te mooi om waar te zijn. Tot onze grote verrassing, het was zelfs beter. Er is voor ieder wat wils: van tennisvelden, speeltuin, volleyball, zwembad, hiking, dichtbij het meer en geweldige plaatsen als Sirmione, Limone etc tot barbecue area en tuinen aan toe. De materialen die gebruikt zijn in de kamers en gebouwen zijn van hoogwaardige kwaliteit en alles superschoon...Maar het beste nog is de eigenaresse; een kinderarts die van kinderen en alles om haar heen houdt. Wil je er echt helemaal even tussen uit? Dit is de plek. Na een vakantie hier, realiseer je je weer waar het allemaal eigenlijk om gaat! Met een uitgeruste en relaxte geest benader je het dagelijks leven met een andere blik! Wat hier het meest aan bijdraagt weet ik niet, de excellente service, het comfort of Lady Alessandra Cavazza zelf. Dit is meer dan alleen een agriturismo, het is authentiek en overtreft je verwachtingen!

Appartement Agriturismo La Filanda info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met