Hotel Residence Sporting

Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
Hotel Residence Sporting

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Sporting voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Sporting in het Nederlands

De mooiste plek aan 't Gardameer

Kittyheij
20-10-2013

Een heerlijke vakantie gehad met het gezin op een waanzinnige plek aan het Gardameer. Er komen allerlei nationaliteiten en allerlei soorten mensen, maar vrijwel geen Nederlanders. Malsecine is een adembenemend plaatsje! Je kunt er met de fiets naartoe (er staan een paar gratis leenfietsen op het complex), met de auto, toeristenbus (halte voor de deur) of na een wandeling van drie kwartier. De sfeer in het complex is heel gastvrij en relaxed. Het ligt vlak naast een trouwlocatie waar regelmatig bruiloftsfeesten worden gegeven, klokslag half 12 stopt de muziek en worden de gasten opgehaald. Ook ligt er een zeil- en surfschool voor de deur, dus er valt genoeg te zien. De drukke doorgaande weg gaat aan de achterkant van het pand langs, wij hebben er volledig geen last van gehad. Voor het pand ligt een rustig weggetje waar nauwelijks autoverkeer is maar des te meer joggers en fietsen te zien zijn. Wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Sporting in Malcesine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Sporting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.