Hotel Piccolo

ItaliëPlaatsen rond het GardameerMalcesine

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Piccolo voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Piccolo

• 8annvanhemelrijk12-07-2010

Mooie suitekamers

Hotel Piccolo is eenvoudig te noemen.Er is een vernieuwd stuk en daar bevinden zich de suite's, die groot en met een mooi uizicht op limone en Riva zijn.Het ontbijt is goed ,maar ga ik nog eens terug dan geen halfpension meer . Grote portie ,zowel voorgerecht als hoofdgerecht maar de kok bakt er niks van ! Dikwijls veel te zout en niet smakelijk geserveerd.Ik heb veel borden halfvol zien teruggaan.De meisjes zijn lief die serveren ,ook de eigenaars maar ze zijn niet zo begaan met de gasten,er is bv niets voorhanden bij het zwembad om te eten of drinken.Er is niets voor kinderen ,ook geen sfeer in de eetruimte , een klein muziekje of hier en daar een bloempje zou het aangenamer maken.Neem zeker de suite of een comfortkamer , anders zeer eenvoudige kamers .Wij hadden suite nr 2 en was met een hoekterras met subliem uitzicht.Bijna 4 km te voet naar Malcesine,wel een zeer mooie wandelweg!

• 10Fam. Drdle08-07-2009

Wir zuhause

Wir fahren schon zum xten-mal zur Fam. Balardi. Sind sehr zufrieden, vor allem die Auswahl an tollen Fischgerichten ist lecker.

Hotel Piccolo info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij