Hotel Parc Hotel Eden

8 reviews over Hotel Parc Hotel Eden in het Nederlands

Bah!

Desireé
15-1-2016

Prima service, goede ligging, maar Kijk uit voor allergische mensen!!!! patat met arachideolie gemaakt, pesto in gewone pasta, en andere onzinnige verzinsels. Ik heb hier een hele erge allergische reactie gehad, drie dagen alleen in bed, moest bijna naar ziekenhuis. Als je gewoon lekker op vakantie bent gebeurt dit weer. Ik heb hier nog een vervelend trauma aan overgehouden. geen aanrader voor allergische mensen. Zwembad heel koud, voor non-allergische mensen: eten altijd hetzelfde en bij chipsmand en drankjesautomaat voor all-in is heel onhygiënisch neergezet, je moest gewoon maar wat chips met je hand pakken. Geen leuke entertainment overdag voor volwassen, bowling en biljart is alleen betaald. Kamers heel gewoontjes, niks mis mee. Dit gaan we dus niet meer doen!!!

Fijn hotel, minder geschikt voor kinderen

marisa321
13-8-2012

Hotel ligt vlak bij het meer, aan de rondweg van het Gardameer. Zwembad ligt boven het hotel. Het ligt wel een eindje af van de dorpjes, dus wil je daarheen moet je wel de auto pakken. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers netjes en schoon, maar zouden wel een renovatie kunnen gebruiken, duidelijk gedateerd. Bedden zouden ook vervangen kunnen worden. We hebben echter een fijne week gehad in dit hotel, Service van personeel prima.

Eenvoudig maar goed

Anne
4-7-2011

dit is de de derde keer dat we naar deze plek in dit hotel gaan.

We hebben 6 kinderen bij ons in de leeftijd 9 tot en met 24!

en dat gaat uitstekend.

je zit 10 km. van garda, malcesine af en binnen 20 min. bij bardolino!

Leuk dagje naar venetië binnen een uur zit je er !

De mensen die er werken zijn vriendelijk en gastvrij.

Prima te doen binnen 1 min. zit je aan het gardameer via de parkeergarage

en het zwembad is ook goed te bereiken.

Een goede keuze voor vakantie met of zonder kinderen!

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Hotel Eden voor je op een rij gezet:

Aardig hotel maar er zijn betere

Frits van Knippenberg
7-6-2011

Hotel Eden is een aardig hotel,maar we hebben aan het Gardameer betere gehad.

Wat wij een groot minpunt vonden is dat er sávonds totaal niets te doen is er staat nog geen muziekje aan.

En aangezien er in de buurt bij het hotel verder ook niets te doen is moet je of naar Malcesine of naar Torbole.

Voor echte rustzoekers is dit hotel o.k.

Voor herhaling vatbaar

Onckels
12-6-2010

Wij waren afgelopen week in dit hotel. De gastvrijheid is zeer goed, en personeel vriendelijk. De kamers zijn schoon en ruim. Uitzicht vanaf balkon is uitstekend. Het hotel beschikt over een gratis parkeergarage. Het ontbijt en 4 gangendiner zijn prima. De bus stopt op ca. 50 meter van het hotel. Al met al een aanrader.

Wij verbleven voor de vierde maal aan het Gardameer, deze keer in Parc Hotel Eden. De ligging is prachtig. Wij hadden lateraal meerzicht en zicht op een imposante berg (kamer aan achterkant)en helemaal geen last van de via Gardesana, de drukke kustweg.

Hotel met slechts 28 kamers, heel rustig aan het 15-meter zwembad.

Op 3 minuten wandelafstand van het meer.

De kamers waren nogal goedkoop ingericht, veel in plastic en wat mankementen in de badkamer. Maar hier verblijf je normaal toch niet veel.

De bediening was heel vriendelijk en persoonlijk. Bijna uitsluitend Italiaans- en een beetje Duitstalige bediening.

Iedere avond keuze voor je diner van de volgende dag. Goed verzorgd eten.

's Avonds niets te beleven en naar Malcesine is 6 km.

De ondergrondse parking biedt plaats aan een 15 tal wagens. Parkeerplaatsen zijn wel heel krap. Buiten zeer beperkte parking.

Hotel haalt haar 4 sterren vooral door haar ligging en uitzicht en we zijn toch al wat 4 sterrenhotels gewoon.

comfortabel hotel - aangenaam eigen strandje met ligstoelen .

Restaurant ok maar zeer koele bedoening na diner geen muziek of gezelligheid en Malcesine is 6km veraf . Niets te beleven in de omgeving : altijd auto nodig . Om 22uur : iedereen op de kamer .

de algemene indruk is 7 door dit gebrek aan aandacht voor de gasten .

Dit is een vrij nieuw hotel

willems maurice
24-8-2006

Dit is een vrij nieuw hotel. Het oogt heel mooi en modern. De kamers zijn heel ruim en netjes. Er is een groot balkon aan met prachtig zicht op het meer. Het eten is er werkelijk formidabel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een zeer verzorgd viergangendiner. Enig minpuntje is het lawaai aan de straatkant. Een zeer drukke doorgangsweg die je het slapen echt verhinderd. Vraag naar een kamer met zicht op de tuin(maar dan mis je wel het formidabele zicht op het meer met zijn duizenden lichtjes 's avonds). Volgens onze beoordeling is dit een hotel dat zijn 4 sterren meer dan waard is.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Hotel Eden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parc Hotel Eden in Malcesine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parc Hotel Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parc Hotel Eden scoort een 7.08 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: