Hotel Lago di Garda

Weer vandaag8°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Lago di Garda voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi hotel op prachtige locatie

K.J. Koster,
10-7-2016

We hebben een verblijf genoten van 1 week in dit hotel. Het ligt midden in het centrum van het stadje op circa 300 meter van het meer. Als je boekt, en je komt met de auto wel even een parkeerplaats reserveren. Dit ligt op circa 7 min lopen vanaf het hotel. Het hotel heeft mooie schone kamers die voorzien zijn van een goed werkende airco en WiFi. Volgens mij is het hotel recent nog geüpdatet gezien de mooie badkamer e.d. Je kunt hier goed eten, personeel van receptie en bediening zijn erg vriendelijk en meedenkend. Zijn er dan geen opmerkingen? Tijdens het ontbijt is wat weinig ruimte in het hotel, en het zou fijn zijn als je een goedwerkende koelkastje op de kamer zou hebben. Aangezien het erg warm kan zijn aan het Gardameer is het fijn als je iets in de koeling kunt bewaren. Kortom, voor ons de eerste keer, maar gezien de ervaring heeft het ons doen besluiten om hier nog eens terug te komen.

1 review over Hotel Lago di Garda in het Nederlands

Mooi hotel op prachtige locatie

K.J. Koster
10-7-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lago di Garda in Malcesine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lago di Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.