Hotel Du Lac

7 reviews over Hotel Du Lac in het Nederlands

Fantastisch!

Marieke Bronk
5-8-2017

Fijne accomodatie, vriendelijk personeel. Eten uitstekend, kamers schoon. Alles keurig onderhouden, geen last van andere gasten.

Fantastische locatie en mooi sfeervol Hotel

Anita Colle
17-5-2017

Goede ligging, ruime kamers, pal bij Malcesine, heerlijk ontbijt en goed verzorgd avondeten, s morgens heerlijk buiten ontbijten met uitzicht op het Gardameer. Vriendelijk personeel, Kortom 2 x geweest en zouden heel graag nog eens daar naar toe willen. Schitterde omgeving echt om verliefd op te worden. Hotel Du Lac heeft echt onze voorkeur...

In 1 woord geweldig

Lydia
30-9-2016

Alles was goed hotel was goed ,ontbijt en diner de kamers waren schoon.en zeer vriendelijke eigenaars

En lieve serveersters en obers altijd even vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Du Lac voor je op een rij gezet:

Prachtig hotel direct aan het meer.

Ingrid Geene
21-10-2013

Mijn indruk van het hotel is dat het een nette, schone , ruime en lichte uitstraling heeft, met zwembad, fitnessruimte en sauna

De omgeving is als een plaatje, je kijkt vanuit het balkon van de kamer, het terras en restaurant uit over het meer, bij avond geniet je van de prachtige zonsondergang.

Binnen 5 minuten ben in het oude centrum van Malcesine, het hotel ligt aan de promenade langs het meer dus je gaat gezellig te voet.

Het personeel is meer dan vriendelijk en correct er is hen nooit iets te veel en al je wensen worden zover als mogelijk vervuld.

Prijs kwaliteit is zeer goed.

Het restaurant kijkt uit over het water, keuken is geweldig.

De kamers zijn ruim, licht en van alle gemakken voorzien. Worden iedere dag schoongemaakt.

Zeer kindvriendelijke omgeving, kinderspeelgoed aan zwembad, kinderstoeltjes in restaurant

Fantastisch hotel

Gitta Bosschieter
3-7-2012

Vrij modern hotel, prachtig gelegen aan het meer.

Zeer vriendelijk personeel, die er al jaren werken.

Lekker eten, heerlijk uitgebreid ontbijt.

Mooie, schone kamers met airco.

Wij komen hier al meerdere jaren met onze kinderen en zijn zeer tevreden.

Fantastisch hotel Du Lac Malcesine.

Anita Collé
15-6-2012

Hotel Du Lac in Malcesine ook dit jaar weer genoten!! Vriendelijk personeel, heerlijk en gevarieerd eten, goede service, ruime kamers met balkon of groot terras, alles keurig schoon, gezellig terras direct aan het Gardameer waar je 's morgens kan ontbijten en kunt genieten van alles wat er voorbij komt varen. Op 15 min loopafstand naar het schattige romantische dorpje Malcesine met het

haventje en de knusse winkel straatjes. Fam. Benedetti wij komen heel graag weer naar jullie toe. Groetjes, Fam. Collé Evert & Anita Nederland.

Super Hotel met schitterende locatie!

Collé
12-8-2010

4* hotel met goede service en zeer schone en mooie kamers.

Uitgebreid ontbijt met zicht op het meer.

Het uitzicht op het meer is in 1 woord schitterend te noemen.

Ruime balkons en grote terrassen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Benedetti Renato, Manager, 16-6-2011

Bespreek met de familie Benedetti en Du Lac Staff

afscheid

We hebben een aantal aanbieders voor Du Lac voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Lac in Malcesine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.