Hotel Alpino

ItaliëPlaatsen rond het GardameerMalcesine

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alpino voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 7 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Alpino

• 8bjorn_riviere17-07-2013

Eerlijke Camping

Bescheiden camping vlak aan het Garda Meer. Perfecte uitvalsbasis om de streek te ontdekken. Klein winkeltje waar brood e.d. kan worden gekocht. Eén minpunt, ligt vlak naast de drukke baan rond het Garda Meer. Wij maakten een motorreis en hadden niet geboekt op deze camping, dit was geen probleem, we werden met open armen ontvangen

• 9bmwmotormuis07-06-2012

Hier gaan we absoluut nog eens terug!!

Het hotel is zeer net verzorgt, erg vriendelijk voor de gasten. We zijn er heerlijk verwend, een week lang! Het eten was goed en lekker; 's middags een lekkere salade en in de avond twee gangen. Snelle service, alles voldoende, goed ontbijt. Het is een familiebedrijf en dat merk je door hun inzet; absoluut een aanrader!!!!!

• 10Romke und Klassie Kroondijk31-07-2011

Super goed hotel

Is kort geleden verbouwd en nu heel goed uitgerust. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan een probleem zijn maar wij konden op het eigen terrein staan. Hotel is wel heel centraal in het stadje gesitueerd. Wij waren super tevreden en kunnen heteen iedere aanbevelen en komen zelf spoedig terug.

• 7P. Bruggeman19-09-2010

Erg simpel

Ik ben hier in 2005 geweest met een vriendinnetje en mijn ouders. Het was een erg simpel hotel, met hele simpele kamers. Het personeel was wel vriendelijk! Het ontbijt was inderdaad erg simpel en op=op, dat was wel zonde. Avondeten was er wel lekker toen! We waren elke avond lekker in het stadje zelf dus om daar alleen te slapen was het prima!

• 8Dimphy van Leuken13-08-2010

Aan te raden!!

Wij zijn een week te gast geweest in Hotel Alpino en hebben het erg naar de zin gehad!! Mooi hotel midden in het centrum met vriendelijk en gastvrij personeel. Het ontbijt was prima en diner was goed. We hebben een paar keer om aanpassing van het menu gevraagd, bv pizza ipv aardappelen en dit was geen enkel probleem, zeker een aanrader!!

• 5jos en ine vreuls15-08-2006

We zijn zeer recent in dit hotel geweest. De ligging is werkelijk goed te noemen, kort bij het centrum, boulevard en haventje; deze liggen echt als het ware om de hoek. Het ontbijt was zeer slecht, met name wat betreft de hoeveelheid en de stelling "op is op"; aan bijvullen van de hoeveelheid broodjes (1 1/2 mini-bolletje per persoon) werd niet gedacht. Diner was ook om over naar huis te spreken. Wat me met name stoorde was dat je het gevoel had dat je als gast lastig gevonden werd en de losse bezoekers van het restaurant vele keren belangrijker werden gevonden. De bediening liet dit zowel in woord (finito,basta) als gebaar blijken (zeer zuur kijken, borjes met eten als het ware op tafel gooien, met duim en vinger klikken als het inleveren van de borden naar de mening van de bediening niet vlug genoeg ging). In ieder geval absollut geen aanrader.

• 5Vakantieganger zomer 200510-01-2006

Hotel met kleine kamers en bedden die bestaan uit een soort stretcher met planken eromheen, die dan ook de eerste dag al instortte. Het eten kan beter. Geen echte italiaanse maaltijden. Maar wel risoto met zeevruchten (leken wel levende slakken), waar je veel lol aan kan beleven! Het hotel is dus niet zo geweldig, maar voor de prijs en het feit dat het hotel maar 1 ster heeft is het er wel een tijdje uit te houden! En de ligging is geweldig. Dicht bij de haven, het Gardameer en het super mooie, oude centrum van Malcesine.

• 6Mark Wijburg07-08-2005

In dit hotel ben ik in het jaar 2005/2006 geweest. Het is een 1 sterren hotel.De kamers zijn zeer eenvoudig. En het eten is ook niet geweldig. verder is de ligging van het hotel uitstekend.

Hotel Alpino info

Building information