Hotel Alpi

2007

Een zeer goed hotel met een prachtige en zeer rustige op 2

Vervynckt
1-9-2007

Een zeer goed hotel met een prachtige en zeer rustige ligging op 2 min. van het meer! Het personeel is heel behulpzaam en spreekt meerdere talen. Je kunt de auto altijd kwijt op de parking van het hotel. Wij hadden hier een zeer aangenaam verlof en zouden zeker nog eens willen teruggaan. Het enige minpunt (wat ons op het einde wat begon te storen) is dat het hotel zeer Duits is! Wij waren het enige Belgische koppel, al anderen waren Duitsers, enkele Engelsen en 1 of 2 Italianen. Je voelt je niet echt in Italië en de menukaart is (uitgenomen van het voorgerecht) ook vrij Duits. Uitgenomen hiervan raad ik iedereen een verblijf in Hotel Alpi aan!!!

Gereisd Met partner in september 2007

2005

Een leuk familie hotel gelegen 100 meter vanuit het van de

ronald
6-7-2005

Een leuk familie hotel gelegen 100 meter vanuit het centrum van Malcesine, direct aan het gardameer. Zeer netjes ingerichte kamers vooral de panorama kamers. Deze kamers geven een prachtig uitzicht over het dorpje en het gardameer. Het eten is goed maar wel een klein salade buffet het vervolg van de warme maaltijd is meer als voldoende en van goede kwaliteit.Ruime parkeerplaatsen, goed verzorgd terras met zwembad,jaccusie en sauna. En vooral een goede service. 200 meter verwijderd van de grote kabelbaan in malcesine. Er zijn ook appartementen te huur. Geen groot strand aanwezig in het dorpje hier moet men enkele meters voor lopen. Een echte aanrader gaan hier nog zeker terug volgend jaar. www.valdimonte.com

Gereisd Anders in juli 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkbenodigdheden, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Tours

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpi in Malcesine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.