Hotel Garda Country House

Hotel Garda Country House

We hebben een aantal aanbieders voor Garda Country House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Garda Country House in het Nederlands

Vrijheid blijheid.

Roger
23-8-2010

Via onverharde weg op heuvel gelegen huis dat vanaf terras een stukje over het Gardameer uitkijkt. Kamers en terras zijn ok. Terrein eromheen, met name rond zwembad vrij kaal. Ontbijt redelijk maar niet bijzonder. Gasten verblijven doorgaans kort, een continu komen en gaan van gasten. Het huis mist een beetje de zorg en aandacht van de gastvrouw die elders woont en vaak afwezig is. Wel is er een Filipijnse die 16 uur per dag al het werk verricht. Positief: In de ontbijtruimte staat een grote koelkast die de gasten mogen gebruiken. Op het terras en onder de veranda kun je zelf evt. je lunch of diner verzorgen. Wij hebben er een keer gebbqd. Naast het huis ligt een écht leuk restaurantje: Bagnole (alleen in weekend open) met geregeld live muziek. (Aanrader!). Als je rust zoekt en niet te veeleisend bent zit je er niet slecht. Voor kinderen is er naast het zwembad niet veel te doen maar ze hebben er wel de ruimte. Wekker kun je thuis laten. Er is namelijk één dier: Een haan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garda Country House in Lonato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garda Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garda Country House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.