Reviews over Lonato

Vrijheid blijheid.

Roger,
    23-8-2010

Via onverharde weg op heuvel gelegen huis dat vanaf terras een stukje over het Gardameer uitkijkt. Kamers en terras zijn ok. Terrein eromheen, met name rond zwembad vrij kaal. Ontbijt redelijk maar niet bijzonder. Gasten verblijven doorgaans kort, een continu komen en gaan van gasten. Het huis mist een beetje de zorg en aandacht van de gastvrouw die elders woont en vaak afwezig is. Wel is er een Filipijnse die 16 uur per dag al het werk verricht. Positief: In de ontbijtruimte staat een grote koelkast die de gasten mogen gebruiken. Op het terras en onder de veranda kun je zelf evt. je lunch of diner verzorgen. Wij hebben er een keer gebbqd. Naast het huis ligt een écht leuk restaurantje: Bagnole (alleen in weekend open) met geregeld live muziek. (Aanrader!). Als je rust zoekt en niet te veeleisend bent zit je er niet slecht. Voor kinderen is er naast het zwembad niet veel te doen maar ze hebben er wel de ruimte. Wekker kun je thuis laten. Er is namelijk één dier: Een haan!