Hotel Sun Panorama

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

49 Reviews over Sun Panorama

• 8Saskia27-07-2017

Genieten met een droomuitzicht !

14 dagen verbleven in dit hotel. Al meedere malen vakantie gevierd aan het fantastische Gardameer en dus dikwijls langs dit hotel gereden en dit jaar er een verblijf van 14 dagen geboekt. Aanvankelijk hadden we om een kamer gevraagd op de 5e verdieping, zodat we in de buurt van de receptie en eetzaal zouden zitten. Echter de 5e verdieping bleek in dit hotel de laagste verdieping te zijn! 1 Voordeel: we waren nu zo bij het zwembad! De kamers waren ietswat verouderd en aan de kleine kant ( 1 tweepersoonskamer en 1 eenpersoonkamer). De tweepersoonskamer had een trapje erin wat minder was vooral ook omdat de kamer al niet zo groot was. En beperkte kastruimte. Dit lift was ook nogal gehorig daar wij de kamers aan beide zijden van de lift hadden en de machinekamer 1 verdieping lager lag. Maar wat een uitzicht! Geweldig! En schoon ! We waren iedere dag wel aan het zwembad te vinden en ook beneden aan het meer was het prachtig! Je moet wel goed ter been zijn om de trappen af te dalen en weer op te klimmen! We hebben 2x per dag genoten van een heerlijk ontbijt en diner met ruime keuze! Ook de wijn bijvoorbeeld die inbegrepen was is goed bevallen. De fitness was nogal vervallen en dun bezaaid wat wel jammer was. Verder ging er geregeld een busje vanuit het hogel naar Limone. Ook kon je te voet gaan wat qua afstand te doen was (2 km +/-) maar het kon wel behoorlijk warm zijn daar de weg ernaartoe gedeeltelijk tussen de rotsen en een muurtje lag. Wel een leuk pad om te volgen. Wij hadden ook 2 mountainbikes bij ons. Parkeergelegenheid ook genoeg maar wel goed uitkijken met oversteken! Uitstapjes genoeg om te doen richting Riva del Garda bijvoorbeeld. S avonds ook afwisselend entertainment. We kunnen terugkijken om een geslaagde vakantie. Gedurende onze vakantie bleek dat het hotel verbouwd gaat worden en in de toekomst een 5 sterrenhotel gaat worden.

• 7prachtig gelegen hotel21-08-2015

prachtig gelegen hotel

kamer en met name badkamer klein en gedateerd, overigens wel brandschoon. Niet alle kamers hebben meerzicht!

• 9Arno17-12-2013

Echt Panorama

Wat een uitzicht vanuit het restaurant. Een gevarieerd avondbuffet met dagelijks wisselende ingredienten. Heerlijk! Kamer schoon en goed onderhouden. Vriendelijk personeel.

• 8cherwin20-10-2013

Heerlijk eten

In dit hotel zijn er veel verschillende soorten eten en het personeel is heel aardig

• 6mireille Baetens21-08-2013

een drukke boel!

Wij verbleven hier in het volle topseizoen. Geen aanrader. Als je van een uitstap terugkwam, had je nooit een vrije stoel aan het zwembad. Er is een pendelbus naar het dorpje. Veel te weinig! Er staat 30 man te wachten en in het busje kunnen slechts 8 personen. Met als gevolg, lange wachttijden. Kinderen doen hun zin aan het zwembad. Niemand die er iets van zegt. Het eten was wel heel lekker en de luxekamer is ook echt wel in orde, maar voor ons goed voor één keer.

• 10Marianne Dirix-Coenen09-07-2013

Supergoed hotel

Een zeer comfortabel hotel met attent en vriendelijk personeel. Goed ingerichte kamers en werkelijk brandschoon, voorzien van uitstekende bedden en een perfect werkende airco. Het diner buffet is klasse met heel veel keuze en variatie. De ligging van het hotel is van grote klasse met een adembenemend panorama over het Gardameer en omgeving, terwijl alle kamers voorzien zijn van meerzicht. Verder is er een goede shuttlebusverbinding met het centrum van Limone Sul Garda. O

• 9Ingrid16-09-2012

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel. Mooie en rustige ligging met prachtig uitzich over het Gardameer. Centrum van Limone via wandelweg in ong 20 min. bereikbaar of met gratis shuttlebus van hotel. (misschien voor sommigen een nadeel dat het hotel een eindje uit het centrum is, maar juist hierdoor wel aangenaam rustig) Limone zelf is een erg leuk, knus toeristisch stadje. Zowel ontbijt- als dinerbuffet erg uitgebreid en lekker. Bier, wijn en frisdrank bij buffet inbegrepen. Dinerbuffet heeft dagelijks wisselende gerechten, voor iedereen wat wils. Kamer en badkamer erg netjes en schoon. Bedden zijn prima. Prettig zwembad met ligstoelen met view op het Gardameer. Wij hebben hier een heerlijke vakantie doorgebracht.

• 8eric stuyck09-09-2012

Zeker voor herhaling vatbaar

Dit hotel is zeker haar 4 sterren waard. De ligging is perfect,het eten goed,de sevice zeergoed,alleen is de badkamer te klein.

• 8maurice.berden15-07-2012

Prima hotel met topligging

Hotel Panorama heeft een fantastische ligging. Vanuit je hotelkamer en zelfs vanuit de lift hebt je een fenomenaal zicht op het gardameer. Het is een mooi en goed onderhouden en zeer net hotel. De kamers zijn aan een opfrisbeurt toe maar voldoen toch nog altijd aan de verwachtingen, hoewel de douche echt klein uitvalt. De vriendelijkheid van het personeel blijkt dan weer een enorme troef voor dit hotel. Het ontbijt was zeer goed en ook het avondeten wordt in buffet vorm aangeboden. Het avondeten vonden wij iets minder kwalitatief maar er was toch altijd keuze genoeg. Wijn, bier en water was ook inbegrepen bij het eten en was steeds a volonté verkrijgbaar.

• 8Ineke27-09-2011

Prachtig wil nog eens

In dit hotel hebben wij voor 1 nacht geslapen en het was helemaal top. Alleen het eten was minder.

Hotel Sun Panorama info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar