Hotel Saturno

ItaliëPlaatsen rond het GardameerLimone sul Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Saturno voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 31 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 31 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

31 Reviews over Saturno

• 9Jennifer12-10-2015

Heerlijk genoten.

Het verblijf in hotel Saturno is ons uitstekend bevallen. We waren te vroeg aangekomen ten opzichte van de incheck tijd van 15.00 uur, desalniettemin konden wij per direct gebruik maken van onze hotelkamer. Het hotel op zich is iets verouderd, echter de hotelkamer is vernieuwd, op een aqua blauwe badkamer na. De bedden zijn aan de harde kant, maar niet storend. En we hebben een prachtig uitzicht op het meer! Er is vriendelijk personeel aanwezig en het ontbijt is prima. Twee soorten sap, verschillend beleg, kwark, gebakken spek, gebakken ei en kleine worstjes. Enige mindere vonden wij de koffie, deze is ontzettend sterk en vaak al koud (Word geserveerd in een kannetje).

Een tip voor de auto reizigers: bezoek het Baldo gebergte vanuit Malcesine en de 3 prachtige meren (Lago d'Ledro, Lago d'Idro en Lago d'Valvestino). Rij deze route omgekeerd vanaf Gargnano, want bij Lago d'Idro en Lago d'Valvestino zijn weinig mogelijkheden tot parkeren of uit te stappen.

• 9Raf20-07-2015

Geweldig hotel, volgend jaar zeker terug

Ideaal hotel voor mensen met kinderen. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, grote kamers met prima airco, prima zwembad. Auto overdekt en achter slot...niets negatiefs op te merken Wij komen zeker terug.

• 1familie Gulikers10-07-2014

tegenvaller

Wij zijn vorig jaar in dit hotel geweest met onze 2 kinderen van 10 jaar.Wat een tegenvaller zeg.De dame aan de receptie was heel onvriendelijk en ook niet kindvriendelijk.Ik vind je betaald toch om een beetje netjes behandeld te worden.Veel Duitsers die het nodig vinden om heel vroeg(6.30u)hun handdoeken al aan het zwembad te leggen zodat jij al om 8u geen plek meer aan het zwembad hebt.Het eten was heel erg afgemeten en 4€ voor een pintje vond ik ook niet misselijk.Het speeltuintje voor de kinderen is een groot dambord boven op de garage en de pingpong tafel staat op een trap naast een struik,de kids kregen dan ook een bat met 3 ballen erbij als die allemaal in de struik lagen was het spel afgelopen.Onze zoon heeft zich er kapot verveeld.Het hotel ligt boven op een berg dus even naar beneden lopen en weer terug doe je ook niet zomaar met 2 kinderen lopend langs een drukke weg.Het gardameer is prachtig wij gaan zeker nog een keer terug maar dit hotel ziet ons nooit meer!!!!!

• 7meneer Boers01-11-2013

redelijk hotel, slecht eten

Het hotel is prachtig gelegen. We kregen een kamer weggestopt in een hoek (leek op een 'bezemkast'), aan de achterzijde van het hotel, met een klein balkon dat uitzicht bood op een negorij. Wij klagen niet snel, maar we hebben direct gevraagd of er nog een andere kamer ter beschikking was. Touroperator had deze kamer voor ons gereserveerd, dus er was niets aan te doen. Het eten is er smaakloos. Alles smaakt hetzelfde. We waren blij dat we maar 5 dagen geboekt hadden. Voordat we op vakantie gaan kijken we altijd op Zoover om te zien welke beoordelingen de hotels hebben. Hier hebben we groot vertrouwen in. We hadden van touroperator een betere hotelkamer verwacht.

• 7F. Hendrikx26-08-2013

Hotel SaturNO-oit meer

Redelijke ligging van het hotel dat wij geboekt hadden in de eerste week van augustus, bij aankomst geen familiekamer zoals wij geboekt, dan maar twee kamer 1 aan de voorkant met een mooi uitzicht op het meer en 1 aan de zeer luidruchtige achterkant. Airco split unit met de gloeiend hete motor op je balkon, let op, je kunt dus niet op je balkon zitten. Kale muren op je kamer, menig snelweghotel ziet er beter uit. Ontbijt was redelijk maar niet erg gevarieerd. Balie personeel dik in orde, bediening wil te graag fooi. Eten erg slecht zij gebruiken slechte ingrediënten, had niet het idee dat de bediening er voor de gasten waren. Restaurant ongezellig maar komt ook door de tand des tijds ( zo eigenlijk het gehele hotel) Renovatie is hier geen overbodige luxe, maar dan totaal. Badkamers zijn een drama en dan druk ik mij nog zacht uit.

• 9An van Gorkom10-08-2013

Mooi hotel, geweldig uitzicht over het meer

Goed hotel alleen de badkamer aan de kleine kant. Mooi uitzicht over het meer Zeer meegaand en vriendelijke dames aan de receptie en de bediening Is ook zeer goed en vriendelijk.prijs kwaliteit zeer goed

• 8Sonja22-06-2012

Prachtig uitzicht, lekker eten, goede service

We zijn nu al 4x hier geweest, voor het laatst eind mei begin juni 2012 en kom hier zeker nog eens terug. Kamer is standaard, niet heel bijzonder, maar de ligging van het hotel met het prachtige uitzicht en de prima service maakt dit goed. Eten is ook prima! Ontbijt is voldoende en het Diner vinden wij telkens heerlijk. Er is een saladekeuze buffet en er worden 3 gangen aan tafel bezorgd. Van te voren kan je een keuze maken uit vis, vlees of vega gerechten. 's Avonds op het terras al genietend van het proachtige uitzicht is het ook gezellig. Voornamelijk middelbare duitsers, maar die vallen eigenlijk best mee :-)

• 8fam smits25-08-2011

topper

Net trg van een geweldige vakantie in saturno, . service is prima en goede bediening. Het Eten vonden wij super . Vanuit het grote zwembed heb je een mooi uitzicht over het gardameer. Ook limone zelf is te voet prima te doen (15 min). Het enigste min puntje zijn de ietswat kleine harde bedden op de kamer. Die wat gedateerd is maar wel goed onderhuoden is.Volgend jaar zeker trg

---

hotel ligt wat hoger dus je hebt geen lawaai van het verkeer. echter is er rond om limone niet zoveel te doen vinden wij. het eten vonden wij te deftig voor een vakantie hotel. de ene dag was het wel lekker maar er zaten ook dagen bij dat het niet lekker was. het is maar waar je van houd. de kamers waren wel schoon.

• 8jeanine persiau14-08-2010

supervakantie!

Het hotel is rustig gelegen(leuke wandeling naar het centrum)mooi uitzicht op het meer.De kamers:basiscomfort,AIRCO!,badkamer is ok,koelkast op de kamer zou welkom zijn.Wij hadden 2 dezelfde kamers naast elkaar op het gelijkvloers,eentje voor 2 en eentje voor 4(met stapelbed).Het zwembad was super,altijd voldoende plaats erin en errond,kinderbadje was te fris. Restaurant:eerst saladebuffet en dan elke dag keuze uit 3 verschillende voor-en hoofdgerechten(vis-vlees-vegetarisch) en keuze uit diverse desserts ,voldoende afwisselend,lekker.Er is zelfs een verjaardagstaart gemaakt voor onze jongste van 6.(zonder extra kosten)Heel vriendelijk personeel zowel aan de balie als in het restaurant.Prijs/kwaliteit:een aanrader.Limone zelf:mooi en warm. Uitstapjes:Monte Baldo met kabelbaan,doen bij helder weer.Verona!Natura Viva Park.Wij vonden de W-kant mooier en rustiger dan de O-kant vh meer(veel drukker,veeeel fille)Tip:vertrek op een weekdag naar Italië om fille te vermijden.

Hotel Saturno info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)