Hotel Royal Village

KinderhotelWeer vandaag5°1°
Hotel Royal Village

7 tips over Hotel Royal Village

Ronald van der Vos, 12-5-2014
Beneden reserveren in het restaurant.
Sabine, 29-7-2013

Bij het hotel 50 m omhoog eerste straat linksaf 60 m flink klimmetje naar boven li aanhouden en dan kom je bij een barretje (tuinhuisje ) met terras geweldig mooi uitzicht en de drankjes niet duur wel alles in plastic limoncello 1 e grappa 1 e spritz 3,50 .

Zeer de moeite dus. En dat alles met een prachtig uitzicht op de monto baldo en het gardameer superrrrrrrrrrr

Geert Deceuninck, 14-9-2012
Het hotel is niet zo ver van het centrum van het pittoreske Limone gelegen. Wel moet rekening gehouden worden met een fikse klim terug. Ondanks het drukke verkeer aan het meer zijn verschillende mooie locaties gemakkelijk bereikbaar: Garda, Riva, Sirmione, Malcesine en vooral voor liefhebbers van adembenemende panorama's, Tremasine.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Village voor je op een rij gezet:

Gerrit Mornie, 17-8-2012
Vraag een kamer met meerzicht
Jan Lodder, 20-7-2012
Ga varen op het Gardameer met de schitterende oude raderboot.
marieke de Mooij, 11-7-2012
probeer het warme eten ook echt warm aan te bieden. Als het eten lauw is wordt het toch wast minder.

Ad, Ineke en Fabian, 15-6-2012
Laat je niet in een "bungalow" stoppen !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Village voor je op een rij gezet: