Hotel Royal Village

7.4Goed

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Limone sul Garda

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 434p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

135 reviews over Hotel Royal Village

• 2019
    9Gert Burink30-09-2019

Uitstekend.

Supper Hotel, goede kamers ,fijne mensen uitstekend eten, netjes verzorgd. Al met al een heel fijn hotel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8FamCanisius13-03-2019

Verrassend mooie ligging

Verrassend mooie ligging... Alles netjes verzorgd , al was het personeel vaak nors en kortaf. Maar ik heb me laten vertellen dat Italianen dat aan zich hebben🙈🙈

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2018
    3Richard09-08-2018

Nooit meer

Vorig jaar geweest was perfect dit jaar echt waardeloos we kregen een andere kamer als vorig jaar veel kleiner en gedateerd overal stof tegels smerig we kregen last van onze luchtwegen heb toen het filter uit de airco bekeken deze zat hellemaal vol met stof kamer zou schoon zijn maar was dit nog niet dus moesten we eerst wachten op de schoonmaakster vorig jaar de hele dag drinken halen bier wijn sinas cola water zat er dit jaar niet meer bij we hebben wel hetzelfde bedrag betaald kan je nog extra 15 tot 25€ aan drank uitgeven lange wachtrijen voor het eten te weinig tafels en te veel gasten leek wel of ze uit andere hotels hier kwamen eten. Eten weinig variatie werd ons verteld dat de all inclusieve volgend jaar verdwijnt. de tegels van het zwembad laten los bubbel bad was stuk Wij gaan nooit meer En raden dit hotel echt af !!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Anoniem02-07-2018

Fijn hotel, 10min van centrum, goed eten.

Hotel/verschillende gebouwen mooi gelegen en via een steile weg 5 minuten klimmen te bereiken. wij hadden gelukkig een parkeerplek tegenover het hotel. Ontbijt en diner(hebben niet van de luch gebruik gemaakt) was goed. Voor iedereen wat wils . Onze kamer was ruim al was deze niet zo licht. Leuk balkom met bougainvillestruik uitzicht op het zwembad. Jemmer was dat muziek bij het visvormige zwembad te luid was. Zou leuk zijn voor een uur Aquagym, maar niet de hele dag. Maar ja dan is er ook gelegenheid om bij het andere zwembad te gaan liggen. Daar was het rustiger en ligbedden voldoende. Voordeel is ook dat de airco aan mag blijven gedurende de dagzodat je in een heerlijk koele kamer kunt slapen en geen last hebt van de airco s nachts omdat deze dan uit kan. Fijn dat er een koelkast en kluis op de kamer zijn. Met een kortingskaart bij de reviews vragen krijg je 4 euro pp korting op een bootretourtje .

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Richard04-01-2018

Geweldig

Heerlijke vakantie gehad bij aankomst werden de koffers naar de kamer gebracht Super mooie kamer met mooi uitzicht op het meer . Het eten is er super en genoeg keuze voor iedereen wel iets wat die lust . Zowel s'morgens s'midags en s'avonds. Je kan 1 keer in het Italiaanse restaurant eten maar dat vonden wij wat minder. Het zwembad was heerlijk je kan kiezen uit twee zwembaden buiten en 1 binnen. Je kan de hele dag door drinken bier wijn cola . Als je aan het linkse zwembad in de vorm van een vis ligt moet je wel wat verder lopen voor de drank. Geweldig mooie omgeving en prachtige boulevard.en als je niet iedere keer naar boven en naar beneden wil lopen kan je voor 5 euro met de pendelbus van het hotel mee rijden. Al met al een heerlijke vakantie dus we gaan dit jaar weer.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

7Sylvia20-09-2017

Prachtige omgeving

Kamers idd gedateerd. Douchecabine erg krap, zeker als je wat voller van postuur bent! Eten is prima, maar wees wel op tijd. Wordt niet meer aangevuld het laatste half uur van de zitting. De stoelen in de eetzaal zijn nog steeds erg doorgezakt en aan vervanging toe. Personeel is over het algemeen wel vriendelijk. Het hotel ligt aan een zeer steile weg. Niet geschikt als je slecht ter been bent. Het pendelbusje is geschikt voor maximaal 7 personen en rijdt maar enkele malen per dag heen en weer.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Maureen27-08-2017

Super vakantie gehad

Prima hotel! We hebben een week vakantie gevierd in dit hotel. Een week was prima, langer hoeft van ons ook niet. Het eten was prima, en genoeg keus. Zwembad was ook heerlijk om een frisse duik in te nemen, genoeg ligbedden aanwezig, tuin er omheen ook netjes aangelegd. Misschien was alles wat gedatteerd, maar wel schoon. En daar gaat t om. We hadden een ruime familiekamer in het hoofdgebouw, met uitzicht op t meer, prachtig. De wandeling naar het dorpje is ook prima te doen. Personeel is ook erg vriendelijk, koffers worden zelfs keurig naar je kamer gebracht. Al met al een keurig rustig hotel waar vooral gezinnen verbleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 3Griet11-08-2017

Nooit meer

Hotel is zeker geen 4 sterren waard. Barpersoneel is absoluut niet vriendelijk, zijn zelfs arrogant. Onze kamer was veel te klein, we lagen met 4 op een hoopje, hadden constant mieren in de kamer. Geen afwisseling in eten, zeker niet bij het ontbijt. Alle Belgen die we tegenkwamen hadden dezelfde mening. Gelukkig hadden we supermooi weer, en is de streek prachtig, anders was onze vakantie een flop!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Frank schillemans13-05-2017

Prima hotel alleen het eten is een drama

Mooie rustige locatie met een mooi uitzicht op het Gardameer alleen jammer dat het enige het eentonige eten

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9LS30-08-2016

We komen zeker nog eens terug!

Voor mijn eerste vakantie zeker geslaagd! Voor de prijs die we betaalde mogen we zeker niet klagen. Het eten was goed, erg gevarieerd. Kamer was schoon, we hadden mooi uitzicht op het balkon van ons hotelkamer. En het personeel was erg aardig. Daarnaast is het centrum van Limone sul garda ook erg mooi! Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2016

• HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag