Hotel Mercedes

ItaliëPlaatsen rond het GardameerLimone sul Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mercedes voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 7 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Mercedes

• 7John en Patricia27-08-2014

Met deze directrice Adriana Riva nooit meer.

Prima hotel, eten goed. Personeel in het restaurant nogal gereseveerd. Schoonmaakster top ! De directrice is een draak van een vrouw. Bij aankomst geen warm welkom, geen vraag of de reis goed gegaan was. Heel zakelijk verhaal over het hotel. Er kan af en toe een gemaakt lachje vanaf. Bij vertrek zeiden wij gedag, zij zat achter de computer en keek niet eens op. Een korte ciao en verder niers. Geen goede reis of tot ziens. Nou voor ons is er geen tot ziens.

• 8Marcel Mooij06-08-2013

Voor Italiaans 3 sterren hotel best goed

Acht dagen hier doorgebracht. We hadden een superior kamer in het nieuwe deel van het complex. De kamer was erg netjes, ruim en schoon ook met vier slaapplaatsen groot genoeg. De badkamer was erg schoon en modern. Het balkon was groot genoeg en gaf een prachtige view over het meer. Zwembad niet al te groot maar wel erg lekker met voldoende ligstoelen en parasols voor alle gasten. De gratis parkeergarage bood uitkomst bij temperaturen rond de 40 graden en hield de auto lekker koel. We verbleven op basis van half pension. Het ontbijt was voor 3 sterren Italiaanse begrippen erg lekker en uitgebreid. Zelfs de broodjes waren erg lekker en dat heb ik in de ongeveer 10 keer dat ik aan het meer ben geweest nog niet eerder meegemaakt. Verder was er alles wat ik van een ontbijt verwacht. Het 3 gangen keuzemenu in de avond was lekker, alleen wel erg veel. Het kwam voor dat we de lekkerste toetjes moesten laten staan omdat we vol zaten. Personeel leek stug, maar aan al onze wensen werd voldaan.

• 4gunter cremers02-09-2012

nooit meer

werden gelijk bij aankomst voor minderwaardig bekeken,want wij moesten in t 2 sterren annex gebouw,kamer 101 uit de jaren 50 met geblindeerde ramen en deur,bij navraag voor een andere kamer,was dit ook echt niet megelijk en vlgs t personeel wel,we zijn dus ook na 2 dagen vertrokken.Hierna werd nog geld door hun van onze credit-kart ingehouden onder valse voorwaarden

• 5l brouwers10-10-2011

matige totaalindruk, weinig sfeer

uitzicht erg mooi, redelijk ver verwijderd van centrum (+/- 2 km) en in de directe omgeving geen (avond) vertier. Weinig "leven" in hotel. Ontbijt redelijk, avondeten was lekker maar eenvoudig. Gehele sfeer is echter levenloos, geen warmte, te grote eetzaal. Wij sliepen in de dependance, waar de kamers ruim genoeg zijn, maar zeer gehorig, zeer eenvoudige badkamer en kleine bedden, totaalindruk: sobere kamer. Schoon?? Wel een tv en een balkon met mooi uitzicht. Personeel was aardig deed zijn best. Eigenaresse erg typisch, kwam erg gemaakt aardig op mij over. Al met al een matig hotel met redelijke prijs/ kwaliteit.

• 7roger12-10-2010

middelmatig hotel

kamer was niet zo proper,ligging was super vlak aan het meer,je kan makkelijk uitstapjes maken met auto,boot,fiets scooter etc

• 5Soesje07-09-2010

Nooit meer

Het hotel heeft een mooi uitzicht en het de kamers van het driesterrengedeelte zijn op zich redelijk maar voor die prijs had ik meer verwacht. Het zwembad is fijn. Maar de eigenaresse is een draak. Ze snauwt, liegt en kent het begrip klantvriendelijkheid absoluut niet. Het ontbijt is "gewoontjes". Het avondeten is slecht. 's-Avonds is er niks te doen en om 23.30 gaat de bar en het hele hotel dicht. Zit je dan nog op het terras dan moet je via de nachtingang naar binnen. Kortom geen aanrader.

• 5Ruijsink25-08-2009

Nooit meer

Mevrouw Adriana Riva, Hotel manager weet absoluut niet wat het woord vriendelijk betekent. Ze is totaal niet gastvrij, spreekt zeer slecht Engels en Duits. De kamers zijn ver beneden pijl, jaren 70 stijl, douchen achter een gordijntje, geen airco op de kamer, of deze werkt niet. kortom nooit meer!!

Hotel Mercedes info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar