Hotel Leonardo Da Vinci

KinderhotelWeer vandaag11°3°
Hotel Leonardo Da Vinci
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Da Vinci voor je op een rij gezet:

141 reviews over Hotel Leonardo Da Vinci in het Nederlands

Fijne vakantie!

Bernier S.,
13-7-2018

Goed hotel met eigen privé strand. Eten was zeer lekker met voldoende afwisseling. Zwembaden waren goed en geen last gehad van handdoeken leggen. Wij gingen in de voormiddag altijd een uitstapje maken en hadden namiddag altijd nog voor 4 personen plaats aan het zwembad.

De vele trappen zag ik niet echt als een minpunt want dit hield mijn gewicht stabiel😜

Het enigste echte minpunt was de animatie die trok echt op niets en heel opdringerig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Verblijf met voetbal team

Robin,
8-9-2017

Goed hotel met ontbijt buffet .

Gunstige ligging. Aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastische vakantie !

Suzanne,
6-8-2017

Ontzettend leuk gehad , animatie team is geweldig je wordt de hele dag door vermaakt. De lugging is super aan het Gardameer met eigen strand. De kamers zijn wat ouder maar alles is perfect schoon. Ik zou aanraden bij de boeking aan te geven dat je graag zo laag mogelijk zit...er zijn anders veel trapjes. Het eten is super. Veel variatie. Helaas geen snacks tussendoor. Drank is allemaal prima geregeld. Wel handdoekje leggen bij het zwembad & al vroeg ! Ook dat is jammer. Maar we hebben onwijs genoten , en komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

D-reizen

Uitstekend verblijfGoed gelegen met mooi uitzicht.

Edmond lohman,
28-5-2017

De keuken was exellent.Het wat gedateerde hotel is uitstekend onderhouden en het personeel is erg aardig.het uitzicht uit de kamer is erg goed.Het achterland is schitterend.De all inclusiveformule doet het hier erg goed.De kwaliteit van de keuken is buiten proporties goed variabel en royaal.Er zijn ondanks liften voor mensen die slecht ter been zijn wat veel trappen.De parking is voor hen zeer moeilijk te bereiken.Totaal oordeel exellent.

Gereisd met partner in mei 2017

mooi gelegen hotel

Marianne
3-9-2016

prachtig uitzicht over het Gardameer. Het ligt buiten het stadje aan een drukke weg, maar er gaat zeer regelmatig een pendelbusje van en naar Limone. Het eten is erg lekker en gevarieerd. De kamers zijn wat verouderd maar netjes. Minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn, vanwege de verspreiding van de kamers over het complex, en met hoogteverschillen van en naar het hoofdgebouw en de zwembaden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

onze 3x

tom goddefroy
14-2-2016

In juli '15 geweest voor onze 3de maal.

Het is er echtvleuk ontspannen.

Hadden een reuze(grote) kamer aan het zwembad.

wel vind ik dat er een paar renovatiewerken mogen gebeuren maar het blijft genieten.

de frisdranken vond ik wel beter als vroeger ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk Hotel!

Rob&Biene
23-12-2015

Wij hebben hier een fantastische tijd gehad. De kleintjes hadden de tijd van hun leven. Heerlijk ontbijt, heerlijk eten, zoals je van de italianen kunt verwachten! Super animatie team, hebben zelden zo'n goede animatie gezien! Wij haden de superior familiekamer, lekker dicht bij alles, en prachtig uitzicht! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Zeker niet, nooit meer!!

Peter en sandra
23-12-2015

Wij hadden de superior familie kamer, is zeker een aanrader, met prachtig uitzicht over terras en gardameer! en lekker dichtbij het zwembad, restaurant! Het onbijt is wel elke dag het zelfde, maar wel erg lekker. Het avond eten is super lekker veel keuzes. Wel jammer dat in het hoofd restaurant geen middag eten is, maar alleen bij het zwembad, dat is wel in de rij staan, of even wachten tot de meeste zijn geweest. De drank is allemaal zelfbediening uit automaten, dan kon je wel lekker je eigen mixdrankje maken, of biertje tappen, dus best wel oke. Ze hebben alleen geen appelsap, of andere dranken, (behalve water) zonder prik, onze kindjes lusten geen prik, dus dat is dan ook het enige echte min punt. We zullen zeker nog wel een keer hier terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Nooit meer!

Kim
8-9-2015

Samen met mijn man en zoontje van 1 jaar zouden we een week in dit hotel blijven. We hebben het precies 24 uur volgehouden. We hebben toen besloten om onze spullen te pakken en lekker weer naar huis te gaan. Dat hadden we het liefste al bij aankomst in onze kleine, zeer dateerde, muffe kamer gedaan. Wc spoelde niet goed door en tv deed het niet. Werd wel dezelfde dag opgelost. We zaten in block 4000. We wilden het een kans geven dus zijn we een nachtje gebleven.

Het ontbijt was ok, niks bijzonders. Avondeten was goed te eten en voldoende keuze.

Snacks tussendoor hebben we niks van gezien!

Drank alleen maar uit automaten en behalve het water absoluut niet te drinken.

Het water in de buitenzwembaden was ijskoud vooral voor de kleine dus geen optie.

Binnenbad was gelukkig wel goed, vooral de bubbelbaden.

Om naar de zwembaden, het restaurant of alle andere voorzieningen te komen moet je elke keer trappen en hellingen beklimmen. Heel erg lastig met een klein kindje.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Super !,

Hennie
4-9-2015

Mooi hotel goed eten en mooie kamer . Het eten was niets op aan te merken . Vriendelijk personeel en een mooie omgeving dus wat wil je nog meer

Gereisd met partner in mei 2015

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Da Vinci in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Da Vinci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.