Hotel Leonardo Da Vincisterstersterster

7.5Goed

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Limone sul Garda

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Da Vinci voor je op een rij gezet:

• All inclusive
Tonen op kaart

152 reviews over Hotel Leonardo Da Vinci

• 2019
    8Linda16-08-2019

Fijn! Voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel met een gemoedelijke sfeer. All incl. formule heel relaxed. S ochtend en savonds voldoende keuze middels een buffet, voor een ieder wat wils. In de middag "snacks" bij het zwembad. Bestaande uit patat, pasta en rauwkost. Drankjes bier/fris/wijn of water en wat sterkere drankjes. Vergelijk dit niet met een all incl. als in Egypte of Turkije maar wij vonden het prima. Hotel en kamers erg gedateerd. Alles wel schoon. Entertainment team heel aardig en leuk aanwezig. Personeel aardig. Veel trappen dus minder voor mensen slecht ter been. Kamers blok 4000-4008 liggen direct aan het hoofd zwembad op de begane grond. Daarnaast is er nog een zwembad met glijbaan. Onze kinderen vonden de glijbaan super. Bij elk zwembad is een bar voor drankjes. Daarnaast nog een privé strand aan het meer bereikbaar via een lange trap. Centrum limone bereikbaar via shuttle bus hotel of 20min lopen. Wij komen nog eens terug . Prima prijs/kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Koen14-08-2019

Goed, voor herhaling vatbaar

Goed hotel, prijs-kwaliteit

+: - vriendelijk personeel - goede kamers - goed avondeten (veel variatie, goede kwaliteit) - goede rustige ligging, 20 minuten te voet tot limone, busje om half uur - goed onderhouden tuin - zeer proper

-: - allin self service (zelf drank nemen, kwaliteit drank) - geen cocktails allin - veel trappen - beperkt middageten - iets verouderd

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6wendy12-05-2019

niet voor minder validen

niet gaan als je minder valide bent, je ontkomt niet aan de vele trappen. alleen kamers in hoofdgebouw zijn bereikbaar via (1) lift, die tijdens ons verblijf ook nog kapot ging. auto mag je bovenop de heuvel parkeren, duurt zo'n 20 minuten om te parkeren, auto halen duurt nog langer. 's avonds is er niets te doen. bar is helverlicht en entertainment bestaat uit 1 man met synthesizer of je moet de auto pakken. 13 km verderop zijn namelijk wel barretjes. hotel ligt aan drukke weg. drank en limonades zijn niet te drinken (op bier na), eten daarentegen was zeer goed. personeel werkt hard. schoonmaak prima. we zijn speciaal naar touroperator gegaan om te vragen of dit hotel geschikt was voor ouderen met rollator; zij voorzagen geen problemen. dankzij hotel zelf kon mijn moeder de 3e dag in het hoofdgebouw verblijven. eigenlijk hadden we liever direct rechtsomkeert gemaakt.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Bernier S.13-07-2018

Fijne vakantie!

Goed hotel met eigen privé strand. Eten was zeer lekker met voldoende afwisseling. Zwembaden waren goed en geen last gehad van handdoeken leggen. Wij gingen in de voormiddag altijd een uitstapje maken en hadden namiddag altijd nog voor 4 personen plaats aan het zwembad. De vele trappen zag ik niet echt als een minpunt want dit hield mijn gewicht stabiel😜 Het enigste echte minpunt was de animatie die trok echt op niets en heel opdringerig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Robin08-09-2017

Verblijf met voetbal team

Goed hotel met ontbijt buffet .

Gunstige ligging. Aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Suzanne06-08-2017

Fantastische vakantie !

Ontzettend leuk gehad , animatie team is geweldig je wordt de hele dag door vermaakt. De lugging is super aan het Gardameer met eigen strand. De kamers zijn wat ouder maar alles is perfect schoon. Ik zou aanraden bij de boeking aan te geven dat je graag zo laag mogelijk zit...er zijn anders veel trapjes. Het eten is super. Veel variatie. Helaas geen snacks tussendoor. Drank is allemaal prima geregeld. Wel handdoekje leggen bij het zwembad & al vroeg ! Ook dat is jammer. Maar we hebben onwijs genoten , en komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Edmond lohman28-05-2017

Uitstekend verblijfGoed gelegen met mooi uitzicht.

De keuken was exellent.Het wat gedateerde hotel is uitstekend onderhouden en het personeel is erg aardig.het uitzicht uit de kamer is erg goed.Het achterland is schitterend.De all inclusiveformule doet het hier erg goed.De kwaliteit van de keuken is buiten proporties goed variabel en royaal.Er zijn ondanks liften voor mensen die slecht ter been zijn wat veel trappen.De parking is voor hen zeer moeilijk te bereiken.Totaal oordeel exellent.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Marianne03-09-2016

mooi gelegen hotel

prachtig uitzicht over het Gardameer. Het ligt buiten het stadje aan een drukke weg, maar er gaat zeer regelmatig een pendelbusje van en naar Limone. Het eten is erg lekker en gevarieerd. De kamers zijn wat verouderd maar netjes. Minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn, vanwege de verspreiding van de kamers over het complex, en met hoogteverschillen van en naar het hoofdgebouw en de zwembaden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9tom goddefroy14-02-2016

onze 3x

In juli '15 geweest voor onze 3de maal. Het is er echtvleuk ontspannen. Hadden een reuze(grote) kamer aan het zwembad. wel vind ik dat er een paar renovatiewerken mogen gebeuren maar het blijft genieten. de frisdranken vond ik wel beter als vroeger ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Rob&Biene23-12-2015

Heerlijk Hotel!

Wij hebben hier een fantastische tijd gehad. De kleintjes hadden de tijd van hun leven. Heerlijk ontbijt, heerlijk eten, zoals je van de italianen kunt verwachten! Super animatie team, hebben zelden zo'n goede animatie gezien! Wij haden de superior familiekamer, lekker dicht bij alles, en prachtig uitzicht! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

7 tips over Hotel Leonardo Da Vinci

• Kim, 27-07-2013

hotel is kindvriendelijk maar wij vonden het minder geschikt voor kinderen onder de 4 jaar. Limone is moeilijk bereikbaar te voet (er zijn stukken zonder voetpad waar je echt op straat moet gaan lopen. je kan ook een stuk langs het meer lopen maar dat stopt op een gegeven moment waardoor je weer helemaal de berg op moet naar de straatkant)

• nrijnbeek, 18-08-2013

voor kleine kids er is overdag alleen frisdrank en water en natuurlijk warme dranken maar geen limonade etc dus neem limonade van huis mee en neem waterschoentjes mee want aan het gardameer is het allemaal steentjes.. de kidsclub is heel leuk!!

• Marian Schouten, 07-08-2013

Het kost wat maar een bootje huren (geen vaarbewijs nodig) is een aanrader

8 vragen over Hotel Leonardo Da Vinci

• susan, 12-01-2020

fitnessen?

Vanaf hoe oud mag je fitnessen?

• Ellie Kramers, 26-09-2019

All inclusive

Tot hoe laat zitten de consumpties bij het all inclusive in???

• Magda, 04-11-2016

Reizen naar hotel da Vinci Milaan

Hoe kunnen we het beste reizen van luchthaven Bergamo naar hotel da Vinci? Welke openbaar vervoer kunnen we het beste nemen en welke lijn ? En hoe ver is het naar het centrum van Milaan? Kan iemand mij dit vertellen? Alvast bedankt

Hotel Leonardo Da Vinci info

• Afstand tot strand900 m, > 20 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats