8.9FantastischScore uit 104 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Hotel Ideal ligt in Limone sul Garda aan het Gardameer. Een kindvriendelijk hotel met nette kamers die voorzien zijn van airco. Er zijn drie zwembaden, waaronder een kinderbad en een binnenbad met jacuzzi. Het eten is voldoende gevarieerd. Direct aan het Gardameer gelegen met het centrum van Limone ...

Wat zeggen bezoekers over

Ideal

8.9FantastischScore uit 105 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

105 reviews

Fantastisch mooi verblijf!!!
Door E Weerheim op 19-08-2019
Gereisd met partner

Super mooi en luxe hotel. Wij hebben geen enkel minpunt!! Tip: Probeer altijd een kamer in het hoofdgebouw te vragen, deze zijn recent gerenoveerd en ontzettend luxe!!! De foto's van kamers op de website zijn veel oudere kamers, in het echt mooier. Je kan bij de receptie een bedje en parasol voor 1 euro per dag reserveren voor heel je vakantie. Je kunt dan een fijn plekje uitzoeken wat jij prettig vindt. Ontbijt zeer goed en avondeten ook zeer goed! Je geeft bij je ontbijt aan wat je 's avonds wilt. Altijd lekkere keuzes en echt goed eten. Tip: Mannen moeten in lange broek!

Niet ideaal
Door Francis op 11-10-2018
Gereisd met partner

Goede punten: Ligging dicht bij het Gardameer, op wandelafstand naar overzetboot en dichtbij stadskern Limone, er is veel keuze bij het ontbijt, zwembad Verbeterpunten: De kamer was enorm klein. De muren zijn van dun en je kan conversaties horen. Overdag: meestal snikheet in de kamer, airco maakt het wat dragelijker. S'ochtends werden we vaak wakker rond 7u30 van de poetsdame die aan het stofzuigen was (tegen plinten stoten...). S'avonds was er keuze uit een aantal menu's (die je in de ochtend moest aanduiden): we kwamen eten rond 20u, maar helaas bleek ons voorgerecht niet meer beschikbaar te zijn (dit werd nochtans dezelfde ochtend aangeduid op menukeuze). Geen verfijnd eten, maar eerder dat van een grootkeuken. Zetels aan het zwembad moet je reserveren tegen betaling. Voor de handdoeken vallen deze onder een waarborg. Algemeen voelden we dit niet aan als een "charme" hotel, iedereen is een nummer en wordt zo behandeld, wat jammer is.

Einfach Fantastisch
Door Christine Klee op 23-09-2018
Gereisd met partner

Wir fahren zum 10. Mal dorthin und es ist immer wieder einmalig schön.

Ideal

Fantastisch, wij komen zeker nog terug!
Door Fam. Dewulf op 20-08-2018
Gereisd met jonge kinderen

Wij boekten dit hotel omwille van de goede recensies en die bleken volledig terecht! Mooi verzorgd hotel,kindvriendelijk, zeer nette kamers, goed werkende airco,gratis wifi, kortom alles tip top. Ontbijt in buffetvorm en diner bediend aan tafel, alles heel lekker en afwisselend (veel variatie). Wij hebben 2 kinderen van 4 en 5 die de tijd van hun leven hebben beleefd. Het hotel telt maar liefst 3 zwembaden, 2 buitenzwembaden(waarvan 1 kinderzwembad) en 1 binnenzwembad met jacuzzi. Wij waren meteen gecharmeerd door de oranje en wit gestreepte parasolletjes. Men hoeft geen afstanden af te leggen, het hotel ligt pal aan het meer.

De gezellige dorpskern van Limone ligt op 10min wandelafstand, een korte wandeling via de promenade. Er zijn verschillende gezellige bars, restaurantjes en winkeltjes. Riva ligt op 10 min met de auto en is ook de moeite waard om te bezoeken. Wenst u 's avonds liever aan het hotel te blijven dan is het aangenaam vertoeven in de 'Pussycat', de gezellige bar vlak aan het meer van het hotel zelf waar er live muziek gespeeld wordt. Wij zijn sinds 2 weken thuis van vakantie en hebben heimwee, we komen zeker terug!

Schöne Lage, aber...
Door Sandra op 13-08-2018
Gereisd met oudere kinderen

Tolle Lage direkt am See mit sehr kleinem Strand und in der Nähe des wunderschönen Stadtzentrums von Limone sul Garda. Die Zimmer im Haupthaus (Villa Ideal) sind sauber, aber veraltet und vor allem sehr hellhörig. Das Personal ist nicht sehr freundlich - vor allem an der Reception arbeiten teilweise unfreundliche Damen... Unser Kellner Claudio sowie die Reinigungsfrau waren jedoch sehr freundlich und zuvorkommend :-). Das Essen war nicht schlecht, aber für allfällige Vegetarier ist die Auswahl sehr, sehr klein. Nach einer Woche beginnt der Menüplan wieder von vorn. Bei unserer Anreise wollten wir Badetücher beziehen. Am oberen Pool war niemand anwesend, also haben wir uns an die Reception gewendet. Dort hiess es, dass wir die Badetücher an der Bar am unteren Pool beziehen müssen. Glücklicherweise war es noch kurz vor 12 Uhr - ansonsten hätten wir bis 14 Uhr warten müssen (gemäss Auskunft der Dame an der Reception). Das geht doch gar nicht!!! Ausserdem kann man tagsüber ein verschmutztes Badetuch nicht wechseln (wir haben dieses aus Umweltschutzgründen nicht täglich abgegeben). Abends muss dieses abgegeben werden, dann bekommt man die Depotkarte zurück und erst am nächsten Tag kann man wieder ein neues Badetuch beziehen. Achtung: Unbedingt sofort bei der Anreise einen Liegestuhl mit Sonnenschirm mieten und einen Platz aussuchen. Sonst kann es vorkommen, dass man sich auf einem ehemaligen Parkplatz von welchem aus man Null-Aussicht hat, ausruhen muss. Was uns ebenfalls gestört hat, dass wir ständig Bargeld dabei haben mussten (Kaution Fitnesskarte, Kaution Badetücher, Kaution Wellnessbereich, Getränke am Pool/Bar,...). Lediglich die Getränke welche im Speisesaal konsumiert werden, können der Hotelrechnung belastet werden. Für uns hat das Preis-Leistungsverhältnis nicht gepasst.

Elk jaar fantastisch !!
Door Jürgen op 21-07-2018
Gereisd met partner

Net terug,11e keer vakantie in hotel Ideal. Volgend jaar komen we terug(al gereserveerd). Elk jaar op en top leuke vakantie. Nergens zo een mooi panorama als aan 't zwembad en Pussycat. Topper !!

Info

Via IV Novembre 32, I-25010

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.