Camping Garda

Weer vandaag9°-2°
Camping Garda
6,4

Omschrijving
Camping Garda in Limone heeft staanplaatsen met een mooie ligging. De camping is wel wat verouderd, maar heeft alle faciliteiten voor een ontspannen vakantie. Het restaurant is goed, er is een zwembad voor een verfrissende duik en de camping ligt vlak aan het meer. Het centrum van Limone is erg mooi. In de zomer zijn er verschillende vuurwerkshows.

Laatste review

SB,
14-11-2018

Voor de kinderen echt een heerlijke camping. Ydilische dorpjes rondom een prachtig meer, wat wil je nog meer. Heerlijk genoten.

Kenmerken

SB,
14-11-2018

Cynthia,
16-9-2018

Prachtige locatie! Mooi zwembad.

Serveerster restaurant niet erg vriendelijk. De negatieve reacties die ik hier lees gaan het meeste over de mobile homes. Wij waren hier met onze caravan en om te kamperen was het werkelijk fantastisch. Wij hadden een plek direct aan het water en konden vanaf de caravan zo het meer inlopen. De camping is erg basic maar om te kamperen prima te doen! Leuke gezellige omgeving. Centrum Limone op 5 minuten afstand.

mooie ligging maar niks te doen!

fam.,
6-9-2018

het was een heerlijke ontspannen vakantie!

voordeel:

camping heeft een prachtige ligging

prachtige omgeving!

stadje limone een dikke duim!

eigenaar lazen wij nare verhalen over!

maar bij ons was hij erg aardig geen paspoorten gevraagd ,

elke keer de kinderen als hij ze tegen kwam een high five gegeven en lachte vriendelijk en groeten ons elke keer weer! top man heel aardig!

nadelen:

zwembad zat mega veel chloor in dat de kinderen uitslag kregen en je kon niet onder water kijken zoveel chloor!

een een glijbaan oid miste wij ook heel erg!

er was niet echt wat te doen, wij misten echt een pooltafel

het huisje:

wij hadden 2 pannen een mega grote pan en een saus pannetje zonder deksels

geen opscheplepels of nou ja eigenlijk helemaal geen lepels

1 koffie kommetje

1 soepkom

3 glazen

en 25 borden

wij konden daaromniet koken!

en geen wasmachine die was altijd stuk

en er waren er maar 2 veel te weinig!

SUPER DAT ER GEEN DISCO WAS!

Nooit meer!!!

Vlam,
21-8-2018

Allereerst was ons aankomst al een slecht begin. Meneer bij de receptie kan beter ander werk gaan doen, want hij was zo chagarijnig als de pest. Hij heette ons niet welkom, groette niet. Wij begonnen met praten. Toen moesten we onze ID kaarten de gehele vakantie bij hem inleveren. Daar ging ik niet mee akkoord, waarop hij antwoordde: dan moet je €100,- borg betalen. Met veel moeite ging ik akkoord, maar we hadden €80,- op zak. Dat was ook wel goed. Oke, ingecheckt.. op naar ons huisje. Op internet zagen ze er goed uit... maar in werkelijkheid zaten wij in de “oudere, verlepte” huisjes, die in een hoekje van de camping stonden. Toen hadden we geen airco, die we wel bij hadden geboekt bij het reisbureau in Nederland. Dus weer terug naar die “gezellige” man van de receptie. En ja hoor.. de volgende discussie was geboren. Er moest betaald worden €5,- per dag. Naja zo kan ik nog wel ff doorgaan... NOOIT MEER!!!! Er is ook geen animatie.

Nooit meer

Edith,
18-8-2018

Er zaten brandgaten in de kussen binnen, en de houder van de douchekop was kapot. Zo ontbrak er het 1 en ander aan eetgerei zoals opschep lepels en hadden we pannen waarvan de handvaten afgebroken waren.

De stoelen buiten waren ook kapot, het zwembad zat veel chloor in. En de wc's bij het zwembad hadden ook achterstallig onderhoud had mezelf opgesloten en kon er dus niet meer uit. De eigenaar was overigens niet bepaald vriendelijk.

Goede prijs kwaliteit

Onno Aarts van den Berg,
8-7-2018

Mooie camping alles is wat verouderd maar alles doet het ligging geweldig vriendelijke mensen

Prachtige mooie camping die veloedert

Quark,
27-6-2018

Een camping op een prachtige plek vlak bij Limone. Een erg mooie maar verouderde camping. Bij de receptie zitten 2 mannen 1 schrijft je in en de andere brengt je naar je plek. Ze eisen je ID kaart. Ze zijn niet echt onvriendelijk maar het houdt niet over. Registreren plek krijgen en verder zoek het maar uit. De camping heeft een goed restaurant, maar deze wordt verpacht. camping winkel ook. Zwembad is nog mooi maar zie er niemand toezicht houden. De staanplaatsen zijn goed, maar veel van de huur caravans moeten hun teras delen. Je zit bij je buren aan tafel. Boven aan de weg zelfs 3 caravans met een bijna zelfde terras. Deze eigenaar heeft ook camping Toscalane in Maderno dit was vroeger een TOP camping lees nu slechte reviews. Krijg een beetje het gevoel op deze camping uitmelken en dan weer door verkopen

Heerlijk!

Fam. Houthoff,
27-8-2017

Prachtige omgeving. Mooie huurcaravan. Niks verandert in alle jaren. Caravans en tenten hutje mutje maar de huur accommodaties zijn perfect. De huurcaravan is heel schoon en alles werkt. Het sanitair op de camping is oud en niet echt geweldig. Maar het meer en de omgeving maken veel goed en geen gezeik met mensen die handdoekjes neerleggen enzo....

fantasties.

e.a.reiding( ED),
19-5-2017

Goede camping vriendelijke mensen alles aanwezig..

Prima!

S. Peeters
4-9-2016

Bij aankomst vroeg de eigenaar van de camping om een kopie van alle identiteitsbewijzen van ons gezin, deze hadden wij al op voorhand gemaakt en konden wij dus overhandigen. Toen hij naar een origineel paspoort vroeg hebben wij aangeven dat de touroperator gemeld had dat dit niet nodig was. Hierover zijn verder geen woorden meer vuil gemaakt.

Omdat we vroeg waren werd ons verteld dat de caravan nog niet gereed was maar dat we wel al de auto bij de caravan konden parkeren zodat we naar het zwembad of het strand konden gaan.

Ook bij het ophalen van de sleutel was meneer vriendelijk, wij mochten al iets eerder de caravan in omdat de baby moest slapen.

De plaatsen zijn erg klein en wij hadden een privé terras. Ook de caravan was wat krap maar wel heel erg schoon.

Al en met al hebben wij een hele leuke vakantie gehad en we kijken er naar uit om hier nogmaals naartoe te gaan.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Garda in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.