Camping Garda

6.5Voldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Garda in Limone heeft staanplaatsen met een mooie ligging. De camping is wel wat verouderd, maar heeft alle faciliteiten voor een ontspannen vakantie. Het restaurant is goed, er is een zwembad voor een verfrissende duik en de camping ligt vlak aan het meer. Het centrum van Limone is erg mooi. In de zomer zijn er verschillende vuurwerkshows.

131 reviews over Camping Garda

• 2019
    8Ilse22-08-2019

Voor herhaling vatbaar

We hebben twee weken vakantie gevierd in een MobileHome. De MobileHome was prima maar hier en daar wat achterstallig onderhoud en de inventaris laat te wensen over. We hebben twee weken buiten geleefd en het gedaan met de inventaris zoals het aanwezig was. Rustige camping zonder animatie, onze dochters van 17 en 14 hebben dit niet als vervelend ervaren. Receptie en restaurant zeer vriendelijk personeel en het restaurant is prima om te eten. Bij de kampwinkel kun je alleen contant betalen en deze meneer straalt niet uit dat hij er voor zijn plezier is. Tot twee keer aan toe ook niet genoeg geld terug gegeven dus goed opletten! Camping ligt direct aan het meer waar het goed vertoeven is. Dorp Limone is op loopafstand en erg leuk. Gezellige boulevard en leuke winkels, restaurants en bezienswaardigheden. We zijn bij het kasteel en in de kerk geweest. Al met al een leuke vakantie gehad en lekker uitgerust.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Elly18-08-2019

Wat een prachtige omgeving, echt geweldig!

Een prachtige plek om naartoe te gaan. Uitzicht op het meer en op de bergen. Overdag is het 30+ graden en ‘s avonds koelt het wat af naar ongeveer 24 graden. Lekker om in de tent ‘s nachts in een slaapzak te slapen, want dan is het zo 19 graden. Vriendelijke mensen. Heel fijn. Het dorpje Limone is op loopafstand, zo een half uurtje lopen. Een aanrader is naar de Monte Baldo te gaan. En dan met de stoeltjeslift. Op de navigatie Ferrara del Monte Baldo in toetsen en dan volgt de weg naar Pra Alpesina vanzelf. Voor 7€ (volw) en 5€ (kind) kan men al naar boven en nog hoger dan bij de andere lift. De weg ernaartoe is echt idyllisch. Op de camping zelf is weinig te doen, maar dit vinden wij erg prettig. Onze kinderen van 7 en 8 kunnen overal alleen rondlopen. In het winkeltje is alles te koop wat je nodig hebt, maar ook zo’n 300 m buiten de camping is een supermarkt. Waterschoenen zijn wel aan te raden, ivm de steentjes op het strand.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10SB14-11-2018

Voor de kinderen echt een heerlijke camping. Ydilische dorpjes rondom een prachtig meer, wat wil je nog meer. Heerlijk genoten.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Cynthia16-09-2018

Prachtige locatie! Mooi zwembad. Serveerster restaurant niet erg vriendelijk. De negatieve reacties die ik hier lees gaan het meeste over de mobile homes. Wij waren hier met onze caravan en om te kamperen was het werkelijk fantastisch. Wij hadden een plek direct aan het water en konden vanaf de caravan zo het meer inlopen. De camping is erg basic maar om te kamperen prima te doen! Leuke gezellige omgeving. Centrum Limone op 5 minuten afstand.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 7fam.06-09-2018

mooie ligging maar niks te doen!

het was een heerlijke ontspannen vakantie! voordeel: camping heeft een prachtige ligging prachtige omgeving! stadje limone een dikke duim! eigenaar lazen wij nare verhalen over! maar bij ons was hij erg aardig geen paspoorten gevraagd , elke keer de kinderen als hij ze tegen kwam een high five gegeven en lachte vriendelijk en groeten ons elke keer weer! top man heel aardig! nadelen: zwembad zat mega veel chloor in dat de kinderen uitslag kregen en je kon niet onder water kijken zoveel chloor! een een glijbaan oid miste wij ook heel erg! er was niet echt wat te doen, wij misten echt een pooltafel het huisje: wij hadden 2 pannen een mega grote pan en een saus pannetje zonder deksels geen opscheplepels of nou ja eigenlijk helemaal geen lepels 1 koffie kommetje 1 soepkom 3 glazen en 25 borden wij konden daaromniet koken! en geen wasmachine die was altijd stuk en er waren er maar 2 veel te weinig! SUPER DAT ER GEEN DISCO WAS!

• 1Vlam21-08-2018

Nooit meer!!!

Allereerst was ons aankomst al een slecht begin. Meneer bij de receptie kan beter ander werk gaan doen, want hij was zo chagarijnig als de pest. Hij heette ons niet welkom, groette niet. Wij begonnen met praten. Toen moesten we onze ID kaarten de gehele vakantie bij hem inleveren. Daar ging ik niet mee akkoord, waarop hij antwoordde: dan moet je €100,- borg betalen. Met veel moeite ging ik akkoord, maar we hadden €80,- op zak. Dat was ook wel goed. Oke, ingecheckt.. op naar ons huisje. Op internet zagen ze er goed uit... maar in werkelijkheid zaten wij in de “oudere, verlepte” huisjes, die in een hoekje van de camping stonden. Toen hadden we geen airco, die we wel bij hadden geboekt bij het reisbureau in Nederland. Dus weer terug naar die “gezellige” man van de receptie. En ja hoor.. de volgende discussie was geboren. Er moest betaald worden €5,- per dag. Naja zo kan ik nog wel ff doorgaan... NOOIT MEER!!!! Er is ook geen animatie.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 4Edith18-08-2018

Nooit meer

Er zaten brandgaten in de kussen binnen, en de houder van de douchekop was kapot. Zo ontbrak er het 1 en ander aan eetgerei zoals opschep lepels en hadden we pannen waarvan de handvaten afgebroken waren. De stoelen buiten waren ook kapot, het zwembad zat veel chloor in. En de wc's bij het zwembad hadden ook achterstallig onderhoud had mezelf opgesloten en kon er dus niet meer uit. De eigenaar was overigens niet bepaald vriendelijk.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Onno Aarts van den Berg08-07-2018

Goede prijs kwaliteit

Mooie camping alles is wat verouderd maar alles doet het ligging geweldig vriendelijke mensen

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Quark27-06-2018

Prachtige mooie camping die veloedert

Een camping op een prachtige plek vlak bij Limone. Een erg mooie maar verouderde camping. Bij de receptie zitten 2 mannen 1 schrijft je in en de andere brengt je naar je plek. Ze eisen je ID kaart. Ze zijn niet echt onvriendelijk maar het houdt niet over. Registreren plek krijgen en verder zoek het maar uit. De camping heeft een goed restaurant, maar deze wordt verpacht. camping winkel ook. Zwembad is nog mooi maar zie er niemand toezicht houden. De staanplaatsen zijn goed, maar veel van de huur caravans moeten hun teras delen. Je zit bij je buren aan tafel. Boven aan de weg zelfs 3 caravans met een bijna zelfde terras. Deze eigenaar heeft ook camping Toscalane in Maderno dit was vroeger een TOP camping lees nu slechte reviews. Krijg een beetje het gevoel op deze camping uitmelken en dan weer door verkopen

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Fam. Houthoff27-08-2017

Heerlijk!

Prachtige omgeving. Mooie huurcaravan. Niks verandert in alle jaren. Caravans en tenten hutje mutje maar de huur accommodaties zijn perfect. De huurcaravan is heel schoon en alles werkt. Het sanitair op de camping is oud en niet echt geweldig. Maar het meer en de omgeving maken veel goed en geen gezeik met mensen die handdoekjes neerleggen enzo....

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair