Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia

Aparthotel Centro Vacanze La Limonaiastersterster

7.4Goed

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Limone sul Garda

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze La Limonaia voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

294 reviews over Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia

• 2019
    8T11-08-2019

Heerlijke 2 weken met het gezin in limone!

Prachtige omgeving.appartement met schitterend uitzicht.ja het gebouw is gedateerd maar dat is algemeen bekend wij vonden het desondanks schoon, gezellig en compleet.je kan s avonds broodjes bestellen om de volgende ochtend op te halen dus dat scheelt een rit naar de bakker.een auto is wel prettig hier wij vonden het niet te lopen in de hitte.in limone kun je goed parkeren en vanaf daar het leuke strand bezoeken.vooral in de avond is zowel limone als riva del garda heel gezellig.in riva is ook een lidl, een kwartier rijden en in het centrum een reptielenhuis leuk voor gezinnen.verder aanraders het tennomeer..voorbij riva in de bergen zo mooi blauw...ook het ledromeer , een half uur rijden ook erg mooi.malcesine tegenover limone is leuk om een dag heen te gaan en de monte baldo met de lift omhoog een geweldige ervaring.het personeel van de pizzaria (2 ervan)vonden wij wat onaardig vooral tegen kinderen.verder was het fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Nadia01-08-2019

Ik had het erg naar mijn zin.

Prachtige omgeving, genoeg parkeerplaatsen, mooie uitzicht, lekker eten, schoon, vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Henk v.d. Werf13-07-2019

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Dit jaar voor de 5 keer geweest. Kamer gekregen waar om gevraagd is. Kamers worden elke dag schoongemaakt en van nieuwe hand doeken voorzien. Parkeren is moelijk als je laat in de middag aankomt. Maaltijden gevarieerd ,elke dag wat anders. Goed gevulde slabar. Sommige gasten worden boos als ze niet op het balcon kunnen dineren of ontbijten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Laura22-11-2018

Mooie omgeving. Je kunt er echt even bijkomen.

Bij deze accommodatie 7 dagen gebleven. De omgeving is prachtig en winkels en bezienswaardigheden zijn dichtbij. Als je een partyganger bent kun je hier beter niet zijn. Het is rustig en de aanliggende dorpen bij het meer zijn aan de kleine kant. Wel konden we een dorp verderop poolen. Het hotel was netjes en het interieur is oubollig. Voorzien van een groot balkon en elke dag aanvulling van wc-papier. Het ontbijt en diner was prima maar niet veel keuze bij het diner. Pluspunt bij het diner; vooraf 2 soorten pasta of je kunt kiezen. Minpunt was de parkeermogelijkheid. Later op de dag staat alles vol en kun je de auto slechts beneden kwijt. Het hele eind omhoog door de super steile heuvels kun je dan lopen. Erg vervelend is dat als je naar de kamer wil. Als je wil toeren rond het Gardameer zou ik adviseren om telkens in een ander hotel te verblijven. Aan het meer zijn vooral kiezelstranden te vinden, zandstrand moet je voor betalen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8D bogaard23-08-2018

Prijs kwaliteit? prima!

Wij zijn in Juli 2018 geweest en t was topdrukte, daardoor hebben wij ook het probleem met de auto gehad die we dus bijna niet konden parkeren. En als dat wel kon moet je een beetje kunnen rijden op die steile helling.

Verder over het hotel heb ik niet veel te klagen. Personeel was netjes en de kamers waren schoon! Iedere dag gratis schonen handdoeken en airco was ook gratis. Maar van die airco moet je niet verwachten dat die hetzelfde zijn als in een 5* resort.

Als ik dan nog een minpunt moet verzinnen is het dat het zwembad te klein is voor het aantal gasten. Je moet er vroeg bij zijn wil je een bedje hebben en het is druk in het zwembad.

Verder nog complimenten aan de koks en bediening in de restaurants, vond het eten heerlijk en de bediening was ook goed!

En natuurlijk is het uitzicht prachtig over het meer en Limone, zeker vanaf de 'sportbar' met een half liter bier!

Al met al prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5VD LAAR30-07-2018

Nooit meer....

Normaal gesproken schrijf ik niet snel een recensie, maar over dit hotel wil ik toch wat kwijt... we wilden nog een paar dagen Italië plakken achter Tsjechië en Oostenrijk en kwamen uit bij dit hotel aangezien er niet veel meer vrij was. Na een vervelende klim met de auto (het hotel ligt op een helling) meldden we ons bij de receptie. Niet bepaald een warm onthaal maar oké, we wisten nu waar we onze auto tussen konden wurmen en waar we moesten zijn. Het parkeren hier is écht een drama!! Wat ook een drama is, is het eten. We zijn geen pitsers maar het eten smaakt echt nergens naar!! Drankjes zijn op rekening bij het avondeten. Het hotel is zeer gedateerd, ook de kamers die overigens wel redelijk schoon zijn. Wij gaan hier nooit meer terug. Het enige pluspunt is het uitzicht over het meer vanaf het balkon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Rolf14-04-2018

Toplocatie in een prachtige omgeving

Schitterend uitzicht over het meer. Vriendelijke medewerkers. Appartement gehorig en eenvoudig, maar was geen probleem omdat je door het mooie weer hoofdzakelijk buiten bent. Minpunt : steile weg en smal naar het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

8Krista05-09-2017

Geweldig uitzicht

Ik vind de negatieve reacties van sommigen echt te ver gaan. Camping gevoel? Wij hadden dat totaal niet. We hadden een appartement helemaal boven en ik moet bekennen dat ik nog nooit zo een mooi uitzicht heb gehad. Je krijgt prachtig uit op het leuke en gezellige stadje Limone. Wat in de avond vooral super gezellig is! Ja om dat mooie uitzicht te hebben moet je inderdaad een stukje omhoog met de auto. Let op: steile helling naar boven. Dit was niet ideaal. Appartement was prima. Schoon en netjes. Zeer vriendelijk personeel! Hardwerkende mensen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Niks mis mee. Wij hebben er geen spijt van gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Postma01-09-2017

Fantastisch!

Mooie ligging, geweldig uitzicht! Appartement was goed voor elkaar, behoorlijk ruim en alles in goed staat. Personeel erg vriendelijk en altijd bereid je te helpen. Er is regelmatig livemuziek, of entertainment.

Limone op 15 min wandelen of met een pendelbus bereikbaar. Deze bus brengt je voor 1 euro pp naar het centrum van Limone.

Prima binnen- en buitenzwembad aanwezig. De pizza`s bij de hotelbar zijn erg goed en niet duur!

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8dirk en corry31-08-2017

uitstekend

hotel ligt hoog gelegen dus klimmen. Met wat geluk kun je parkeren in een garage dicht bij de kamer. Hotel is idd wat gedateerd maar de kamer werd elke dag schoongemaakt en handdoeken werden "ververst" en 3 maal per week schoon bedlinnen. Er rijdt een busje naar het centrum en terug voor 1 euro pp.(wij hebben de auto Niet gebruikt). Faciliteiten in hotel waren goed met oog op prijs/kwaliteit hotel. Wij hebben het als zeer prettig ervaren, met name de behulpzaamheid van het hotelpersoneel. Wat Zeker moet worden genoemd zijn de restaurant cq pizza medewerkers. Zeer gastvrij, Uitermate vriendelijk en Zeer harde werkers> (kan de nederlandse horeca nog wel wat van leren) Wij snappen dus niet dat er nogal wat negatieve reacties op de review staan. Wij hebben het duidelijk anders ervaren.

Gereisd met partner in augustus 2017

13 tips over Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia

• Celine, 25-06-2013

neem het busje van het dorp terug naar het hotel ! van hotel naar dorpje gaat opzich nog, en terug ook nog wel een paar keer maar na een week word je er een beetje gek van !

• J. Oomen, 07-10-2011

In de haven van het stadje zelf zijn er verschillende redelijk geprijsde restaurants. vanaf het hotel rijdt er diverse keren per dag een busje op en neer, 's morgens en 's avonds voor €1,- enkele reis tip bezoek zeker de Monte Baldo per kabelbaan

• Jeffrey , 26-08-2012

Wanneer u slecht te been bent raad ik dit hotel niet aan wegens de stijle weg naar het hotel. Echter is er wel een busje die boven bij het hotel staat en elke dag op de hele uren naar het dorpje rijdt en tien over heel weer terug. Deze kost 1 euro per enkele rit en is dan ook aan de raden voor ouderen. Met de auto is het ook prima te doen en kost parkeren in de parkeergarage (overdekt, vlak bij het centrum) 2 euro per en elk opeenvolgend uur 1,50 euro.

1 vraag over Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia

• Harrie, 12-06-2014

zwemmen in meer.

Kun je hier in de buurt ook zwemmen in het meer? Of met waterfiets het meer op?

Deborah , 07-08-2014

Ja, aan de boulevard van limone sul garda is een strand waar je kan liggen en voor 10 euro per huur een waterfiets kan huren.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension