Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia

Aparthotel
Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag26°17°
Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze La Limonaia voor je op een rij gezet:

278 reviews over Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia in het Nederlands

Prijs kwaliteit? prima!

D bogaard
23-8-2018

Wij zijn in Juli 2018 geweest en t was topdrukte, daardoor hebben wij ook het probleem met de auto gehad die we dus bijna niet konden parkeren. En als dat wel kon moet je een beetje kunnen rijden op die steile helling.

Verder over het hotel heb ik niet veel te klagen. Personeel was netjes en de kamers waren schoon! Iedere dag gratis schonen handdoeken en airco was ook gratis.

Maar van die airco moet je niet verwachten dat die hetzelfde zijn als in een 5* resort.

Als ik dan nog een minpunt moet verzinnen is het dat het zwembad te klein is voor het aantal gasten. Je moet er vroeg bij zijn wil je een bedje hebben en het is druk in het zwembad.

Verder nog complimenten aan de koks en bediening in de restaurants, vond het eten heerlijk en de bediening was ook goed!

En natuurlijk is het uitzicht prachtig over het meer en Limone, zeker vanaf de 'sportbar' met een half liter bier!

Al met al prima vakantie gehad.

Nooit meer....

VD LAAR
30-7-2018

Normaal gesproken schrijf ik niet snel een recensie, maar over dit hotel wil ik toch wat kwijt... we wilden nog een paar dagen Italië plakken achter Tsjechië en Oostenrijk en kwamen uit bij dit hotel aangezien er niet veel meer vrij was. Na een vervelende klim met de auto (het hotel ligt op een helling) meldden we ons bij de receptie. Niet bepaald een warm onthaal maar oké, we wisten nu waar we onze auto tussen konden wurmen en waar we moesten zijn. Het parkeren hier is écht een drama!! Wat ook een drama is, is het eten. We zijn geen pitsers maar het eten smaakt echt nergens naar!! Drankjes zijn op rekening bij het avondeten. Het hotel is zeer gedateerd, ook de kamers die overigens wel redelijk schoon zijn. Wij gaan hier nooit meer terug. Het enige pluspunt is het uitzicht over het meer vanaf het balkon.

Toplocatie in een prachtige omgeving

Rolf
14-4-2018

Schitterend uitzicht over het meer.

Vriendelijke medewerkers.

Appartement gehorig en eenvoudig, maar was geen probleem omdat je door het mooie weer hoofdzakelijk buiten bent.

Minpunt : steile weg en smal naar het appartement.

Geweldig uitzicht

Krista
5-9-2017

Ik vind de negatieve reacties van sommigen echt te ver gaan. Camping gevoel? Wij hadden dat totaal niet. We hadden een appartement helemaal boven en ik moet bekennen dat ik nog nooit zo een mooi uitzicht heb gehad. Je krijgt prachtig uit op het leuke en gezellige stadje Limone. Wat in de avond vooral super gezellig is! Ja om dat mooie uitzicht te hebben moet je inderdaad een stukje omhoog met de auto. Let op: steile helling naar boven. Dit was niet ideaal. Appartement was prima. Schoon en netjes. Zeer vriendelijk personeel! Hardwerkende mensen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Niks mis mee. Wij hebben er geen spijt van gehad.

Fantastisch!

Postma
1-9-2017

Mooie ligging, geweldig uitzicht!

Appartement was goed voor elkaar, behoorlijk ruim en alles in goed staat.

Personeel erg vriendelijk en altijd bereid je te helpen.

Er is regelmatig livemuziek, of entertainment.

Limone op 15 min wandelen of met een pendelbus bereikbaar. Deze bus brengt je voor 1 euro pp naar het centrum van Limone.

Prima binnen- en buitenzwembad aanwezig. De pizza`s bij de hotelbar zijn erg goed en niet duur!

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

uitstekend

dirk en corry
31-8-2017

hotel ligt hoog gelegen dus klimmen. Met wat geluk kun je parkeren in een garage dicht bij de kamer. Hotel is idd wat gedateerd maar de kamer werd elke dag schoongemaakt en handdoeken werden "ververst" en 3 maal per week schoon bedlinnen.

Er rijdt een busje naar het centrum en terug voor 1 euro pp.(wij hebben de auto Niet gebruikt). Faciliteiten in hotel waren goed met oog op prijs/kwaliteit hotel.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren, met name de behulpzaamheid van het hotelpersoneel.

Wat Zeker moet worden genoemd zijn de restaurant cq pizza medewerkers.

Zeer gastvrij, Uitermate vriendelijk en Zeer harde werkers>

(kan de nederlandse horeca nog wel wat van leren)

Wij snappen dus niet dat er nogal wat negatieve reacties op de review staan.

Wij hebben het duidelijk anders ervaren.

nooit meer

gerda
12-8-2017

een vreselijk hotel Je kunt dit absoluut geen hotel noemen Lijkt meer op een camping Een kantine wat op een vreet schuur lijkt met harde muziek

Vriendelijk personeel, goed eten, ouderwetse kamer

Nicole Marcelis
1-8-2017

Het hotel is slecht toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn. Je moet betalen voor WIFI en die werkt bijna nooit. Het zwembad is niet uitgerust voor zo een groot hotel. De bar en de winkel gaat pas om 16 u open.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar ze zijn met te weinig. De kamers zijn ouderwets en slecht onderhouden. De parking is te veraf en te klein. Airco werkt niet.

La limonia Boek dit niet

A lam
15-10-2016

Wij kwamen laat aan. Allereerst nergens te parkeren 2x half klem met de auto kan je op een steile helling zien te draaien. Kon van af de doorgaande weg met een baby en bagage naar boven lopen. Klagen heeft 0 zin dan moet je een ander maar klem zetten. Geen eten meer bij aankomst. Kamer voor 4 personen geeft touroperator aan er staat 2 1 pers bedden en een camping bedje in ongevraagd. Ontzettend klein er is meer stuk dan heel. Vlekken overal spinnenwebben her en der. Sanitair kapot. Erg gehorig als je buren buiten zitten slaap je om 3 uur s nachts nog niet. Parkeren echt een probleem. Eten was nog wel te doen. Boek dit gewoon niet al helemaal niet met kids of slecht ter been of conditie. Zwembad ontbreken tegels uit. Je moet over de mensen heen bijna om peuterbad te bereiken.

Niet voor een tweede keer

Paul
19-9-2016

plus: mooie ligging, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, pendelbusje naar Limone, eten en ontbijt prima maar wel veel hetzelfde

min: onze kamer lag in een ander gebouw en was ronduit slecht, slechte bedden, gezamenlijk balkon met naastgelegen kamer, naar het hoofdgebouw lopen voor diner en ontbijt is een stevige klim, als je slecht ter been bent is moet je hier niet zijn, parkeren rond het hotel is een absolute ramp!!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.