Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia

Aparthotel
Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze La Limonaia voor je op een rij gezet:

276 reviews over Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Toplocatie in een prachtige omgeving

Rolf
14-4-2018

Schitterend uitzicht over het meer.

Vriendelijke medewerkers.

Appartement gehorig en eenvoudig, maar was geen probleem omdat je door het mooie weer hoofdzakelijk buiten bent.

Minpunt : steile weg en smal naar het appartement.

Geweldig uitzicht

Krista
5-9-2017

Ik vind de negatieve reacties van sommigen echt te ver gaan. Camping gevoel? Wij hadden dat totaal niet. We hadden een appartement helemaal boven en ik moet bekennen dat ik nog nooit zo een mooi uitzicht heb gehad. Je krijgt prachtig uit op het leuke en gezellige stadje Limone. Wat in de avond vooral super gezellig is! Ja om dat mooie uitzicht te hebben moet je inderdaad een stukje omhoog met de auto. Let op: steile helling naar boven. Dit was niet ideaal. Appartement was prima. Schoon en netjes. Zeer vriendelijk personeel! Hardwerkende mensen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Niks mis mee. Wij hebben er geen spijt van gehad.

Fantastisch!

Postma
1-9-2017

Mooie ligging, geweldig uitzicht!

Appartement was goed voor elkaar, behoorlijk ruim en alles in goed staat.

Personeel erg vriendelijk en altijd bereid je te helpen.

Er is regelmatig livemuziek, of entertainment.

Limone op 15 min wandelen of met een pendelbus bereikbaar. Deze bus brengt je voor 1 euro pp naar het centrum van Limone.

Prima binnen- en buitenzwembad aanwezig. De pizza`s bij de hotelbar zijn erg goed en niet duur!

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

uitstekend

dirk en corry
31-8-2017

hotel ligt hoog gelegen dus klimmen. Met wat geluk kun je parkeren in een garage dicht bij de kamer. Hotel is idd wat gedateerd maar de kamer werd elke dag schoongemaakt en handdoeken werden "ververst" en 3 maal per week schoon bedlinnen.

Er rijdt een busje naar het centrum en terug voor 1 euro pp.(wij hebben de auto Niet gebruikt). Faciliteiten in hotel waren goed met oog op prijs/kwaliteit hotel.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren, met name de behulpzaamheid van het hotelpersoneel.

Wat Zeker moet worden genoemd zijn de restaurant cq pizza medewerkers.

Zeer gastvrij, Uitermate vriendelijk en Zeer harde werkers>

(kan de nederlandse horeca nog wel wat van leren)

Wij snappen dus niet dat er nogal wat negatieve reacties op de review staan.

Wij hebben het duidelijk anders ervaren.

nooit meer

gerda
12-8-2017

een vreselijk hotel Je kunt dit absoluut geen hotel noemen Lijkt meer op een camping Een kantine wat op een vreet schuur lijkt met harde muziek

Vriendelijk personeel, goed eten, ouderwetse kamer

Nicole Marcelis
1-8-2017

Het hotel is slecht toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn. Je moet betalen voor WIFI en die werkt bijna nooit. Het zwembad is niet uitgerust voor zo een groot hotel. De bar en de winkel gaat pas om 16 u open.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar ze zijn met te weinig. De kamers zijn ouderwets en slecht onderhouden. De parking is te veraf en te klein. Airco werkt niet.

La limonia Boek dit niet

A lam
15-10-2016

Wij kwamen laat aan. Allereerst nergens te parkeren 2x half klem met de auto kan je op een steile helling zien te draaien. Kon van af de doorgaande weg met een baby en bagage naar boven lopen. Klagen heeft 0 zin dan moet je een ander maar klem zetten. Geen eten meer bij aankomst. Kamer voor 4 personen geeft touroperator aan er staat 2 1 pers bedden en een camping bedje in ongevraagd. Ontzettend klein er is meer stuk dan heel. Vlekken overal spinnenwebben her en der. Sanitair kapot. Erg gehorig als je buren buiten zitten slaap je om 3 uur s nachts nog niet. Parkeren echt een probleem. Eten was nog wel te doen. Boek dit gewoon niet al helemaal niet met kids of slecht ter been of conditie. Zwembad ontbreken tegels uit. Je moet over de mensen heen bijna om peuterbad te bereiken.

Niet voor een tweede keer

Paul
19-9-2016

plus: mooie ligging, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, pendelbusje naar Limone, eten en ontbijt prima maar wel veel hetzelfde

min: onze kamer lag in een ander gebouw en was ronduit slecht, slechte bedden, gezamenlijk balkon met naastgelegen kamer, naar het hoofdgebouw lopen voor diner en ontbijt is een stevige klim, als je slecht ter been bent is moet je hier niet zijn, parkeren rond het hotel is een absolute ramp!!!

Blijf weg uit dit hotel.

Patricia en Marc
5-9-2016

Het allereerste gevoel dat wij hadden bij het binnenkomen in onze kamer was: we willen hier weg, zo afschuwelijk vonden we het. Zo'n slecht gevoel nog nooit meegemaakt.

Kamer: was zeer verouderd en stonk, vuil, overal stof: op de lampenkappen, op het bedframe of wat het ook mag voorstellen boven het bed, en het ergste van al schimmel op de voegen van de douchetegels en op de voegen van de vloer in de badkamer. Slecht bed. Beddengoed wordt niet vervangen.

Handdoeken: dun, waren precies lakens. Ik had gelukkig paar badhanddoeken mee.

Ligging: ligt op steile helling, goed als u uw conditie wilt verbeteren of behouden en om wat mooie bilspieren te krijgen :-). Er rijdt een minibus (1+8p) voor € 1/rit. Te voet: ongeveer een kwartier dalen en stijgen naar het centrum, ong. halfuur naar strand.

Parking: Te weinig parkeerplaatsen, geen vaste plaatsen, Moeilijk parkeren, zeer smalle wegen en parkeerplaatsen.

Zwembad: Het water veel te koud. Zwembad veel te klein. Te weinig ligplaatsen voor de vele gasten.

Restaurant: Super slecht industrieel eten, en dit in een land met een fantastische keuken. Schandalig gewoon. Dikwijls ergens ander gaan eten. Recuperatie eten van de dag voordien. Geen vaste tafel, soms wachten tot er een plaatsje vrijkomt. Ontbijt: iedere dag hetzelfde, weinig keus, zeer slechte 'poeder'koffie uit een machine. Wat verlangde ik iedere morgen naar een goede Italiaanse koffie en iedere dag naar lekker Italiaans eten.

We hebben andere Belgische mensen tegengekomen die ook in dit hotel verbleven.

Die mensen dachten er hetzelfde over als ons, en hadden ook als eerste gevoel veel goesting om terug te keren naar België.

Kortom: Geen aanrader, geen goede keuze. Dit is een hotel om nooit meer naar terug te gaan, het liefst zelf om er nooit naar toe te moeten gaan. Onze keuze kunnen we niet terugkeren, we konden het ook niet weten op voorhand, maar we kunnen wel anderen aanraden om een ander hotel te kiezen. We hebben andere *** hotels gezien die heel wat beter en properder waren.

Ik begrijp niet hoe dit hotel zijn 3-sterren bekomen heeft?????

Het is zelfs nog geen 2-sterren waardig.

De touroperators zouden dit hotel best uit hun aanbod schrappen.

Gereisd met partner in augustus 2016, uit België.

SLECHT vakantiepark - nooit eerder meegemaakt!

Izegem, België
12-8-2016

Kamer; verouderd, proper, slecht bed (verenbodem waar houten platen opliggen!), Rai 1 & 2 op tv, ’s nachts lawaai buiten van grote koelgroep, voor 8u schoonmaakster, dunne handdoeken

Balkon; mooi uitzicht (als je geluk hebt!), gedeeld = buren lopen voor je raam

Ligging; kwartier dalen naar stad, halfuur naar strand, ligt op steile helling, er rijdt een minibus (1+8p) voor € 1/rit, heel drukke wegen

Parking; geen vaste plaatsen (te weinig), zeer nauwe wegen en parkeerplaatsen - 2 gevallen van blikschade gezien

Zwembad; niet kindvriendelijk - overal 1,6m diep, veel te klein voor de honderden gasten (ong 6×15m), 30-tal ligstoelen

Restaurant; geen vaste tafel, soms wachten tot er een plaatsje vrijkomt, enorm reftergevoel (luidruchtig, druk heen en weer geloop, ...), buffetvorm met slecht eten, weinig variatie of finesse, recuperatie van dag voordien

Service; zelf je kamer zoeken adhv plannetje, wifi te betalen € 3/dag, 5 €/3 dagen, vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Centro Vacanze La Limonaia scoort een 6.58 uit 10 op basis van 288 reviews.