Hotel Caravel

Hotel Caravel
9,3

7 tips over Hotel Caravel

Nadia Candreva, 13-8-2014

Lekkere pizza's in restaurant Alto Torcol op enkele passen van het hotel.

Met de boot naar Malcesine (ca 25min varen) 9 euro pp volw/6euro kids

Op dinsdag is het markt in Limone, wel heel druk!!

Van Doren - Verboom, 2-7-2014
Als je reserveert neem het hoofdgebouw.
Chris Stes, 1-7-2014
Wij hadden een superior kamer genomen en deze zijn ruim en hebben zicht op het meer en de sneeuwbergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Caravel voor je op een rij gezet:

Lientje, 3-5-2014

Niet alle Panorama Suites zijn even groot. Met voldoende personen kan je wellicht naar een grotere Suite vragen?

Dagtocht naar Venetië, mountain biken in de directe omgeving, autotocht door de spectaculaire Brasakloof naar Pieve, autotocht naar kleinere meren in de omgeving, of lekker bij het hotel van de luxe genieten.

Marleen Vlekken, 21-4-2014
Neem een gerenoveerde kamer.
Familie Marchal, 23-9-2012

Uitstap met de boot naar Malscesine is een aanrader !

Waterschoentjes zeker mee te nemen voor een duik in het meer (grote stenen in het water).

Brouckaert Lieve, 26-8-2012
Wil je iets goedkoper boeken en val je niet over interieur, boek dan kamer nr 614 in villa Eden(achteraan het domein) je krijgt daar een subliem uitzicht vanop je groot balkon!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Caravel voor je op een rij gezet: