Hotel Caravelsterstersterster

Contact

154 reviews over Hotel Caravel

• 2019
    10Hanny09-09-2019

Komen zeker snel terug, super vakantie gehad!

Heerlijk hotel! Schoon, mooi, heerlijk eten met volop keuze. Prettig personeel, spreken bijna allemaal ook Duits en beetje Engels, taal is geen probleem. Makkelijk parkeren. Leuke avonden met live muziek. Aanrader voor Garda meer.

Gereisd met partner in september 2019

• 9wilfried en Carina08-09-2019

fantastisch

Zeer goed hotel, zeer mooie kamer met dit jaar een prachtig zicht op het meer. Lekker eten met goede service. Mooie zwembaden, en alles rondom het hotel zeer verzorgd en netjes. We zijn Belgen die Nederlands en Engels praten, en zouden het fijn vinden om in het restaurant ofwel apart te zitten ofwel naast mensen die een van onze talen spreken en niet alleen de Duitse taal .....

• 10Lobler vanessa20-08-2019

Fantastisch hotel en personeel

La bella italia, gardameer

• 9Victor12-08-2019

Niet voor mensen die slecht ter been zijn,het is nogal heuvelachtig

• 10Danny Rogiers12-07-2019

Fantastisch !

Perfecte ligging, dicht bij het meer en het centrum van Limone. Zeer mooie kamer, uitstekende keuken en zéér vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam.Van Bogaert J.16-06-2019

Gewoon fantastisch !

Voor de derde keer verbleven we in dit hotel. Een hotel waar de reizigers gewaardeerd worden, alles heel proper, lekker eten, vriendelijk personeel, mooie ligging. Een gezellig stadje op 5 min wandelen. Mooie uitstappen naar de stadjes gelegen aan het Gardameer. Een echte aanrader !

Gereisd met partner in juni 2019

• 2Deneve marina20-05-2019

Één van de beste hotels in Limone

Prijs kwaliteit Kan je niet beter zijn. Het eten word aan tafel opgediend zeer fijne keuken altijd keuze uit verschillende gerechten. Kamers groot zeer proper. Personeel super vriendelijk. Ligging dicht bij centrum en toch rustig. Gaan er zeker nog terug was al tweede maal.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Ellen19-04-2019

Fijn verblijf met kleine kindjes

Leuk hotel, zeer vriendelijk en flexibel voor kindjes. Een binnen en buitenspeeltuin. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Peter M.26-08-2018

Telkens weer een fantastisch verblijf

-Mooie ligging vlak bij centrum Limone -Zeer vriendelijk personeel -Propere en ruime kamer -Bediening restaurant aan tafel waardoor het rustiger is in het restaurant

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Sharon en Rick19-08-2018

Fantastische ligging, mooi en schoon hotel!

Wij hebben twee weken mogen vertoeven in villa Imelda dat bij hotel Caravel hoort. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen bij de check in. Vanuit het hotel ging er iemand mee naar ons appartement. Het appartement zag er super schoon en groot uit. We zaten op de begane grond wat bij ons in eerste instantie vragen op riep of we dan wel een mooi uitzicht hadden op het gardameer. Maar achteraf gezien was dit, denk ik, zelfs de beste plek om te zitten. We stapten zo het appartement uit, de tuin in waar mooie ligbedden staan. Het avondeten hadden we erbij geboekt en dat was in het hotel. Dit was meer dan prima. Het was zeer goed en lekker. En zeer vriendelijk personeel. Wat wel jammer is, zijn de handdoeken die 1 x per week vervangen worden. 2 x Per week zou beter zijn. Al met al hebben we een top vakantie gehad in een prachtige omgeving en we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

7 tips over Hotel Caravel

• Marleen Vlekken, 21-04-2014

Neem een gerenoveerde kamer.

• Chris Stes, 01-07-2014

Wij hadden een superior kamer genomen en deze zijn ruim en hebben zicht op het meer en de sneeuwbergen.

• Lientje, 03-05-2014

Niet alle Panorama Suites zijn even groot. Met voldoende personen kan je wellicht naar een grotere Suite vragen? Dagtocht naar Venetië, mountain biken in de directe omgeving, autotocht door de spectaculaire Brasakloof naar Pieve, autotocht naar kleinere meren in de omgeving, of lekker bij het hotel van de luxe genieten.

7 vragen over Hotel Caravel

• Yves Van Hoeck, 21-01-2018

prijsberekening Neckermann voor kinderen

Bij Neckermann wordt de volle pot aangerekend (ondanks het vermelde kortingspercentage) voor een kindje van gelijk welke leeftijd omdat het hotel geen kinderbedje heeft (volgens Neckermann zelf) . Sinds wanneer slapen 17-jarigen nog in een kinderbedje? Waarom vermeldt het hotel dan zelf kortingspercentages voor kinderen? Iemand ervaring met het reizen naar dit hotel met kinderen via Neckermann en wat hebben jullie betaald? PS Bij Thomas Cook stelt zich hetzelfde probleem.

Yves Van Hoeck, 22-01-2018

Ik moet er nog bijvermelden dat het alleen zo is wanneer ik 3 volwassenen en een kind ingeef. Voor 2 volwassenen en 1 kind is er wel een karting.

• nanny, 03-05-2017

diamante kamer

Wij willen misschien ook naar dit hotel gaan met 2 oudere kinderen. Welke kamers zijn mooier de diamante kamer in het hoofdgebouw of in het villa eden gebouw.

• Koom, 09-11-2015

Bistro Villa Eden

Hoi Heeft er iemand in de bistro van het hotel gegeten. Viel dit mee? Rond welke prijzen liggen de maaltijden daar en hoe is de kwaliteit van het eten? Groetjes

Hotel Caravel info

• Aantal sterrensterstersterster