Hotel Caravel

Hotel Caravel
9,3

109 reviews over Hotel Caravel in het Nederlands

Telkens weer een fantastisch verblijf

Peter M.
26-8-2018

-Mooie ligging vlak bij centrum Limone

-Zeer vriendelijk personeel

-Propere en ruime kamer

-Bediening restaurant aan tafel waardoor het rustiger is in het restaurant

Fantastische ligging, mooi en schoon hotel!

Sharon en Rick
19-8-2018

Wij hebben twee weken mogen vertoeven in villa Imelda dat bij hotel Caravel hoort. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen bij de check in. Vanuit het hotel ging er iemand mee naar ons appartement. Het appartement zag er super schoon en groot uit. We zaten op de begane grond wat bij ons in eerste instantie vragen op riep of we dan wel een mooi uitzicht hadden op het gardameer. Maar achteraf gezien was dit, denk ik, zelfs de beste plek om te zitten. We stapten zo het appartement uit, de tuin in waar mooie ligbedden staan.

Het avondeten hadden we erbij geboekt en dat was in het hotel. Dit was meer dan prima. Het was zeer goed en lekker. En zeer vriendelijk personeel.

Wat wel jammer is, zijn de handdoeken die 1 x per week vervangen worden. 2 x Per week zou beter zijn.

Al met al hebben we een top vakantie gehad in een prachtige omgeving en we gaan zeker nog een keer terug.

Super hotel. Bij aankomst loopt er iemand mee naar je kamer om een en ander uit te leggen, zoals de airco, het kluisje en de koelkast. Mooie ruime kamers en badkamer. Elke dag wordt de kamer goed schoongemaakt en naar 3 dagen wordt het beddengoed vervangen. Gratis handoeken service bij het zwembad. Tevens s middags gratis taart. Slechts een enkeling die vroeg een stoel bij het zwembad claimt. Twee zwembaden en altijd voldoende ligstoelen aanwezig. Veelal Duitse en Belgische gasten. Het restaurant is fantastisch, niet alleen de kwaliteit van het eten maar ook de bediening. Elke avond 5 gangen.

Parel aan het Gardameer

Koen Van Cleemput
30-7-2018

Het eten is iedere dag fantastisch. De ligging is rustig en toch dicht bij het het centrum van Limone. Het personeel is supervriendelijk, zeer behulpzaam,.. De kamers zijn heel verzorgd, ook een dikke pluim voor de poetsvrouwen, de kamers waren iedere dag superproper! Voor de kinderen is er kidszone, voetbalpleintje, speeltuin,..

Dit hotel is echt een parel aan het Gardameer!!

Zeer aangenaam hotel, was onze 2e keer

Els
28-7-2018

super lekker eten, goede service, zalige tuin met olijfbomen aan het zwembad. Vlak aan mooi stadje.

Frank Hoogstoel
5-7-2018

Werden onder gebracht in Villa "Eden"

Ontvangst, Bediening en eten was fantastisch.

De kamer is super groot met veel kastruimte. Groot terras met afgezet weilandje. Dichtbij het centrum. Geschikt voor ouderen. Douche artikelen werden niet bijgevuld, geen voldoende toiletpapier

De ontbijt/diner zaal giga groot, geen sfeer, ouderwetse inrichting, veel Duitsers, presentatie van ontbijt onder maat, veel gegraai, ouderwets en als toppunt vies, oud dekentje op het bed. 1x diner gehad viel ontzettend tegen. 5 dagen elders gegeten! Communiceren alleen in gebrekkig Duits. Blijkbaar Russen of Polen als personeel. Ligt op een fikse heuvel.

Zalig genieten

Christophe
9-9-2017

Comfortabele en kraaknette kamers. Ruime badkamer!

Uitzonderlijke keuken, tafelbediening is top!

Volledige staf stelt alles in het werk om gasten te laten genieten.

Je vind geen beter hotel om het Gardameer te ontdekken.

Zeer goed hotel, de moeite om ook eens te logeren!

Familie Van Doren
2-9-2017

Vriendelijke bediening, lekker eten! Proper en ruime kamers.

Perfecte ligging in een mooie omgeving vlakbij het oude en nieuwe stadsgedeelte.

Minpuntje: soms wat weinig parking :)

Prachtig hotel, aanrader!

Astrid
26-8-2017

Mooi verzorgd hotel, groot maar niet massaal. Eetzaal met linnen op tafels, netjes en grote keuze aan gerechten. Fijne nette obers. Zeer goede keuken. Regelmatig live muziek, beschaafd hotel. Wel erg Duits georrienteerd, maar niet zo vreemd met >50% duitse gasten. Geen schreeuw-volk of ligbedjes reserveren in de vroege morgen! Een grote aanrader, kom zeker nog eens terug, ook Limone zelf is gezellig en leuk. Opvallend was ook dat alles zo netjes en schoon was. Ik kan echt geen minpunten verzinnen, dus ga erheen! ;-) fijne vakantie!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caravel in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caravel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.