Hotel All'Azzurro

ItaliëPlaatsen rond het GardameerLimone sul Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel All'Azzurro voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 5 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

6 Reviews over All'Azzurro

• 0E.Schacke18-07-2011

Kurzer Aufenthalt

Wir hatten ein anderes Hotel gebucht (war überbucht), dieses Hotel wurde als Ersatz angeboten. Statt Seeblick hatten wir ein Zimmer mit einem Blick auf die Wand und Blick auf die Kühlanlage. Der einzige Stuhl im Zimmer war total verschmutzt. Abendessen schmeckt nach Spülwasser, beim bestellten Fisch lag eine bereits ausgedrückte Zitronenspalte, u.s.w. Rezeption war mit einem sehr unfreundlichem Menschen besetzt. Wie können die 4 Sterne entstanden sein?, das ist hier die Frage. Nach einer Nacht haben wir unseren Urlaub abgebrochen!

• 8Michèle23-08-2010

Super Italiaanse vakantie

Wij een gezin met 3 kinderen (7j, 2j en 6 mnd) hebben All' Azzurro toegewezen gekregen nadat het in Hotel Toscolano in onze kamer binnen regende en er geen andere kamer beschikbaar was. En ik denk dat we ons alleen maar hebben verbeterd. Iedereen was heel vriendelijk en behulpzaam. We moesten maar iets vragen en het werd geregeld. De kamer was groot en verzorgd. Het eten was op en top Italiaans en genoeg keuze! Locatie van het hotel is super, vlak aan het meer zodat je 's morgens aan het ontbijt kan genieten van het schitterend uitzicht op het Gardameer. Het stadje Limone is supergezellig, heel leuke winkeltjes, wel veel klimwerk en autovrij maar dat kan de pret niet drukken. Wij hebben spijt dat het zo vlug voorbij was, we hadden gerust nog een paar dagen kunnen blijven!! Hier komen we zeker nog terug.

• 7Ronner01-07-2010

de locatie maakt veel goed

In deze periode (juni) blijkbaar zeer sterk gericht op ouderen. Klantvriendelijkheid sterk afhankelijk per medewerker. Een enkeling doet erg zijn best maar een aantal collega's heeft werkelijk geen idee. De kamers zijn eenvoudig en schoon, het sanitair acceptabel. Boek een kamer met balkon en uitzicht op het meer, de achterzijde van het hotel ziet uit op een blinde muur. Het ontbijt was ruim voldoende, echter met (voor Italiaanse begrippen) schandalig slechte koffie uit een automaat. Het avondeten (keuze uit drie menu's) was over het algemeen goed, maar de fijnproever zal de voorkeur geven aan een a la carte restaurant. Het hotel ligt in een autovrije zone. Gratis parkeren bij een ander hotel; dit is wel 20 minuten lopen. Geen internet faciliteiten. Limone ligt in een schitterende omgeving en is erg toeristisch. Ligt voor wat verdere uitstapjes echter niet centraal; terug naar de snelweg is ongeveer 40 minuten.

• 6Marijke22-05-2010

geen tweede keer

De ligging, daar moeten ze het van hebben en die was top, maar de rest is waardeloos, geen vriendelijk personeel, het ontbijt stelt weinig voor en diner is echt niet lekker, de kamers zijn aan een opknapbeurt toe. De plaats is erg toeristisch maar heeft wel zo zijn charme.Het hotel is in de jaren 70 blijven steken

• 9Lotte Andreasen05-08-2009

Vidunderligt hotel

Virkelig dejligt hotel med super betjening og allerbedst; den helt fantastiske beliggenhed. Vi havde et stort værelse med balkon og når jeg vågnede og slog mine øjne op, så kiggede jeg lige over på Monte Baldo på den modsatte side af søen ved Malcesine, - hvilket syn. Når vi sad på balkonen kunne vi fra første parket følge med i den livlige trafik af småfærger (og nogle få af de store) som hele tiden lægger til og fra kajen lige foran hotellet. Når vi lå i den skønne swimmingpool kunne vi samtidig kigge helt ud over søen og når vi lå på ryggen i solvognen eller på luftmadrassen kiggede vi lige lodret op ad de fascinerende høje klipper som Limone er bygget ind i. Øjet - ja alle sanserne - blev forkælet til det yderste. Desuden er der super søde tjenere og Eddie (inspektøren) er bare skøn.

• 6alberto b23-09-2008

Non vale le 4 stelle che pretende di esporre

La mia prenotazione telefonica (terza settimana di settembre) di una settimana prima non risultava- arriviamo e una signora gentilissima dall'accento francese ci viene a prendere- la camera è situata nel sottotetto ed è dotata di una terrazza vista lago (6 euro al giorno di supplemento) che purtroppo è anche a portata del fumo dei traghetti e della pioggia immancabile di fine settembre- mancano gli asciugamani dei bidet- i letti sono due singoli uniti con due lenzuoli separati e la coperta matrimoniale (che non sembra affatto pulita, così piena di puntini neri)- il televisore non funziona senza telecomando ma il telecomando che pretendiamo è guasto (nessuno sconto per questa mancanza)- il bagno è datato: ha il lavandino crepato e una specchiera di plastica degli anni 50- col trattamento mezza pensione si cena al ristorante sotto all'albergo dove si può scegliere fra tutto il menù e si mangia abbastanza bene ma hai l'impressione di rompere le scatole quando ordini-

Hotel All'Azzurro info

Veilig betalen met