Appartement Villa Teasterster

7.8Goed

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Lazise

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Villa Tea?

7.8Goed

Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Villa Tea

• 2019
      8Germa21-09-2019

Super locatatie voor prima prijs in gedateerd app.

Verwacht geen luxe maar het plekje is fantastisch. Geen last van de drukke weg om het meer. Heerlijk zonnetje op de privesteiger aan het meer. Tip: neem je fiets mee want er ligt een nieuw fietspad langs het meer. Kilometers lang! ( zonder druk te van auto ‘s) Met de fiets naar Peschiera of Lazise. Via camping la Palme bereik je het fietspad. Het appartement is netjes maar zeer gedateerd. ( lees back to 1960) Maar het functioneerde . Lekker warme douche ook al is het gedateerd. Geen douchecabine maar gordijn Heerlijk zitje met parasol. Lekker grote tuin Met zon en schauwplekken. Appartement was Met ons vieren niet te klein. Ruim voldoende potten en pannen. WiFi haperde bij ons soms. Boven ons appartement hadden ze wel continue WiFi. Kortom prima vakantie voor weinig geld op superlocatie in gedateerde schone woning. Ik kom zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

10Kim haverlag26-08-2017

Perfect en voordelige prijs

Wij overnachten er nu uitzicht op het meer. Enige nadeel is dat je met auto na plaatjes moet.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Henk28-09-2015

Prima plek voor een rustige vakantie

We hebben hier 2 weken een fijne vakantie gehad en ons prima vermaakt. Dichtbij het meer en leuke plaatsen zoals Lazise, Pescheira, Garda, Bardolino......... Verwacht hier geen luxe, maar wat verwacht je ook voor maar 275,00 voor 2 weken!!!!!! Zo negatief als eerder beoordeeld is niet helemaal terecht!!!!!

Gereisd met partner in september 2015

• 7Cindy Adema21-09-2014

Goede plek voor rustige vakantie

Een appartementen complex met mooi uitzicht op het gardameer, met gebruik van privé steiger, op loopafstand van haventje met heerlijke terrasjes. Als je van rust houdt is dit een prima plek om tot rust te komen. Appartement was gedateerd, maar dit was geen storende factor. Er is geen tv/radio en ook geen wifi, maar dat maakt het ook dat je heerlijk uit kunt rusten.

Gereisd met partner in september 2014

• 2Kim10-09-2012

Verschrikkelijk!

Er staat op de touroperator site dat Appartement Villa Tea 1,5 km van het centrum van Lazise ligt, dit klopt niet het ligt 1,5 km van het centrum van Pecora (een stadsdeel van Lazise). Het centrum van Lazise ligt maar liefst 6 km verderop! De buitenkant van het appartement zag er prima uit. De binnenkant: verschrikkelijk! Alles was zeer gedateerd, meubels vielen bijna uit elkaar, badkamer was vies en ontzettend klein. Ook stonden er bussen kakkerlakspray... €200,- is weinig geld voor een week in het hoogseizoen, maar om hier te verblijven moet je geld toe krijgen. Wij hebben dan ook een ander hotel geboekt, Hotel Lazise, dit was perfect. Inmiddels zijn wij nog in strijd met touroperator. Ons advies: NIET BOEKEN!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

0 tips over Appartement Villa Tea

1 vraag over Appartement Villa Tea

• tim, 06-09-2017

huisdieren

ik heb een grote hond, is dit toegestaan?

Appartement Villa Tea info

• Aantal sterrensterster