Camping Spiaggia d'Oro

Camping Spiaggia d'Oro
7,5

Omschrijving
Gelegen aan het Gardameer aan de haven van Barbarano vind je Hotel Spiaggia d’Oro. Hier vind je kamers met airconditioning en uitzicht op het meer. In het restaurant kun je zowel internationale als lokale gerechten proeven. Loop in 20 minuten naar het strand of rijd naar de omliggende plaatsjes Salò en Gardone Riviera.

356 reviews over Camping Spiaggia d'Oro in het Nederlands

Fantastische vakantie, tweede thuis

Sandra,
31-10-2018

Is een heerlijke camping voor jong en oud. Mooi zwembad met glijbanen, gardameer. winkeltje,bakker, restaurant. Animatie voor de kinderen, knutselen, shows etc. Veel bezienswaardigheden in de buurt, monte baldo, natuur, steden, pretparken, aqua park voor ieders wat wils teveel om op te noemen.

Je loopt langs t mooie gardameer zo t dorpje Lazise in met vele restaurants en winkeltjes en op woensdag is er markt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 27-11-2018
Hello and thanks a lot for your review. We hope you'll visit us again!

Thuis ver van huis

Marco jansen,
30-9-2018

Al 20 keer geweest. Supercamping!!!!! Gezellig restaurant, en vriendelijk personeel. Kan niet wachten tot het weer mei is. Dan weer met het hele gezin.

Gereisd met partner in september 2018
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 24-10-2018
Hello and thanks a lot for the nice review. We hope you'll visit us very soon again :D

Mooie camping met perfecte ligging

Kim,
28-8-2018

De camping heeft een prachtige ligging, aan een zandstrand en op 5 minuten loopafstand van het mooie centrum van Lazise. Via het strand makkelijk te bereiken. We werden vriendelijk ontvangen en mochten in een golfkarretje onze plek uitzoeken. De camping is schoon en goed onderhouden met ook veel groen/ schaduwplekken. Het sanitair is ook schoon. De prive badkamers raad ik niet aan. Er zit nauwelijks ventilatie/ afzuiging in, waardoor veels te benauwd. Wel werd het dagelijks goed schoongemaakt. Het zwembad is mooi en groot. De glijbanen niet echt spectaculair volgens onze kinderen. Wel altijd een plekje te vinden. De badmeesters halen de handdoeken weg van de mensen die er niet zijn! Animatie is een grote flop. De restaurants zijn van prima prijs/ kwaliteit. Veel Nederlanders. Al met al dus een aanrader!

Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 17-9-2018
Hello and thanks a lot for the nice review. See you soon again!

Relaxte vakantie

Karin,
20-8-2018

Leuke camping met mooie zwembaden en een zandstrand. We hadden een zeer ruime standplaats ( Desenzano nr 43) met WiFi omdat we dichtbij de top plaatsen stonden. Een lange rij voor de broodjes in de campingwinkel, maar wel betaalbaar en lekker. De overige boodschappen bij de Lidl en de Eurospar gehaald.

Lazise is 10 minuten lopen via het strand, goede restaurants.

Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 17-9-2018
Hello and thanks a lot for the nice review. See you soon again!

leuke camping

Jacq,
18-8-2018

Op deze camping hebben wij een week doorgebracht in een caravan, vlakbij het meer. Een prachtige caravan! De camping is erg groot en heeft een heel fijn zandstrand; als je niet op tijd bent ligt het aardig vol. 's ochtends is er nog voldoende schaduw maar 's middags heb je echt een parasol nodig. De zwembaden, helemaal bovenaan de camping (en wij stonden helemaal beneden) zijn wel ok. Er zijn een aantal glijbanen, voor de wat jongere kinderen biedt dit zwembad meer, daardoor hier maar 2x geweest, wij lagen liever aan het meer. Het zwembad was ook erg vol, je moest uitkijken dat je niet steeds een bal voor je hoofd kreeg, al werd hier door de badmeester best goed op gelet. En een rondje zwemmen was er echt niet bij.

De campingwinkel is ok, wel erg duur en ja voor de broodjes moet je hier best lang wachten.

Omdat wij fan zijn van Lazise vonden we het super op deze camping te staan; lopend via het strand of via de weg is prima te doen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Hello and thanks for the nice review. See you very soon again!

Prima hoor maar wat een ongelooflijke herrie 's avonds en dat duurt helaas tot 00:00-0:30 uur. En notabene georganiseerd door de camping zelf!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 27-8-2018
Hello and thanks for nice review. We hope to see you very soon again!

Ongastvrij

Janneke,
5-8-2018

Wil je gezellig bij vrienden op bezoek op deze camping, dat kan. Wel even 60 euro afrekenen voor je je kopje koffie kan gaan drinken. Dat je een kleine onkostenvergoeding vraagt is begrijpelijk, maar 60 euro is gewoon afzetterij!

Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 27-8-2018
Hello and thanks for the review. Visitors are allowed for free for 1 hour, if they stay longer they have to pay the daily entrance per person and for the parking place according to the price list.

Voor herhaling vatbaar🌞🏕

Arie van den Berg,
2-8-2018

Grote maar rustige camping, prachtige ligging. Belangrijk is wel waar je staat ivm loopafstand naar meer en zwembad. Wij stonden ongeveer halverwege en was goed te doen maar als je aan begin camping staat is het een hele tippel naar het meer zeker met kinderen( sterk dalend pad naar meer). Mag uit meerdere plaatsen kiezen in principe voldoende bomen voor schaduwplekken. Wij zouden rustig weer dezelfde camping kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk voor 1x

Familie van Soest,
2-8-2018

Zwembad goed

Ontvangst resectie uitstekend

Gereserveerde plekken mooi groot

Sanitair rond uit smerig

Geen goede ventilatie overal maandverband

Dit ligt niet aan het schoonmaak personeel

Maar meer over de gasten

En smalle straatjes om door heen te komen

Kort om leuk voor 1x

Maar daarna met gierende banden

Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 27-8-2018
Hello and thanks for the review and for your suggestions. We hope to see you very soon again!

Voor herhaling vatbaar

Peters,
26-7-2018

Leuke camping met mooie zwembaden en een mooi zandstrand(!). Alleen WiFi op de plekken op het begin van de camping, deze plekken zijn ook groter en dus iets duurder. Zeer uitgebreide campingwinkel met Nederlandse producten. Het restaurant is redelijk. Voor Italiaanse begrippen slechte pizza’s.

Lazise is 10 minuten lopen via het strand. Erg leuk dorpje met goede restaurants.

Het sanitair is redelijk schoon, het wordt elke dag gepoetst door een schoonmaakteam.

Voor onze jongens (allebei 16 jaar) was het qua uitgaansgelegenheden redelijk saai. Er zit geen club op loopafstand. Je kan vanaf de camping met een gratis bus naar Caneva (16+), zowat de enige uitgaansgelegenheid hier. Entree daar is ook gratis. Om 02:00 zet de bus je weer af bij de camping

Al met al een leuke en relaxte camping met leuke dorpjes en steden in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 30-7-2018
Hello and thanks for the nice review. See you very soon again!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spiaggia d'Oro in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spiaggia d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.