Géén boekingskosten

Camping Spiaggia d'Oro

ItaliëPlaatsen rond het GardameerLazise

We hebben de beste aanbieders voor Camping Spiaggia d'Oro voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 446 reviews
+117/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 446 reviews
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen aan het Gardameer aan de haven van Barbarano vind je Hotel Spiaggia d’Oro. Hier vind je kamers met airconditioning en uitzicht op het meer. In het restaurant kun je zowel internationale als lokale gerechten proeven. Loop in 20 minuten naar het strand of rijd naar de omliggende plaatsjes Salò en Gardone Riviera.

453 Reviews over Spiaggia d'Oro

• 6G.Meijer01-08-2022

We komen niet terug.

Wij zijn helaas alles behalve positief over dit vakantieverblijf als het gaat om goed gastheerschap. Het toppunt was dat ons werd gezegd dat ontvangen van visite van buiten de camping niet mogelijk is, ondanks de info in de folder. Wij konden de door ons gewenste visite dus niet ontvangen. Reden volgens een van de gastheren: mag niet van de government…. Bizar. Ook de nachtwaker was een verschrikking, snel boos en werd steeds agressiever. Weinig van gastvrijheid gemerkt. Een lachend gezicht ontbrak ook in het restaurant bij het zwembad. Kortom: hard werken zonder oog voor het vakantiegevoel van de klanten. Zou goed zijn als het bedrijf haar medewerkers zou scholen in gastvriendelijkheid. Jammer dit te moeten constateren

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Irene Renes31-08-2021

Gewoon heerlijk!

Prima naar ons zin gehad. We zijn een gezin met 2 kinderen van 8 en 10. Ik heb de vorige recencies gelezen en vind het allemaal een beetje overtrokken. De ligging tov Lazise is top, is gewoon aan te wandelen. S Avonds rustig op de camping. Wij hadden 1x een klein feestje want mijn man was jarig. Toen kregen we onverwacht visite, waren een beetje luidruchtig en gelijk stond de beveiling erbij. Dus ik vind wel dat ze er streng en keurig op letten. En ja dat men airco's aanzet als het 35 graden is snap ik heel goed en daar heb ik persoonlijk geen problemen mee. Het sanitair is netjes maar kan idd wat vaker schoongemaakt worden. De zwembaden zijn top en het meer heerlijk. Ik zeg al met al een heerlijke camping en aan te raden om naar toe te gaan!!

• 6Eetgelegenheden
  • 5Henri30-08-2021

Prijs / prestatie ver onder de maat.

Prima ligging t.o.v. Lazise en een mooi zwembad. Hebben moeite om het afval te verwerken, op deze plekken liggen bergen afval, je weet niet wat je ziet. Wij zaten bij het nieuwe sanitair gebouw, prima maar werd 1 x per dag schoongemaakt. Aan het einde van de dag regelmatig smerig en geen toiletpapier. Receptie niet echt klantvriendelijk, kleine moeite om bij vertrek te vragen of het was bevallen. Er werd redelijk hard gereden door de straatjes op de camping, zowel door leveranciers als eigen personeel. Het strand is erg smal en al vroeg druk. De prijs / prestatie verhouding loopt erg scheef. Voor mensen zonder kinderen geen aanrader.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3Dennis.24-08-2021

Weg blijven.

Blijf hier weg, niet komen. Camping ligt mooi ten opzichte van Lazise, wat een heel mooi stadje is. Alleen, camping is overvol, net zoals het hele Gardameer. Wij hadden een plekje, waar je net een parasol kan neerzetten. Zo klein. En dan heb je nog de typische kampeerders met hun busjes en campers, die de hele dag en nacht over de camping rijden. Grote groepen bij elkaar die hele nachten lawaai maken. De camping staat zo vol dat als iedereen uit het zwembad gaat, er bijna geen water meer in zit, zo vol met bal gooiende, waterarobics beoefende schreeuwende mensen op lucht bedjes.Het mooiste aan de camping is dat je er wel kan. Heel ver weg. Ga hier mooi heen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 3Lisanne Bakker10-08-2021

Nooit meer

Mooie locatie maar wat word je op deze camping asociaal behandeld!!!!!!!!De locatie is top en opzich een mooie campingMaar wat is het personeel asociaal en zeker niet vriendelijkWij hadden gereserveerd op een plek aan het meer toen we aan kwamen hoorde we dat onze plek vergeven was en dat we 3 dagen op een blubber plek moesten staan en dat we daarna moesten verkassen naar een plek bij het zwembad en daar mochten we de rest van de week staan Wij gingen hier natuurlijk niet mee akkoord omdat wij netjes een jaar van te voren gereserveerd hadden op een plek direct bij het Gardameer Toen wij dit zeiden moesten we maar gewoon ons mond houden en blij zijn dat we überhaupt terecht konden Dit dus nooit meer!!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Hans10-08-2021

Tja, triest. Meer kan ik er niet van maken

Waren met de caravan op de terugweg van elba nog even een weekje gardameer geboekt. Vroeger wel in lazise geweest, maar dachten dat het leuk was om nog een keer te zien. Maar man man wat een trieste bedoeling, strandje bij de camping is een smal strookje zwart zand waar men hutje mutje in ligt te rollen. Je weet niet wat je ziet. Verder veel plakplaatjes, bierbuiken, busjes. Types die er al 20 jaar komen en dan 1 keer per jaar 3 weken los gaan op de camping. Dus de rubberboot moet mee en het liefst ook de quad om hem naar het meer te brengen. Raamairco's die de hele dag aan staan. Zielige vertoning. Wij hebben het weekje niet volgemaakt en met gierende banden vertokken. Ligging van camping tov lazise is prima. Sanitair is deels nieuw en ziet er goed uit. Maar mensen er zijn echt mooiere plekken en campings in Europa.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Onbekend10-08-2021

Te veel Nederlanders

De camping ligt erg dichtbij Lasize, dat is heel erg leuk. Op de camping zijn wat onsbetreft veel teveel Nederlanders, de meesten daarvan hebben een erg hoog ikke ikke ikke gehalte. Airconditioning staat van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te joelen. Vraag je je buurman of dat anders kan, krijg je een verhaal over ik heb het gekocht en wil er ook gebruik van maken....ook de receptie onderneemt geen actie. Op strand en bij zwembad worden handdoeken gelegd om vervolgens pas einde van de dag op te komen dagen.Strand is erg smal en geen plek voor iedereen. Ligt hutje matje.Zwembad is gaaf.Sanitair is mooi nieuw maar verre van schoon.Wij komen hier niet meer

• 3Eetgelegenheden
  • 6Onbekend10-08-2021

Te veel Nederlanders

Er zijn hoofdzakelijk Nederlanders, dat vinden wij minder vakantie gevoel geven.De Nederlanders die er staan hebben een erg hoog ikke ikke ikke gehalte. Airconditioning van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat laten loeien,handdoekjes leggen bij zwembad en meer. Goedemorgen zeggen is er voor velen niet bij

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Marloes30-07-2021

Super!

Een mooie camping! Wij waren er de tweede en derde week van juli. De camping ligt direct aan het Gardameer, maar heeft ook een mooi en groot zwembad. Er waren genoeg ligbedjes. Er hing een prettig sfeer op de camping. De toiletgebouwen waren prima, enorm fijne douches (harde straal, lekker warm). Daarnaast was de plek ruim genoeg. Pak en beet 10/15 minuten lopen en je bent in hartje Lazise. Ook een goed restaurant op de camping, je wordt snel bediend en het eten is goed. Leuke camping! Alleen wel wat duurder dan wij gewend zijn…

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Lisa17-09-2020

Heerlijke vakantie

Heerlijk rustige camping in september met supermooie maxicaravans (wij zaten in de comfort caravan huisje 123). Camping van alle facetten voorzien. Leuk strandje, fijne winkel, aardige mensen en heel net onderhouden. Zwembaden met toezicht en ruimte genoeg om ook in coronatijd voldoende afstand te bewaren. Het enige minpuntje dat ik kan verzinnen is dat we niet wisten dat we naast beddengoed ook een dekbed mee moesten nemen. Verder jammer dat er geen vaatwasmachine in de caravan zat maar verder supernetjes allemaal. Oja, het zwembad is voor jonge kinderen wel vrij koud. Niet een echt afgebakend peuterzwembadje.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 21-09-2020

Hallo en heel erg bedankt voor de leuke recensie. We zijn erg blij dat u een fijn verblijf op onze camping heeft doorgebracht en we hopen dat u besluit om snel terug te komen en ons te bezoeken.

Camping Spiaggia d'Oro info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar