Appartement Residence I Gigli

1 review over Appartement Residence I Gigli in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig kleinschalig complex

Karin, 12-6-2012

Residenci I Gigli bestaat uit 8 appartementen waarvan er 4 in prive bezit zijn en 4 voor de verhuur. Wij hadden app.no.2 op de 1e etage. Zeer comfortabel en ruim appartement geschikt voor 5 personen. 2 balkons waarvan 1 met uitzicht op het meer en de ander op het zwembad. Ruime ingerichte keuken, mooie badkamer, 1 grote slaapkamer met balkon en 1 slaapkamer met 3 slaapplaatsen. Onder het complex bevindt zich een zeer grote parkeergarage waar men gratis gebruik van mag maken. Ook kregen we fietsen ter beschikking gesteld tijdens ons verblijf.Mooie tuin met zwembad en voldoende ligstoelen en tafels.Er staat een gezamelijke wasautomaat en droger tot je beschikking. Het app. ligt op loopafstand van Lazise en de supermarkt.Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence I Gigli in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence I Gigli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence I Gigli scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: