Hotel Relais agli olivistersterster

9.9Fenomenaal

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Lazise

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Relais agli olivi voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Relais agli olivi

• 10Patrick25-08-2015

Niet voor niets komen we hier al vijf jaar...

Het Relais ligt op een heuvel die uitkijkt over het Gardameer. De kamers hebben een stille airco, nette badkamers, flatscreen TV's en een kleine koelkast. Voor onze zoon van anderhalf was het zwembad ook heerlijk, hij kon hier zelf in- en uitklauteren en de watertemperatuur was prima.

Wij werden direct ontvangen alsof we bij onze eigen familie op bezoek kwamen. In principe is niets te veel. Dit geldt voor alles: de kamers worden iedere dag keurig schoongemaakt, de tuin wordt goed verzorgd, het zwembad is altijd schoon en mocht er na vertrek van een gast onverhoopt een donkere streep op de muur van een kamer geconstateerd worden, dan wordt dit direct geschilderd. Ontbijt is ook prima verzorgd met verse broodjes, vers fruit, verse salami en verse cappuccino.

Niet voor niets komen wij al vijf jaar heel graag bij het Relais. Riccardo, Elisabetta en Luisella en hun personeel bezorgen ons altijd een fantastisch verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Ineke van Meer28-09-2012

Klantvriendelijke B & B

Wij zijn vijf dagen in deze B & B geweest. Het ligt 10 minuten lopen van het centrum van Lazise en is omringd door een tuin met olijfbomen en cipressen. Door de informatie op de website van de B & B lijkt het of de ligging heel rustig is, maar er loopt een vrij drukke weg langs. Je hebt daar echter weinig last van in je kamer of bij het zwembad. Toen wij er waren zaten er vooral Duitse gasten. Wij hadden de kamer met een klein Venetiaans balkon en uitzicht op het Gardameer. De douchecabine was echt klein, maar wel schoon. De eigenaar is zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij het geven van tips voor bezienswaardigheden of restaurants. Ook zijn er gratis fietsen beschikbaar. Wij zijn daarmee van Lazise naar Garda gefietst langs de boulevard. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Petite28-08-2012

Prima b&b

om een paar dagen het Gardameer en Verona (erg mooie stad) te ontdekken. Schoon, goede service, lekker zwembad, voldoende ligstoelen, brengen drankjes bij zwembad. Kleine kamer maar wij hadden groot terras begane grond, 10 stappen van zwembad maar met mooie haag dus wel voldoende privacy. Ontbijt prima, iets te veel uit pakjes naar onze zin maar wel vers fruit en natuurlijk een heerlijke verse cappucino

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Fam. v.d. Putten19-06-2012

Zeer goed

Zeer goed verzorgde accomodatie, ligging centraal t.o.v. centrum. Goed ontbijtbuffet. Mooie kamers. Personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9lddprz16-06-2012

Geweldig verblijf

Met familie het hotel uit "thuis-basis" gebruikt bij bruiloft. Romantiek ten top!!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Martijn10-03-2011

Mooie, rustige lokatie

We zijn hier gedurende 5 dagen geweest. De B&B ligt tegenover de Lidl van Lazise, ongeveer 5 a 10 minuten lopen van het centrum.

We hadden een kamer op de begane grond met een klein terrasje. De kamer was heel netjes, net als de badkamer (met douche). Weinig overlast van het zwembad, dat naast onze kamer lag. Alles ziet er echt netjes uit.

Zoals gezegd, heeft de B&B een klein zwembadje om af te koelen met strandstoelen eromheen. Ziet er ook gewoon netjes uit.

Binnen de omheining van de B&B kan je auto onder een afdak worden gezet (je krijgt een poortklikker) en is er ook ruimte om met grotere groepen bij elkaar te zitten onder een afdakje.

Al met al een leuke B&B

Gereisd met partner in juni 2010

• 10J. Oostindie07-08-2010

geweldig

geweldige accomdatie we komen er al diverse jaren rustig gelegen en van alle gemakken voorzien zoals zwembad carpool kluisje [kosteloos] airco koelkastje prachtig uitzicht heel schoon en heel vriedelijke gastvrouw en verder personeel je voelt je thuis en 10 minuten lopen naar het gezellige lazise.

Fam Oostindie

Gereisd met partner in juni 2010

2 tips over Hotel Relais agli olivi

• Ineke van Meer, 28-09-2012

Wij hebben drie keer gegeten bij Restaurant Cortognena. Het is gelegen in een straatje achter de kerk en de mensen staan er in de rij om binnen te komen. Het was iedere keer weer goed. Ook de bediening was klantvriendelijk (in tegenstelling tot sommige duurdere restaurants, zoals Il Porticollo)

• Petite, 28-08-2012

Ga bij hoofdweg links ( dus niet naar toeristische Lazise centum) en loop ca 5 min. Aan linkerkant van de weg een heerlijk restaurant met groot terras in tuin en heerlijk eten.

1 vraag over Hotel Relais agli olivi

• mireilla, 14-10-2012

wie weet ...

We zouden graag in de zomervakantie 2 weken in deze B & B willen verblijven. Wie weet er meer over linnengoed ? zelf meenemen of zijn daar ook handoeken enz te verkrijgen (ook voor het zwembad) alvast bedankt voor het antwoord ;) Grtjs Mireilla

Hotel Relais agli olivi info

• Aantal sterrenstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats