Tijdelijk €25 aanbetaling

Principe di Lazise

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Principe di Lazise voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 9 reviews
+20

8.9FantastischScore uit 9 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Principe di Lazise

• 7W. de Boer03-10-2010

kamers te klein voor vier sterren hotel

Kamers te klein, in deze prijsklasse, en bovendien gehorig vanwege lamet op de vloer, als buren op hakken lopen kan heel irritant zijn. Buitenom naar ontbijtzaal niet prettig. ontbijt prima.

• 7W. de Boer29-09-2010

te ver van centrum

Wij vonden het hotel weinig sfeer hebben, kamers zijn in aparte gebouwen waardoor je in de de regen naar de ontbijtzaal moet, zonder overkapping, dus neem je paraplue mee! 5 kilometer van Lazise. Suhttle busje gaat maar drie keer per dag, en niet op zondag. Ook als je naar het binnenzwembad wil moet je buitenom. Ontbijt was wel prima, maar als we dit hadden geweten hadden wij nooit zo'n duur hotel geboekt, Buitenzwembad leek wel een vijver, een vierkante smalle strook.

• 9Monaco22-09-2010

Super Urlaub

Orts nah an Lazise.Wunderschönes Hotel sehr ruhig.Top Service ! Auch die Saunawelt ist Top,nur der whirlpool ist sehr klein!

• 10Esther19-08-2010

Heerlijk rustig, relaxed en verzorgd

Kindvriendelijkheid is niet hoog, maar het is dan ook een wellness-resort. Daar ga je tenslotte heen om niet tussen vrolijke kinderstemmetjes te hoeven zitten.

• 10Lisa09-07-2010

Fantastisch!

Hotel Principe di Lazise is een echte aanrader voor wie aan het Gardameer wil vertoeven. Uitstekend hotel met vriendelijk personeel, lekker eten, mooie welnessruimte, ... Enig nadeel: wij hadden één van de zolderkamers, zeer mooi ingericht, maar wel warm, de airco was niet krachtig genoeg. Maar kan best zijn dat in een ander type van kamer dit geen probleem was. Zou niet naar hotel gaan met kleine kindjes, omdat er voor hen, buiten een rechthoekig zwembad, weinig te doen is, maar voor een koppel is het perfect! De ligging van het hotel is ook leuk, midden de wijn-en olijfgaarden, maar je hebt wel auto/fiets nodig om 's avonds nog eens naar het stadje te gaan, te voet is het iets te ver, er is ook wel een shuttlebusje (overdag).

• 10Evelien30-04-2010

Heerlijke plek om bij te tanken

Wij zijn geweest begin augustus 2009. Het hotel was toen net een paar dagen open. Alles helemaal nieuw dus! We hebben gezien hoe de puntjes op de i werden gezet en het nog mooier werd in de 10 dagen dat we er waren. Principe di Lazise ligt een kleine 5 minuten rijden buiten het centrum van Lazise. Lopend naar het stadje kan wel, maar doe je niet snel. Dit is echter gen probleem, want er is voldoende parkeergelegenheid. Lazise is 1 van de leukste plaatsen bij het Gardameer: mooi oud stadje met voldoende leuke restaurantjes EN een heerlijk ijstentje richting het haventje! Het hotel is zoals gezegd heel nieuw en dus ook erg schoon. Het hotel is op een 'disign-manier' ingericht en straalt door de lichte kleuren rust uit. Er is ook een wellnes gedeelte bij het hotel. Van de sauna's mag je gratis gebruik maken. Een behandeling moet je boeken en reken je bij vertrek af. Je mag verder gebruik maken van de badjassen, mini-bar en lunch. Het ontbijt is van goede kwaliteit!

• 10leen01-09-2009

fantastisch!!!!!!!

gewoon een zalig hotel. We verbleven hier in half pension en de vier gangen menu was gewoonweg uitmuntend lekker. een oase van rust, personeel super vriendelijk, heel proper... om terug naartoe te gaan!!!

• 8De Koppies28-08-2009

mooi hotel

zeer mooi nieuw hotel, zijn hier een week geweest met onze dochter van 8 maanden, was goed te doen. zwembad was inderdaad niet erg groot, maar is ook niet van toepassing voor dit hotel. het heeft een welness en daar moet het uiteindelijk ook voor moeten gaan. restaurant serveert erg lekker eten, alleen jammer dat ze geen lunch serveren.

• 9peeters17-08-2009

zeer mooi hotel super

zeer mooi nieuw welness hotel zeer rustig gelegen aleen geen aanrader voor kinderen buiten zwembad is erg klein is een loop bad je kan niet duiken of vspringen kamers zijn super mooi zuiver en worden elke dag gepoetst hotel ook zeer mooi aleen je moet met de auto naar het strand of stad lopen is te ver

Hotel Principe di Lazise info

• Adresgegevens