Camping Piani di clodia

Camping Piani di clodia

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

652 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Het is er fantastisch!

Mariël Veneklaas
15-7-2019

Het is een prachtige camping met veel voorzieningen. Je moet soms wel klimmen om ergens te komen. Alles is er schoon en ziet er zeer netjes uit. Voor de kinderen zijn er voldoende activiteiten zodat ze zich de hele dag kunnen vermaken.

De directie, Direttrice, Wed Jul 31 2019 07:05:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten in de toekomst. Met vriendelijke groet,

De directie

Professioneel en comfortabel, heerlijk!

Nadine
12-7-2019

Alles heel netjes onderhouden, vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden (niet koud zoals in eerdere reviews wordt geschreven), complete campingwinkel, leuke speeltuin, mooie stacaravan. Inderdaad flinke hoogteverschillen. Strand stelt heel weinig voor (klein en rook niet zo fris). Fietsen naar Lazise te doen maar terug met 30 graden heuvel op is wel pittig. In juni bijna alleen maar Duitsers. Alleen de pizza’s op de camping echt zwaar onder niveau. Zelden in Italie (zelfs op een camping) zulke liefdeloze pizza’s gekregen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
De directie, Direttrice, Wed Jul 31 2019 07:06:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zijn blij om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op onze camping. Wij excuseren ons voor het ongemak en zullen hier rekening mee houden ter verbetering.

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten in de toekomst.

Met vriendelijke groet, De directie

Mooiste camping aan het Gardameer!

Stefan
11-7-2019

Dit jaar voor de 4e keer met de caravan op Piani gestaan met vriendin en dochter van 4, elk jaar weer een gevoel van thuiskomen.Grote plaatsen, (caravan van 7.5 meter en auto er naast) Premium Plus, 16 Ampère en water aansluiting/afvoer. Heerlijk schoon en modern sanitair. Fantastische zwembaden met verschillende glijbanen. De heerlijke pizza's geserveerd door Antonio. Dit jaar kon onze dochter naar de mini club, nou dat hebben we geweten. Wat een enthousiaste meiden (en jongens) zijn dat. Ook heb ik wel een aantal punten voor verbetering. De toegang naar het strand is te steil, niet fijn met luchtbedden enz. Het strand zelf verdient een kleine make-over (toiletten?).Er zijn verschillende restaurants op de camping, maar de kaart is er hetzelfde, wellicht kan hier iets in veranderd worden. Maar toch, wanneer je hier al voor de vierde keer komt, zal het allemaal wel meevallen en komen we volgend jaar gewoon terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
De directie., Direttrice, 31-7-2019

Beste familie,

Wij excuseren ons voor het ongemak en zullen hier rekening mee houden ter verbetering. Het strand is geen eigendom van de camping en helaas kunnen wij hier tot op heden geen verbetering aanbrengen.

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten op onze camping in de toekomst.

Restaurant nooit meer

Henri
17-6-2019

Gezamenlijk eten in restaurant is niet realistisch. Eerst kreeg ik mijn eten daarna mijn vrouw daarna meerdere keren geklaagd dat de kinderen ook eten hadden besteld. We werden afgesnauwd door de manager, dus dit is geen aanrader ( ter info we hadden 4 pizza besteld )

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
De directie, Direttrice, 31-7-2019

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback.

Wij excuseren ons voor het ongemak en zullen hier rekening mee houden ter verbetering van onze service.

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten op onze camping in de toekomst.

Met vriendelijke groet, De directie

Mooie nette camping waar veel te doen is.

Nathalie Koezema
18-5-2019

In meivakantie zijn wij geweest en hadden een bungalow . Die was keurig , schoon en prachtig uitzicht over meer en bergen .de camping is erg netjes onderhouden en schoon. Zwembaden waren erg leuk alleen nog wat koud ivm dat het water niet verwarmd is.( trekken kinderen zich niks van aan ) de fitnesszaal erg mooi en nieuw , voor de rest veel te doen zoals voetbal , basketbal , tafeltennis , minigolf en animatie . Zelfs 2 playstations. Wifi van camping is perfect . Zeer handig was dat je auto in de parkeergarage kon als je een bungalow had. Lazise is lopend via strand te doen of met gratis busje. Prachtig dorp . Genoeg te doen in omgeving. Boot huren is erg makkelijk en zo zie je gardameer op zijn mooist.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
De directie, Direttrice, Wed Jul 31 2019 07:17:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten in de toekomst.

Super camping!!!

Peter en Kim
5-5-2019

Leuke camping met veel mooie zwembaden .. De camping ligt aan het meer waar je ook lekker kunt zwemmen . De kinderen vonden het erg leuk om te vissen vanaf het steiger . De restaurants zijn redelijk maar als je met kleine kinderen gaat is het wel een groot voordeel dat er een speeltuin naast zit. Supermarkt is ok maar als je 5 minuten met de auto rijdt heb je supermarkten genoeg in de buurt. De campeerplekken zijn prima . Het sanitair word goed schoongemaakt en de hele dag bij gehouden. Er hing een gezellige sfeer op deze camping . Wij hebben voor 2019 al weer geboekt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig schone mooie en grote camping

Bianca Van der Voort-Sullot
1-12-2018

Dit is een super schone en mooie camping. Er zijn meerdere zwembaden waardoor er altijd wel een bedje vrij is om te liggen. De omgeving is ook erg mooi wij zijn dan ook bijna iedere avond erop uit getrokken. Wat voor mij erg belangrijk is zijn de sanitaire voorzieningen deze zijn nieuw en schoon. Er zijn restaurants een supermarkt en een winkel met badmode. Staanplaatsen zijn goed en groot genoeg.

Fantastisch voor jong en oud

Kirsten
18-11-2018

Camping met genoeg activiteiten voor jong en oud. Leuk animatieteam die veel activiteiten organiseren en begeleiden. Daarnaast heeft de camping veel grote en mooie zwembaden met glijbanen. Ideale ligging aan het Gardameer en binnen een paar minuten in het centrum van Lazise. Eventueel met een shuttlebus vanaf de camping!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie camping zonder verantwoording voor diefstal.

Alfred
2-11-2018

Mooie camping met professioneel personeel die iets meer passie mag tonen voor hun werk. Goed georganiseerd waarbij het voetbalveld gegarandeerd vriendjes oplevert. Om 23:00 uur komt de bewaking die deze grote camping redelijk snel stil krijgt. Zwembaden zijn perfect. Strandje is armoedig, water is super. Helaas worden om de 3 weken 4 a 5 buitenboordmotoren in een nacht tegelijk gestolen van de bootjes die daar aan een boei liggen. Camping is schijnbaar niet aansprakelijk, politie doet niets behalve een formulier uitreiken, dus laat je bootje maar thuis.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch gehad!

michel
26-10-2018

Het is echt een topcamping! De plekken zijn niet heel groot, maar dit is volgens mij op geen enkele camping aan het Gardameer het geval. Verder een goede animatie, veel entertainment en top zwembaden, verdeeld over 2 locaties. Het 'apenbad' is echt perfect voor kleine kinderen (die van ons zijn 6 en 4) met veel glijplezier. Ondanks dat het een grote camping is, is dit niet echt te merken (ondanks het hoogseizoen). Ook handdoekje leggen is niet nodig (altijd wel plek en anders verwijder je zelf een paar handdoeken). Ook het sanitair is van topkwaliteit (wij stonden tussen het zwembad en het meer) en heb ik nog bij geen enkele camping beter gezien. We zijn inmiddels voor de 2e keer op deze camping geweest en het is een hele uitdaging om een andere camping te vinden van hetzelfde niveau. Het is inderdaad wel druk aan het Gardameer (supertoeristisch), maar dit weet je vooraf. Aan de andere kant biedt dit ook veel dingen in de omgeving!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.