Camping Piani di clodia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

710 reviews over Camping Piani di clodia

• 7Birgit15-08-2019

Mooie camping, prijs\kwaliteit niet in verhouding

Een weekje doorgebracht in een bungalow met kids van 10 en 6 jaar oud. Bungalows zijn van binnen erg gedateerd; 2 pits kooktoestel, geen afwasmachine, badkamer erg klein en onhandig doordat deur naar binnenkant opengaat, maar het aller ergste was het ontzettend oude doorgezakte matras in het tweepersoonsbed met als gevolg forse rugpijn. De bedjes bij de zwembaden zijn keihard en oncomfortabel waardoor we genoodzaakt waren luchtbedden te kopen en die in de bedjes te leggen. Zwembaden zijn erg mooi en voor alle leeftijden wat wils. De service in het restaurant is slecht, personeel loopt continue door elkaar en vergeten de helft. De shows zijn ook van zeer matige kwaliteit en zonder afwisseling. Camping is niet geschikt voor zwangeren want gaat stijl bergop (20%) van het middengedeelte tot de receptie. Personeel aan de bars bij het zwembad zeer onvriendelijk. Leuke vakantie gehad maar prijs/kwaliteit (2000 euro) eker niet in verhouding.

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering van onze faciliteiten.

• 9P. Minnebruiker15-08-2019

Voor herhaling vatbaar

De camping is super mooi, schoon, mooie zwembaden. Alleen de animatie is amateuristisch en ze kunnen nog iets leren qua gastvriendelijkheid.

• 10Eetgelegenheden

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en wij zullen hier rekening mee houden ter verbetering.

• 8Suus11-08-2019

Anders dan andere jaren

Wij komen hier al een aantal jaar en merken dat de mentaliteit van de mensen verandert. Het toiletgebouw wordt gebruikt als chill hok. Er wordt ontzettend harde muziek gedraaid in de douches, kinderen schreeuwen en spelen er tikkertje of verstoppertje. In ons toiletgebouw is de handzeep 2 weken op geweest en 1 kraan 2 weken stuk. Dat zijn we op deze camping niet gewend. Er worden 's avonds feesten gegeven bij tenten met veel mensen, harde muziek en drank. Het was dit jaar blijkbaar heel normaal om in het zwembad te poepen. Groepen jongeren liepen verveeld 's avonds verveeld over de camping. Security zag je pas na 2300 uur, maar voor deze tijd kan ook geen kwaad voor wat controle. We hebben het hier altijd enorm naar onze zin gehad maar we twijfelen of we volgend jaar weer terug komen. Het is een prachtige camping met alle faciliteiten die wij zoeken voor een geweldige vakantie. Maar dit jaar gaf het meer ergernis dan ontspanning.

• 7Staat v/h sanitair

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

De security treedt na 23.00 uur 's avonds op bij overlast, voor die tijd controleren zij uiteraard de situatie op de camping.

• 5Kabayazi03-08-2019

Nooit meer

1 keer en nooit meer! Lagen helemaal onderaan bij het meer, mooi uitzicht maar: Te ver van bakker/shop Te ver van zwembaden Grote camping, allemaal op elkaar gepropt Bakker/shop open om 7.40 u Zwembaden open van 10 u tot 18.30 u Heeft er iemand kaka gedaan in het bad wordt het voor 3 u gesloten (Praktisch dagelijkse kost) Harde plastic ligzetels ZONDER matrasje

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Wat betreft de zwembaden zijn wij in deze situatie genoodzaakt om deze te sluiten om controles en dergelijke uit te voeren met betrekking tot de hygiëne.

• 8Astrid Korsten02-08-2019

fantastich

Wij zijn voor de eerste keer op deze camping geweest. We hadden een bungalow Catullo. Duur en gedateerd wel netjes en schoon. Onze jongens van 11 en 15 hebben zich prima vermaakt. Er worden voor voetbal toernooien georganiseerd. Zwembaden zijn super. Lekker eten, en lekkere frietjes. Animatie is leuk voor iedereen. De camping is heel mooi qua uitstraling net zoals de omgeving. Lazise is top! Het zou nog mooier zijn als het strandje er mooier uit zou zien! Maar wij gaan volgend jaar weer terug!

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback. Helaas kunnen wij tot op heden geen verbetering aanbrengen aan het strand, aangezien dit geen eigendom is van de camping.

• 7Jerry28-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar en geen aanrader ...

Bungalowtje gehuurd. Aan de binnenkant up-to date aan de buitenkant zeer gedateerd. Mag echt wel een likje verf overheen. Mooie plek en schoon opgeleverd. Voor de jeugd (onze kinderen zijn 14) was er weinig tot niets te doen. Geen disco en geen eigen 'honk". Restaurant (vlakbij supermarkt) stopte om 13:00 met het a la carte menu en je kon alleen nog maar pizza bestellen (!) De relaxstoelen aan de zwembaden staan er ZONDER kussens. Hoezo relaxed? had na 15 minuten al een zere rug. Absoluut niet 5 sterren waardig. Het restaurant MARCO AURELIO is overigens helemaal prima. Personeel is aardig en doen echt hun best. Prijsniveau is zeer acceptabel (vanaf 12 euro voor een hoofdgerecht) Het strand bij het Gardameer is absoluut niet aantrekkelijk. Veel kiezelstenen en NUL horeca. De bootverhuur (beneden aan de camping) is helemaal prima. Boot gehuurd (150PK met vaarbewijs) en het Gardameer verder verkend) Taxi naar vliegveld: euro 55-60

• 5Eetgelegenheden

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback. Wij excuseren ons voor het ongemak en zullen hier rekening mee houden ter verbetering. Aangezien er stiltetijden gelden op de camping, is er na 23:00 uur geen vermaak meer voor de jeugd. Er zijn plaatsen buiten de camping (strand of bar) waar de jeugd naartoe kan. Het strand is geen eigendom van de camping en helaas kan er tot op heden geen verbetering worden aangebracht.

• 9Harrie27-07-2019

Top camping, maar door de bezoekers nooit weer!

Mooie camping maar zeer luidruchtig! Veel mooie zwembaden waardoor je het niet als groot ervaart. Camping direct aan het meer is zeer prettig. Hierdoor ook keuze voor rust. Vanuit camping veel mogelijkheden voor leuke dagtochten. Animatie in de avond gaat ook luid en lang door.

Veel bezoekers komen hier al jaren en er wordt luid gesproken tot diep in de nacht. Gesprekken worden gevoerd onder het genot van heel veel bier. Veel muziek boxen waardoor je knettergek wordt van het lawaai. Soms moet de bewaking er bij komen om de rust te bewaren. Vooral de oudere tieners veroorzaken overlast door gebrek aan leuke activiteiten in de avond. Wat valt er te zeggen...prima camping maar de Nederlanders zorgen voor extreem veel overlast. Niet ons soort camping. Wij houden wel van een rustige avond na 23 uur. Hier dus nooit weer heen. Afhaalpizza is treurig. De ijsjes zijn lekker en de voorzieningen voortreffelijk. Medewerkers zijn vriendelijk.

• 5Eetgelegenheden

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback. Wij excuseren ons voor het ongemak en zullen hier rekening mee houden ter verbetering. Helaas houden niet alle gasten rekening met de stiltetijd die ingaat vanaf 23:00 uur, de bewaking zorgt ervoor dat deze gerespecteerd wordt.

• 10Mayke27-07-2019

Super camping !!

Top camping ! Zojuist terug gekomen van vakantie naar deze camping, Met 3 kids geweest van 9,12 en 15 en met vrienden die 2 kids hebben van 7 en 10. Ik kan eigenlijk niks slechts bedenken over de camping... alles zeer netjes, vriendelijk, super zwembaden, veel te doen voor kids etc etc. Super vakantie gehad en wij komen hier zeker nog terug !!

• 9Eetgelegenheden

De directie, Direttrice, 31-07-2019

Beste familie, Wij danken u voor uw feedback en zijn blij om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op onze camping.

• 9Carla22-07-2019

topvakantie!

Groots opgezette camping die toch niet 'mega' aanvoelt; redelijk wat privacy mogelijk.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Joosten19-07-2019

Mooie camping met genoeg te doen

Super camping, genoeg te doen, mooie zwembaden met leuke glijbanen. Water wel koud maar als je er eenmaal in zit is het prima te doen. De animatie is leuk en de restaurants prima zolang je pizza of pasta neemt. De andere gerechten zijn een beetje lala. Strandje stelt niks voor, de omgeving daarentegen prachtig. Wij zaten in een maxicaravan onderaan de camping met uitzicht op het Gardameer. Prachtig! Moderne accommodatie, goed schoongemaakt. De steile helling naar boven naar de zwembaden en receptie is iets minder, zeker omdat wij met 3 kinderen waren waarvan er 2 in een buggy zitten maar dat heeft voor ons de pret niet mogen drukken :).

52 tips over Camping Piani di clodia

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Watervallenpark Molina
    • Klimbos Jungle Adventure park San Zeno di Montagna

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Wandelen en traplopen langs het Gardameer. De wandeling begint in Torbole: Via delle Busatte.

• Monte Baldo uitzicht over het Gardameer. Wij zijn met de stoeltjeslift Pra Alpesina (staat onderweg aangegeven) naar boven gegaan stuk goedkoper dan de kabelbaan. Prachtige route erheen door de bergen, onderweg kom je koeien en schapen tegen. Het is wel een eindje rijden. Neem een vetje mee want het is daar wel wat kouder. Navigeer naar Chalet Falco Prà Alpesina

• Elle, 05-05-2014

Aquapark Caneva World ligt op wandelafstand en is zeker een aanrader!

384 vragen over Camping Piani di clodia

• marcel, 24-08-2019

Bbq

Ik zie op de plattegrond dat er bbq zones zijn. Betekend dit dat je niet bij de eigen stacaravan mag bbq-en? Hoor hier tegenstrijdige verhalen over.

• Maud, 29-07-2019

Bootje huren

Iemand ervaring met boot huren Gardameer? Waar kun je dat het beste doen?

• Maud, 29-07-2019

Skatebaan

Is er een skate baan bij/op de camping?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa