Camping Piani di clodia

Camping Piani di clodia
7,9

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Piani di clodia voor je op een rij gezet:

Allcamps

2 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

2 jaar Piani di Clodia

Wilko
8-12-2009

Ik heb 2 jaar op deze camping mogen werken als chef-entertainer. Normaal gesproken laat ik positieve en negatieve kritieken zoveel mogelijk links liggen, maar door sommige kortzichtige reacties hier op de website voel ik mij geroepen enkele toelichtingen te geven.

“Alleen jammer dat de avondvullende animatie niet veel voorstelt, maar wij waren dik tevreden over deze camping.” Beste Maurice, jammer dat je niet specifieker bent, want ik vond ons avondprogramma goed variërend, duidelijk en in 4 talen goed volgbaar. HappyDisco werdt altijd drukbezocht, hetzelfde geldt voor de woensdagavond met de MusicalSchool Show, De Benvenuti Show van zondag/maandag avond en zeer zeker de musicals Tarzan, High School Musical en Spotlight op zaterdagavond. Helaas dus niet uw smaak.

“Kinderen van 11tot ca 16 jaar hadden volgens het animatieprogramma al zeker 3 weken ping-pong, kickboxen en voetballen...Het ea stond in schril contrast met het brede scala aan elkaar afwisselende activiteiten voor kl

Gereisd Alleenreizend in maart 2008
2008

mooi

stefie
1-8-2008

we zijn dit jaar de eerste keer heen geweest een ecxhte topper de zwembaden zijn geweldig wij zaten in een bungalow's het is prettig voor der aan te zitten wij ging naar het zwembad waneer we daar goesting voor hadden mij moeder pakte een stoel en ging er liggen er was altijd ergens een ligstoel vrij mijn moeder lekker zonne en wij zaten in het zwembad
en glijbanen heel leuk animatie ook heel goed we hebben ons niet verveelt wij gaan zeker weten trug

Gereisd Alleenreizend in augustus 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.