Camping Piani di clodia

Camping Piani di clodia

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

46 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Helemaal Top

Roel Klap
4-9-2015

Wat grotere camping maar voor de jeugd helemaal top. Heeft 7 zwembaden. Ook 16 A. Plekken. Leuke stadjes op korte afstand.

Gereisd Anders in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Flip Kuijpers
31-7-2009

Piani di Clodia is een echte aanrader! Mooie, vooral verzorgde camping. Erg groot, dus af en toe zijn dingen/plaatsen op de camping moeilijk te vinden. Maar na een paar dagen ben je hier ook wel aan gewend.

Verona is een echte aanrader, mooie stad met veel leuke dingen om te doen. (ook voor kinderen)

Erg mooi zwembad met leuke glijbanen voor jong en oud, wel veel regels in het zwembad....

Vriendelijk personeel, schone stacaravan alleen een beetje saai. Dit was voor ons overigens geen probleem omdat we 3/4 van de dag van de caravan af waren.

Het eten was heerlijk, erg veel keuze uit diverse Italiaanse gerechten (ook ander eten) en zeker niet duur.

Genoeg winkeltjes en restaurants op de camping zelf.

Kortom, een echte aanrader!

Gereisd Anders in juli 2009

Super vakantie!

Fam de Boer
14-1-2009

Wij hebben afgelopen zomer een leuke vakantie op camping Piani di Clodia gehad. Voor de kinderen verschillende leuke zwembaden. Onze stacaravan was schoon en rondom de camping zijn voldoende restaurants en winkeltjes. Wij gaan dit jaar weer!

Gereisd Anders in januari 2009

2007

Wij hebben van 21 juli t/m 4 augustus verbleven op deze in

oerlemans
8-8-2007

Wij hebben van 21 juli t/m 4 augustus verbleven op deze camping in een mobil-home. De huisjes waren netjes verzorgd en zagen er keurig uit. De camping is een paradijsje voor kinderen. Onze kinderen 3 en 6 jaar hebben zich er prima vermaakt. De zeven zwembaden met de vele glijbanen maakte dit verblijf tot 1 groot feest. Het annimatieteam van ongeveer 15 personen zorgde ook voor voldoende vermaak. In de omgeving zijn er voldoende dingen om te ondernemen en te bezichtigen. Ook de campingwinkel is goed verzorgd. De camping was in 1 woord fantastisch

Gereisd Anders in augustus 2007

Dit jaar voor de 4e keer! Wat een super camping

P. de Wit
10-7-2007

Dit jaar voor de 4e keer! Wat een super camping. Voor iedereen een aanrader.

Gereisd Anders in Tue Jul 10 2007 09:55:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij gaan dit jaar al weer voor de vierde keer

Joyce
13-6-2007

Wij gaan dit jaar al weer voor de vierde keer.Vorig jaar waren we telaat met boeken dus zijn we ergens anders naar uitgeweken.Dat viel vies tegen!Dus na 1 week de caravan weer ingepakt en op hoop van zegen naar piani gereden.We hadden geluk en hebben nog 2 heerlijke weken gehad. Een ander groot voordeel, geen muggen!!!Wij hebben al heel wat campings bezocht, maar dit is echt een top-camping(en omgeving).

Gereisd Anders in Wed Jun 13 2007 14:14:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima domein

Dirk
31-5-2007

Prima domein. Voor elk wat wils. Alleen een mini-golf ontbreekt. Dit jaar voor de 3-de keer er heen. Echte aanrader !!!

Geweldig zwembad helemaal super

Antoi
30-5-2007

Geweldig zwembad helemaal super. Mega groot. Ben er 2 keer geweest helaas wilde pa en ma niet nog een keer. Voor jongeren is het leuk uitgaan. Je hebt een overdekte disco en een heel leuk waterpretpark (caneva) erg bekend ook in andere delen van italie. Vanaf de camping kun je met een busje naar het dorp van lazise. Internetten is ook handig. Wel minder geschikt voor rollators en slechtlopende mensen

wij gaan dit jaar voor de 9e keer naar deze camping , nou

monique
10-5-2007

wij gaan dit jaar voor de 9e keer naar deze camping , nou en als je hier zoveel x heen gaat dan is het wel degelijk een super camping, wij genieten ieder jaar weer van de mooie zwembaden wat uit 2 gedeeltes bestaat een nieuwe en een wat oudere maar die zijn ook super animatie is ook goed en iedere avond is er wel iets te beleven winkelcentra die heten AFFI en grand affi ri. verona als het slecht weer is kan je daar de hele dag rondlopen, alles is prima op afstand te doen en erg gezellig pizza´s zijn er erg lekker in het knusse dorpje lazise waar je met een gratis pendelbus vanaf de camping kunt meerijden iedere dag behalve op maandag, woensdag is er markt en rijd er ook een busje echt makkelijk in lazise kan je zo langs de boulevard slenteren. bardolino is ook een aan te raden dorpje op een kwartier vanaf de camping. verderop heb je nog een groot waterpark en een pretp gardaland,

Gereisd Anders in mei 2007

Ik ben helemaal geen kampeerder

Caroline
1-5-2007

Ik ben helemaal geen kampeerder. Toen ik vorig jaar naar deze camping ging voor het eerst met zo'n sleurhut en een kleine van een half jaar is mij dat prima bevallen. Het sanitair was schoon en dat viel me al 100% mee, verder is Lasize een super gezellig plaatsje en goed te bereiken met auto, voor je het weet ben je er al. De zwembaden zijn super, al een genot om naar te kijken. Dit jaar gaan we weer! Ik raad de camping zeker aan!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.