Camping Piani di clodia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

710 reviews over Camping Piani di clodia

• 2018
    9P12-08-2018

Super leuk

Wij komen al 18 jaar op de camping, super lang dus maar het is zo leuk ! De camping is prijzig maar je krijgt er veel voor terug, alles is super op de camping.

• 7Staat v/h sanitair

• 9vd Berg15-06-2018

Een groot voordeel van deze camping is het aantal zwembaden. Ook fijn dat deze op twee plekken zijn gevestigd. Daarnaast ben je ook zo bij het meer, dus zwemgelegenheid genoeg. Verder ook veel sportgelegenheden en animatie. Binnen een half uur tot drie kwartier ben je bij Lazise, wat goed te doen is. Het is wel een soort terrassencamping, wat betekent als jouw plek helemaal bovenaan is, dat je een stukje moet lopen naar het meer. Maar, wij gaan deze zomer weer voor de 5de keer, dus zeker de moeite waard!

• 2017
    10Thomas14-04-2017

Topcamping

Over alle punten waren wij enorm tevreden. Plekken zijn zeer ruim. 100m². Sanitair werd bijna constant gepoetst en is ongeacht welke plaats, steeds dichtbij. Receptie is zakelijk maar zeer correct. Leuk dat je een plaats mag kiezen. Het restaurant hanteert correcte prijzen. 7,5€ voor een rijkelijk belegde pizza. 9€ voor een liter lekkere wijn. Prijzen die je nergens kan vinden. Personeel die gigantisch hard werkt. Maar steeds de glimlach houdt. Dank aan Filomeno. Toprestaurantbediende. Kortom wij komen zeker terug. Wij kwamen als 3 vrienden. En het was voor een keer een welgekome ontvangst. Want jonge mensen zijn niet overal welkom. Ook al zijn we reeds allen 27 en werkzaam. Topervaring

• Oude reviews

8Joseline ( Joos)08-01-2016

rolstoelgeschikte bungalows.....

Maar we hebben n tent. We werden gewezen naar een plek die vrij was en ( volgens zeggen) geschikt. De ondergrond was te zacht en in en uit de tent komen kon alleen met hulp van een ander. De receptie was wel snel en vriendelijk in hulp sturen, om Nog meer los grind en zand in de voortent te voorzien waardoor we helemaal niet meer met de rolstoel vooruit konden. Lieve mensen maar dit was niet onze plek, Teveel gedoe en gesjouw met de rolstoel. Dus rolstoelers: neem zo n aangepaste bungalow en doe niet net als wij.

• 9Joost27-07-2015

Super camping

Afgelopen zomer met 4 vrienden 3 dagen naar camping Piani Di Clodia geweest. Wij maakten een roadtrip en het Gardameer was onze eerste stop. Wij waren niet echt de standaard campinggast op deze camping. De sta plekken voor campers of caravans waren goed beschut tegen de zon, wat voor ons wel belangrijk was met het latere tijdstip van naar bed gaan. Wel hadden wij door de steenharde grond moeite de tent vast te zetten, belangrijk om sterke haringen te gebruiken. Voor zover wij konden oordelen werd er veel georganiseerd voor de jeugd. Voor de oudere jeugd en jong volwassenen is er de mogelijkheid om 's-avonds te stappen. Er werd 's-avonds op de camping gesurveilleerd door bewakers, ook wij hebben een aantal keer bezoek gehad, maar met een vriendelijk praatje goede afspraken kunnen maken en de bewakers te vriend weten te houden. De camping beschikt over twee mooie zwembaden. Het sanitair is uitstekend, modern, schoon en goed onderhouden.

• 8Joseline ( Joos)18-09-2014

mooi maar wel heel groot en niet voor rolstoelers

mooie camping, tegen een helling die erg stijl is! Voor mensen die slecht ter been zijn of rolstoelafhankelijk NIET te doen, dan moet je met de auto naar t zwembad, winkeltje of restaurant.

Piani di Clodia, Direttrice, 19-02-2015

Wij bedanken u voor uw beoordeling. Wij hebben bungalows die aangepast zijn voor rolstoelgebruikers in het vakantiedorp catullo B2H en in Virgilio F3H, die bevinden zich op het vlakke gedeelte van de camping, waar u naar de zwembaden, restaurant en supermarkt kan zonder de helling te gebruiken.

• 8hasen00612-06-2013

leuke vakantie

Vakantie met vrienden en kinderen in een mooie omgeving aan het Garda meer ook veel te doen in de omgeving

• 10Nicole05-02-2013

Prachtige Camping

Deze camping was de eerste camping waar ik ooit ben geweest. Het is erg goed bevallen. Alles zag er netjes uit en was goed onderhouden. We hebben dan geen kinderen maar ik kon het een zeer kindvriendelijke camping noemen. De zwembaden waren groot en netjes. We zijn zelf veel weg geweest in de omgeving.

• 9Ronald25-08-2012

Uitmuntende camping

Hele mooie camping, 's avands lekker rustig ondanks de grote van de camping.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Charlotte03030-07-2012

Super camping!

We zijn er dit jaar 3 weken geweest en was een top camping! de staat van het sanitair word elke dag goed bijgehouden, de prijzen van de supermarkt vallen reuze mee. je hebt in totaal 7 zwembaden van jong tot oud. met 12 glijben(meegeteld de glijbanen voor de kleintjes). Het eten was ook super, zeker niet duur. Volgend jaar gaan we er zeker weer heen! echt een camping om aan iedereen aan te raden!

• 9Staat v/h sanitair

52 tips over Camping Piani di clodia

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Watervallenpark Molina
    • Klimbos Jungle Adventure park San Zeno di Montagna

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Wandelen en traplopen langs het Gardameer. De wandeling begint in Torbole: Via delle Busatte.

• Monte Baldo uitzicht over het Gardameer. Wij zijn met de stoeltjeslift Pra Alpesina (staat onderweg aangegeven) naar boven gegaan stuk goedkoper dan de kabelbaan. Prachtige route erheen door de bergen, onderweg kom je koeien en schapen tegen. Het is wel een eindje rijden. Neem een vetje mee want het is daar wel wat kouder. Navigeer naar Chalet Falco Prà Alpesina

• Elle, 05-05-2014

Aquapark Caneva World ligt op wandelafstand en is zeker een aanrader!

384 vragen over Camping Piani di clodia

• marcel, 24-08-2019

Bbq

Ik zie op de plattegrond dat er bbq zones zijn. Betekend dit dat je niet bij de eigen stacaravan mag bbq-en? Hoor hier tegenstrijdige verhalen over.

• Maud, 29-07-2019

Bootje huren

Iemand ervaring met boot huren Gardameer? Waar kun je dat het beste doen?

• Maud, 29-07-2019

Skatebaan

Is er een skate baan bij/op de camping?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa