Camping Piani di clodia

Camping Piani di clodia

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

268 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Mooie camping maar Veel te druk

Egbert
28-8-2019

De camping is goed verzorgd maar echt een vakantie “fabriek”. Wanneer je er van houdt om de hele dag vermaakt te worden ben je hier op het goede adres. Voor ons veel en veel te druk!! Bij aankomst zit je voor dat je het weet ik een golfkar en wordt je in sneltreinvaart twee tot drie plekjes aangewezen. De ene plek strak tussen andere caravans, de andere recht tegenover een uitpuilende vuilnisbakken. De enige plek met een beetje bewegingsruimte is op een hoek, alleen geen 90 m2 die is toegezegd maar 60 m2. In de ochtend wordt je om 7:30 uur gewekt door lossende vrachtwagens, om 10 uur door harde muziek van ochtendgym. Dit gaat door tot +/- 23 uur. Naar ons idee komen hier alleen maar mensen die zich willen laten vermaken en zeker niet voor de rust. De zwembaden zijn prachtig! Bij de zwembaden in het midden van de camping waren er altijd wel ligstoelen. De badmeesters zijn streng maar zorgen wel voor veiligheid.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, maar prijzig

Gaston
27-8-2019
  • Mooie camping, prachtig sanitair(Ik denk het mooiste wat ik ooit gezien heb op een camping), veel en vooral grote zwembaden met meer dan voldoende ligbedjes. Veel faciliteiten op de camping. Leuk gezellig strandje, ook met ligstoelen.

• erg krappe straatjes, de plaatsen zijn ook krap. Mobiel internet werkt niet goed op de camping.

De directie, Direttrice, Wed Sep 25 2019 09:56:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback.

Het mobiele netwerk werkt niet overal even goed op de camping aangezien het een terrassencamping is.

Super maar te druk

Jose Fijma
26-8-2019

super mooie camping in een golfkarretjes kon je kiezen naar je plekje wij hadden de goedkoopste plek maar echt super kijkend over het Gardameer waren wij blij leuke activiteiten (gratis) elke avond leuke dingen te doen. mooie zwembaden wc netjes en schoon. soms wc bij de zwembad wel vies. camping winkel grote assortiment maar helaas zitten er ook nadelen aan deze camping. niet echt een strand bij de camping aan het zwembad was het eten en drinken te duur. voorbeeld cola 330ml 3.50 euro en loop je 50mt naar beneden in het winkeltjes koste het zelfde bikje 0.95 cent een klein biertje savond was 4 euro ijsje eten ga naar lazise want op de camping komt uit de fabriek de verbinding van je mobiel word verstoord dat je voor duur internet moet. okal verwacht je op een 5 sterre camping komt dat je gratis internet heb. de omgeving erg mooi maar te druk naar de supermarkt sta je 20min in de file(maakt niet uit welk moment je op de dag gaat)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering.

Het mobiele netwerk is niet overal even goed op de camping, dit ligt aan de telefonie aanbieder en aan de hoogteverschillen.

Gezellig camping

petra ELLERMEIJER
25-8-2019

Mooie camping. Veel animatie ook voor de kinderen, voetbal, tennis, miniclub en beachvolleybal. Mooie zwembaden en genoeg bedjes langs het zwembad om aan te zitten. De camping is alleen heuvelachtig waardoor je vaak omhoog moet lopen. Het strandje bij het Gardameer stelt niet heel veel voor. Om 23u is het stil op de camping, wat erg prettig is met de jonge kinderen. Er gaat een gratis shuttlebus van de camping naar Lazise. Restaurant MARCO AURELIO zag er erg gezellig uit je moet hier alleen wel reserveren, ondanks dat er tafels vrij zijn worden er geen nieuwe mensen binnen gelaten, erg jammer. In de buurt is er ook genoeg te doen.

De directie, Direttrice, Wed Sep 25 2019 09:45:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback.

Geweldige camping .

Fam bosma
25-8-2019

Wij waren dit jaar voor het eerst op piani di clodia , na 8 jaar op la quercia te hebben gestaan. En vergelijken is misschien niet helemaal eerlijk maar ik kan geen min punten bedenken over piani di clodia . Wij hadden voor 3 weken een 100 m3 de luxe plek gehuurd , mooi ruim en overal dichtbij . Personeel is vriendelijk en altijd je bereid om te helpen . Zwembaden zijn echt top . Als je echt zoekt zijn er wel negatieve dingen te vinden maar daar heb ik geen zin in . We zijn allemaal mensen en allemaal verschillend . De een ergert zich aan dit en de andere aan dat . Je bent op vakantie om je te ontspannen en te relaxen en nergens druk om te maken . En daar is piani di clodia de juiste plek voor . Tot volgende jaar Fam bosma

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en hopen u volgend jaar weer welkom te mogen heten op onze camping.

De directie

Voor die prijs mag het meer zijn

Rudi
23-8-2019

In juli voor de tweede keer een bezoek gebracht aan deze camping. Het onthaal was zakelijk. We hadden deze keer gekozen voor een standaard plaats. Het was ons de vorige keer opgevallen dat deze niet echt kleiner waren dan de duurdere . Net groot genoeg voor de caravan, de auto en n kleine voortent. Was ik blij dat er een mover onder de caravan staat. Sanitair is top. Tegen de avond is het wel smerig.De eetgelegenheden zijn een lachertje. Pizza s niet te eten. De drank is er verschrikkelijk duur. Een colaatje in de snackbar voor vier euro. De shows stellen niks voor. Dit was vier jaar geleden ook al zo. Nochtans doet het animatieteam hun best. Maar... o zo eentonig. Aanbod in de supermarkt is ruim. Al zijn er goedkopere supermarkten in de omgeving. Ligging is top. Dicht bij Lazise en Peschiera. Het strand stelt weinig voor. Zwembaden zijn top. Voor de oudere jeugd (vanaf 14 jaar) is er niks te beleven... vijf sterren ??? Nee... voor ons niet meer.

De directie, Direttrice, Wed Sep 25 2019 09:33:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De directie

Prima camping, wel last van elektrische steppen

Anoniem
19-8-2019

Mooie camping, goed sanitair, prachtige zwembaden, prima animatie en prima plekken. Ons wel extreem geërgerd aan de elektrische steppen die met een bloedvaart over de camping racen! (En dan met name “de kinderen van”)...Verbazingwekkend dat helaas veel mensen hun kinderen daar niet op wijzen en dit aanpakken. Als er een kind onder zo’n step komt is het leed echt niet te overzien. @camping piani di clodia, doe hier wat aan, leg drempels, “handhaaf” actief en dan de hele dag door of verbied die dingen desnoods. Hoe moeilijk is het (uiteraard uitgezonderd mensen die dit niet kunnen door hun gezondheid) om een stukje te wandelen, je hebt vakantie. Ja, ik weet het, een uiterst kritische review, maar hopelijk wel 1 die er voor een klein beetje aan bijdraagt dat het allemaal goed blijft gaan..

De directie, Direttrice, Wed Sep 25 2019 09:31:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering en handhaving van de veiligheid op de camping,

De directie

Mooie camping, prijs\kwaliteit niet in verhouding

Birgit
15-8-2019

Een weekje doorgebracht in een bungalow met kids van 10 en 6 jaar oud. Bungalows zijn van binnen erg gedateerd; 2 pits kooktoestel, geen afwasmachine, badkamer erg klein en onhandig doordat deur naar binnenkant opengaat, maar het aller ergste was het ontzettend oude doorgezakte matras in het tweepersoonsbed met als gevolg forse rugpijn. De bedjes bij de zwembaden zijn keihard en oncomfortabel waardoor we genoodzaakt waren luchtbedden te kopen en die in de bedjes te leggen. Zwembaden zijn erg mooi en voor alle leeftijden wat wils. De service in het restaurant is slecht, personeel loopt continue door elkaar en vergeten de helft. De shows zijn ook van zeer matige kwaliteit en zonder afwisseling. Camping is niet geschikt voor zwangeren want gaat stijl bergop (20%) van het middengedeelte tot de receptie. Personeel aan de bars bij het zwembad zeer onvriendelijk. Leuke vakantie gehad maar prijs/kwaliteit (2000 euro) eker niet in verhouding.

De directie, Direttrice, Wed Sep 25 2019 09:11:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering van onze faciliteiten.

Voor herhaling vatbaar

P. Minnebruiker
15-8-2019

De camping is super mooi, schoon, mooie zwembaden. Alleen de animatie is amateuristisch en ze kunnen nog iets leren qua gastvriendelijkheid.

De directie, Direttrice, Wed Sep 25 2019 08:48:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en wij zullen hier rekening mee houden ter verbetering.

Anders dan andere jaren

Suus
11-8-2019

Wij komen hier al een aantal jaar en merken dat de mentaliteit van de mensen verandert. Het toiletgebouw wordt gebruikt als chill hok. Er wordt ontzettend harde muziek gedraaid in de douches, kinderen schreeuwen en spelen er tikkertje of verstoppertje. In ons toiletgebouw is de handzeep 2 weken op geweest en 1 kraan 2 weken stuk. Dat zijn we op deze camping niet gewend. Er worden 's avonds feesten gegeven bij tenten met veel mensen, harde muziek en drank. Het was dit jaar blijkbaar heel normaal om in het zwembad te poepen. Groepen jongeren liepen verveeld 's avonds verveeld over de camping. Security zag je pas na 2300 uur, maar voor deze tijd kan ook geen kwaad voor wat controle. We hebben het hier altijd enorm naar onze zin gehad maar we twijfelen of we volgend jaar weer terug komen. Het is een prachtige camping met alle faciliteiten die wij zoeken voor een geweldige vakantie. Maar dit jaar gaf het meer ergernis dan ontspanning.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

De security treedt na 23.00 uur 's avonds op bij overlast, voor die tijd controleren zij uiteraard de situatie op de camping.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.