Camping Piani di clodia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

710 reviews over Camping Piani di clodia

• 9Giovanni16-11-2008

Perfect voor kids onder de 12 jaar

Wij zijn v oor de eerste keer afgelopen jaar 2 weken geweest met een vouwwagen. Alles is echt perfect, super zwembaden, 7 in totaal, waardoor je altijd wel ergens een plekje kunt vinden. Alleen belachelijk hoe de badmeesters soms reageren, ze zijn veel te streng op onbenulligheden. Kampeerplaatsen zijn ook aan de krappe kant. Prijzen in het restaurant en op het terras niet duur (pizza's met voor of nagerecht met wat te drinken met 3 kids voor 45-50 Euro, ijsje voor 1.25, halve liter bier voor 3.50...goed te doen allemaal). Personeel heel vriendelijk, maar misschien omdat ik Italiaans spreek, wat zeker helpt! Wij zouden zo terug gaan, ware het niet dat we niet graag 2x naar dezelfde camping gaan.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Familie Verheijden26-10-2008

Erg groot, maar schoon!

Mooie erg grote camping maar desondanks toch schoon sanitair. Stroomvoorziening voor caravan is ook goed. Nederlands sprekende receptionistes. Personeel in de winkels kan vriendelijker.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Annette18-10-2008

Geweldige camping, volgend jaar weer!

In augustus 2008 geweest, erg mooie verzorgde camping. Aan de grote kant, maar daar merk je weinig van.Caravan mag wel wat sfeervoller ingericht worden,er waren alleen tl lampen,nog niet 1 leuk sfeerlampje.Zwembaden zijn super,die vind je om het hele gardameer niet.Minidisco ook super. Alles is er op de camping.Personeel supermarkt is idd niet vriendelijk. We gaan weer boeken voor volgend jaar, de kids vonden het helemaal geweldig. Groetjes, Annette

• 8Familie van Hoorn14-09-2008

Grote camping

Grote camping. De meeste caravans staan best gezellig in een hofje. Veel zwembaden, voor iedere leeftijd wat wils. Animatie best oke, eetgelegenheden op de camping niet echt gezellig en de vriendelijkheid in de supermarkt echt ver te vinden... Maar een mooie camping, en heel veel te doen in de omgeving. Sealife, Gardaland, waterpark enz. Ook mooie stadjes zoals Lazise, Peschiera en Sirimione. Zeker een aanrader om met kinderen naar toe te gaan.

• 9Sandra Heijnen10-09-2008

een hele goede camping,waar voor je geld

Deze camping is groot maar dit is absoluut niet storend.Zeer ruim vam opzet,veel groen,netjes je hoeft je hier niet te vervelen.De zwembaden zijn super,er is altijd ergens plek,bedjes genoeg.Er hangt een zeer gemoedelijke sfeer,veel gezelligheid.Personeel doet erg hun best,het fluiten van de badmeesters is echt niet overdreven.Er zijn nu eenmaal regels nodig met zoveel mensen,veiligheid staat voorop.De mensen in de winkels kunnen wel wat vriendelijker zijn ,vooral bij de kassa.Het brood is echt lekker ,veel keuze en de wachtrij is niet langer dan 5 minuten.Het is erg jammer dat er geen echt strandje bij het gardameer is,er is echter erg veel te doen op het water,onze kinderen vonden het super.Ze hebben nu al een spaarpot voor volgend jaar dus ik denk dat we terug gaan naar deze geweldige camping. O ja en het busje naar Lazise is echt een pluim waard,heerlijk comfortabel.Het systeem van aankomen,rond rijden ,plaats uitzoeken is perfect.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Marion de Bresser04-09-2008

Grote camping met leuke zwembaden

We hadden een bungalow met airco gehuurd. Prima huisjes op een hele grote camping met hele leuke zwembaden. Wij vonden het iets te groot maar wel een aanrader voor mensen die een grote camping niet erg vinden. Alles is netjes. Genoeg ligbedden/ zwembaden/entertainment enz.enz. Gratis busvervoer naar markt/stad en disco! Enige minpunt vind ik het personeel bij de receptie die ik niet vriendelijk vond. Maar ja gelukkig heb je daar niet veel mee van doen!

• 9Bogerman28-08-2008

Super!!!!

Net terug van een heerlijke vakantie op camping Piani di clodia. Wat een zwembaden, echt voor elk wat wils. Zelfs voor zeer kleine kinderen is het fantastisch. Animinatie is top, elke avond een uur lang kinderdisco. Sanitair is wat minder. Personeel in supermarkt verdient niet de vriendelijkheidsprijs. Verder echt een aanrader en wij gaan ook zeker terug. In de zomermaanden is het wel erg druk op de wegen rond het gardameer wat soms lastig is.

• 10Geert27-08-2008

Toppertje

Prima camping, centrale ligging om uitstapjes te maken. Restaurants/terras zeer betaalbetaal. Prima zwembaden, met toezicht, groot voordeel is dat er voldoende ligbedden bij de zwembaden beschikbaar zijn, dus geen handdoeken van te voren neerleggen!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 6Erik27-08-2008

Dit is geen camping maar een fabriek!

We waren voor het weer voor een weekje naar het zuiden afgezakt en op de bonnefooi naar Piani di Clodia gereden...

1 ding moeten we zeggen: de zwembaden zijn natuurlijk leuk voor de kinderen en volwassenen (racen!), maar na drie dagen in het zwembad gehangen te hebben....waren we het wel zat!

Vol goede moed naar het strand gelopen van het Garda (immers de camping ligt rechtreeks aan het Gardameer) maar er was geen strand, behalve een paar ton aan gestort grind wat kennelijk als strand moest dienen....dobberen op je luchtbed, bootje was er niet bij aangezien het water vol lag met motorboten...

Camping zelf is zeer groot en ongezellig. Je kunt hier denk ik drie weken anoniem verblijven...je hoeft de camping niet af voor de boodschappen...

Typisch een camping (?!?) voor mensen die alleen voor de zon en vermaak komen en niets te maken willen hebben met Italie zelf (want wees eerlijk, weinig Italiaans aan deze camping en omgeving)

Leven en laten leven!

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7Bert Wessels25-08-2008

Had beter verwacht

Wij vonden het een mooie camping. Het sanitair is modern en goed schoon. Ook de overige voorzieningen zijn erg goed. Met name het zwembad is voor de kids helemaal top. Het enige waar ik mij aan gestoord heb is het onvriendelijke personeel. Dit in tegenstelling tot de ervaring die we vorig jaar op Isolino hadden. Bij mij werd sterk de indruk gewekt dat het die mensen gewoon te goed gaat. De toeristen komen immers wel. Ik niet weer!

• 9Staat v/h sanitair

52 tips over Camping Piani di clodia

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Watervallenpark Molina
    • Klimbos Jungle Adventure park San Zeno di Montagna

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Wandelen en traplopen langs het Gardameer. De wandeling begint in Torbole: Via delle Busatte.

• Monte Baldo uitzicht over het Gardameer. Wij zijn met de stoeltjeslift Pra Alpesina (staat onderweg aangegeven) naar boven gegaan stuk goedkoper dan de kabelbaan. Prachtige route erheen door de bergen, onderweg kom je koeien en schapen tegen. Het is wel een eindje rijden. Neem een vetje mee want het is daar wel wat kouder. Navigeer naar Chalet Falco Prà Alpesina

• Elle, 05-05-2014

Aquapark Caneva World ligt op wandelafstand en is zeker een aanrader!

384 vragen over Camping Piani di clodia

• marcel, 24-08-2019

Bbq

Ik zie op de plattegrond dat er bbq zones zijn. Betekend dit dat je niet bij de eigen stacaravan mag bbq-en? Hoor hier tegenstrijdige verhalen over.

• Maud, 29-07-2019

Bootje huren

Iemand ervaring met boot huren Gardameer? Waar kun je dat het beste doen?

• Maud, 29-07-2019

Skatebaan

Is er een skate baan bij/op de camping?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa