Camping Piani di clodia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

710 reviews over Camping Piani di clodia

• 9J25-08-2019

Goed!

-prachtig opgezette camping met veel luxe verblijfplaatsen -alle faciliteiten aanwezig die je nodig hebt (zwembaden, bakker, tennisvelden, etc) -prima strand aan het Gardameer (de rechter strand is mooier dan de linker). neem wel waterschoenen mee voor de kiezels -bezoekje brengen aan Verona, Lazise centrum en Tenno meer is echt een aanrader! -rustige sfeer op de camping

• 20% afdaling(toch best pittig)
    • in de avond alleen animatie voor kinderen. Het is echt een geweldige familie camping voor kinderen tot 15 jaar. Verder weinig te doen voor de jongeren. -pizza bij het zwembad is niet lekker
    • 8Eetgelegenheden

De directie, Direttrice, 25-09-2019

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals welkom te mogen heten op onze camping.

Met vriendelijke groet,

De directie

• 2018
    8Carola27-09-2018

Heerlijk, maar die hellingen he!

Wij zijn hier geweest van 16-9 t/m 24-9 in de bungalow Borgo dei Colli met jacuzzi. Bungalow ligt boven aan de camping op gelijke hoogte met de receptie, vanaf daar gaat alles alleen maar lager. Met steile hellingen!!Mooie grote bungalow met 2 redelijk grote slaapkamers en ieder een eigen moderne badkamer met stortdouche. Keuken met vaatwasser, inductie kookplaat. Overdekte pergola buiten, parasol, jacuzzi is niet overdekt (wordt elke dag gecheckt en schoongemaakt), 2 ligbedden en tafel met eettafelstoelen. Zou voor ons iets andere stoelen kunnen ivm lage comfort. Verder mooie camping, zwembaden al voor de helft/3 kwart gesloten. Wel genoeg plaats vwb de ligbedden. Maar staan leuning aan leuning, dus weinig beweegruimte. Zwembad van prima temperatuur om af te koelen met makkelijke inloop. Strand niet geweest, teveel steile hellingen. Wat voor de hele camping geldt, dus bij mindere conditie/slecht ter been, niet te doen.

• 9Patrick15-07-2018

Top camping!

Grote opgezette camping met 7 zwembaden op 2 locaties van de camping. Waarvan 1 met diverse glijbanen. Wij zelf zaten in bungalow Catullo wat echt goed was. Verder de gehele dag door animatie wat door een flinke groep wordt gerund. Er rijdt elke dag (behalve op Zaterdag) een gratis shuttlebusje tussen 18.00u - 23.00u op en neer naar Lazise. Op Woensdagochtend tijdens de markt in Lazise tussen 08.30u - 13.00u Ideaal! Kan eigenlijk geen minpunten aanmerken op deze 5 sterren camping. Wij hebben genoten en wij komen graag eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

• 10De Houwer Griet10-05-2018

Superfantastico!

De camping had ruime plaatsen voor onze camper van 8 meter. Ook aparte plaatsen voor hondenliefhebbers waar we met onze 2 honden van konden genieten. Zeer proper, het sanitair was modern en werd meerdere malen per dag gereinigd. Uitstekend Nederlandstalig onthaal. Uitgebreide kinderanimatie en sportfaciliteiten. 2 zwemparadijzen voor met de kids. Goede keuken. Ideale ligging om de zuidkant van het Gardameer te verkennen. Shuttle om het half uur naar lazise. Een echte aanrader voor iedereen.

• 10Staat v/h sanitair

• 2017
    10grietdehouwer25-05-2017

Super! We komen zeker terug!

Grote plaatsen voor camper van 8 meter, prachtige zwemparadijzen, kraaknet en modern sanitair. Fijne supermarkt, restaurant en take a way. Animatie is heel goed. Tennisvelden en sportvelden. Afzonderlijke plaatsen voor hondenliefhebbers! Pluspunt is de shuttlebus naar Lazise. Minpuntje is het kleine kiezelstrand. Zeer goede prijs kwaliteiverhouding.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

6Barry04-02-2016

Supercamping met waardeloze horeca

De Ligging, de verblijven en de faciliteiten zijn echt heel goed maar de horeca en met name het restaurant en café zijn voor Italiaanse begrippen beschamend! Daar bedoel ik mee: slechte onvriendelijke langzame bediening, de pasta's en de pizza's zijn van Amsterdamse toeristische restaurant kwaliteit......bah! Daarbij zijn de prijzen net zo hoog als de restaurants in de directe omgeving en aan het einde van het seizoen sluiten ze al heel vroeg de deuren zodat je helaas niet nog ff lekker wat kunt drinken. Erg jammer allemaal want het is verder een fantastische camping!

• 2Eetgelegenheden

• 8Goethals Cindy06-06-2015

Zalige plek in het najaar.

Wij waren hier in het najaar 2013, het feit dat ik in 2015 nog steeds terugdenk aan deze mooie reis wil al wat zeggen. Wij vonden hier rust, mooie natuur, gezellig keuvelende avonden in Lazise, daguitstapjes naar Milaan, Venetie en Verona stonden ook op onze planning.
    Wij hadden een huuraccommodatie geboekt en alhoewel we moeilijk kunnen spreken van de grote luxe, vonden wij dit meer als voldoende voor de prijs. Alle huisraad was voldoende aanwezig, er was ook gedacht aan een klein, handig startpakketje (spons, afwasprodukt, wc rol, ...). Het belangrijkste in dit geval was dat het echt proper was. Mijn indruk was dat dit meer als ok was voor een standaard gezin.
    Qua faciliteiten ook alles ok, vers brood, dagelijkse krant, leuke, nette zwembaden... De enige bedenking die ik heb is wss een algemeen probleem van de campings aan het gardameer, in het hoogseizoen lijkt me dit een enorme drukke bedoening. Voor ons liever iets rustiger en boeken in het voor- of najaar.

• 6Jamie01-09-2014

Eerste en laatste keer

Ontzettend druk, kleine plekken. Wifi is duur en werkt niet. Personeel heeft er blijkbaar geen zin in. Chagrijnig, geen begroetingen. Sanitair is net te doen. Zwembaden zijn groot en mooi. Het strand stelt echt niets voor, 10 stappen en dat was het. Entertainment was er genoeg. Pizza's vielen erg tegen, zat bijna niets op. Het eten is niet duur, de rest allemaal wel. Voor ons nooit weer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Peter Vink09-08-2014

Heerlijke camping, vriendelijk personeel......

Gisteren terug gekomen van twee weken heerlijke vakantie. Wij zijn als 50ers samen er naar toe gegaan. Ik moet zeggen dat het ons bijzonder goed bevallen is. Het enige minpuntje dat wat mij betreft zou kunnen verbeteren is het strandje bij het meer. Dit zou mijn inziens aangepakt kunnen worden om dit nog aantrekkelijker te maken. Verder niets meer dan lof.....

• 8eeffelien 08-08-2014

Hele nette camping!

Piani di clodia is een nette camping vlakbij het leuke plaatsje Lazise. Het nadeel van de ligging is dat je niet lopend naar het stadje kunt, hiervoor moet je met de auto of met de gratis pendelbus van de camping (prima te doen). Het merendeel van de bezoekers is Nederlands. Wij zaten in de 6 persoons stacaravan, deze is niet nieuw maar is netjes en schoon. Prima bedden/kussens. De zwembaden zijn het hoogtepunt van de camping, voor zowel kinderen als volwassenen erg mooi aangelegd. De camping is niet goedkoop, dit merk je ook aan de populatie bezoekers, veel dure auto's, 'verwende'kinderen.. De campingwinkel is prima, je kunt hier alles krijgen, maar betaald hier ook de hoofdprijs voor. Enige opmerking is dat het personeel in de winkel erg onvriendelijk kan zijn. Wij gingen vaak naar de Lidl of Migros (5 min.).

52 tips over Camping Piani di clodia

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Watervallenpark Molina
    • Klimbos Jungle Adventure park San Zeno di Montagna

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Wandelen en traplopen langs het Gardameer. De wandeling begint in Torbole: Via delle Busatte.

• Monte Baldo uitzicht over het Gardameer. Wij zijn met de stoeltjeslift Pra Alpesina (staat onderweg aangegeven) naar boven gegaan stuk goedkoper dan de kabelbaan. Prachtige route erheen door de bergen, onderweg kom je koeien en schapen tegen. Het is wel een eindje rijden. Neem een vetje mee want het is daar wel wat kouder. Navigeer naar Chalet Falco Prà Alpesina

• Elle, 05-05-2014

Aquapark Caneva World ligt op wandelafstand en is zeker een aanrader!

384 vragen over Camping Piani di clodia

• marcel, 24-08-2019

Bbq

Ik zie op de plattegrond dat er bbq zones zijn. Betekend dit dat je niet bij de eigen stacaravan mag bbq-en? Hoor hier tegenstrijdige verhalen over.

• Maud, 29-07-2019

Bootje huren

Iemand ervaring met boot huren Gardameer? Waar kun je dat het beste doen?

• Maud, 29-07-2019

Skatebaan

Is er een skate baan bij/op de camping?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa