Camping Piani di clodia

petra ELLERMEIJER, 25-8-2019

- Watervallenpark Molina

- Klimbos Jungle Adventure park San Zeno di Montagna

petra ELLERMEIJER, 25-8-2019

- Wandelen en traplopen langs het Gardameer. De wandeling begint in Torbole: Via delle Busatte.

- Monte Baldo uitzicht over het Gardameer. Wij zijn met de stoeltjeslift Pra Alpesina (staat onderweg aangegeven) naar boven gegaan stuk goedkoper dan de kabelbaan. Prachtige route erheen door de bergen, onderweg kom je koeien en schapen tegen. Het is wel een eindje rijden. Neem een vetje mee want het is daar wel wat kouder. Navigeer naar Chalet Falco Prà Alpesina

masenmien, 9-8-2017
Aqua thrill, abseilen en klimmen in de bergen, echt geweldig.

We hebben een aantal aanbieders voor Piani di clodia voor je op een rij gezet:

Sonja, 2-8-2017

- voor kleine kinderen de stepjes, skateboards en oxboards lekker thuislaten. Kunnen erg gevaarlijk zijn op de steile hellingen (20%)

- Het is een levendige,bruisende camping. Pas na 23.00 uur wordt het stil. Als je daar niet van houdt kun je beter een andere camping kiezen.

Sonja, 2-8-2017

- de Lidl en Spar in Lasize zijn erg klein. Op 6 minuten rijden richting Peschiera is een grote Mygros. Winkelt veel prettiger! Wil je toch boodschappen doen in Lasize....Zorg dan dat je heel vroeg gaat. De weg naar Lasize kan later op de dag namelijk erg erg erg druk zijn !!

Sonja, 2-8-2017

- De luxe-plekken liggen helemaal boven op de camping (afgezonderd van alles en steeds moeten klimmen van en naar de zwembaden, winkels, etc.) of pal naast de stoffige speeltuin. Ik zou eerder kiezen voor een premiumplek wat lager op de camping.

- waterschoenen voor in het meer zijn echt onmisbaar !

- op de camping zelf is geen plek om je eigen boot te water te laten. Ik zou lekker een bootje huren voor een dag ! Prijzig maar wel de moeite waard.

Claudi, 28-8-2016
BBQ meenemen als je wil gaan koken. En bij de receptie, in de rij van een man gaan staan. Die zijn nog enigszins vriendelijk. Boodschappen doen in lazise zelf.
Mirjam, 2-8-2016
Venetie is prima te bezoeken vanaf deze camping.
Jeroen, 25-7-2015

Stepjes thuislaten, op sommige plekken is de weg 20% -> levensgevaarlijke voor kinderen op een step.

Neem duikbrillen mee voor smerige zwemwater (en oordruppels voor de ontstoken oren)

jeffrey, 13-7-2015
neem waterschoentjes mee voor de kiezels in het Gardameer

We hebben een aantal aanbieders voor Piani di clodia voor je op een rij gezet: