Camping La Quercia

Camping La Quercia
8,6

16 tips over Camping La Quercia

Nettie, 1-2-2018
Huur een half dagje een speedbootje in de haven van Peshiera, wel even reserveren van te voren, kost je rond de 100 euro, maar je hele gezin kan mee voor die prijs en vanaf ‘t meer is alles echt geweldig!
Nettie, 3-5-2016
Neem voor Italië voldoende cash mee, geen goedkoop vakantieland (rond hele Gardameer is alles prijzig). Monte Baldo bezoek (als je mazzel hebt sneeuw) met skilift. Of vanaf 16 uur naar Sirmione (kasteel en treintje en lekker eten). Dagje Venetië, maar neem vooral voldoende cash mee, gondelritje is al over de 100 euro, maar wel een must als je er toch bent! Lopen over 't strand naar Lazise, ca. 20 min normaal tempo, geen file en geen parkeerdrukte. Dagje Gardaland erg leuk vanaf lengte 1.20m.
smit_monique_1, 16-4-2015
Bezoek het dorpje Lazise te voet via het strand. Leuke wandeling vooral 's avonds als het wat koeler is en Lazise is een geweldig leuk plaatsje om te bezoeken.

maardje, 24-8-2014
Huur een fiets in het dorp, er zitten 2 fietsenzaken (1 rechts langs de weg naar Lazise en 1 in het centrum) en fiets 's ochtends vroeg langs het meer naar bijv. Bardolina of Garda. Ivm drukte terug langs de weg. Geen aanrader met (kleine) kinderen - veel te druk en onoverzichtelijk.
Hesselink, 10-8-2014

Bootje huren

Monte Baldo (Malcesine): prachtig uitzicht over het meer (niet met bewolking heen gaan).

Restaurantje in Lazise (als je de stad in komt lopen, net achter de stadsmuur links, in een tuin met een muur er om heen), heerlijk eten en absoluut niet duur!

Anne, 5-12-2013
Voor de kinderen van 16 jaar en ouder is het uitgaan in de omgeving een leuke tip. Caneva, Paparazzi en Opéra vond die van mij geweldig

Miranda, 18-8-2013

Dorpje lazise echt mooi.

Ga niet naar de lidl daar! Als een mierenhoop zo druk.

Nadine, 13-8-2013
Neem waterschoenen mee. Het is een zandstrand maar met heel veel kiezels in het water. Restaurant aan het meer is lekker! Bij het zwembad zijn de pizza,s weer beter. Grote supermarkt Famila op 10 minuutjes rijden ( rechtsaf richting Peschiera, bij de rotonde rechts). Sirmione is een aanrader, net als bardolino.
Jose van de geer, 31-8-2012

Verona is een must.

Restaurant La Terazza op de camping is een aanrader!

Fam. Schaap, 28-8-2012
Bootje huren op het strand en het Gardameer vanaf het water bekijken !!