Appartement La Fattoriastersterster

Tonen op kaart

13 reviews over Appartement La Fattoria

• 7Esser28-07-2014

Mooie plek

Wij zaten in het oudere gedeelte, waardoor we geen balkon hadden. Er is wel een gezamenlijk tuintje waar je een tafel aangewezen kreeg die alleen door jou gebruikt kan worden. Maar geen balkon vonden wij minder, je was/badhanddoeken e.d. moest je dan aan het wasrek in de woon/slaapkamer hangen. Ook geen fantastisch uitzicht. Het is allemaal wat ouder, wel nieuwere keuken. Het nieuwere gedeelte vd app. waren veel mooier met ook mooi uitzicht. Het zwembad was prachtig met tuin en ligstoelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9roger07-07-2013

prachtig uitzicht

wij verbleven hier in juni 2013,we hadden een appartament in het nieuwe gedeelte geboekt.de appartamenten zijn modern opgezet voorzien van gratis wifi en flatscreen(allen italiaans en 4 duitse zenders)de keuken heeft een vierpitsgastoestel met oven.het keukengerei is voldoende. de airco is heerlijk en ook gratis.het compex is zeer verzorgd en het uitzicht op de bergen en het meer is prachtig.het zwembad is groot en ruim voldoende ligbedjes en gratis badlakens.het zwembad is wel zeer rustig aan naar mijn inzien niet echt geschikt voor pubers die een beetje willen dollen.de auto kan ruim worden geparkeerd achter een afgesloten hek en kan in de schaduw staan.persooneel is vriendelijk en spreken zeer goed engels en duits.naast het compex ligt het restaurant la boheme en voor het complex een pizzaria.het dorp is ongeveer 20 min lopen maar wel langs een zeer drukke weg.een openbaar strand is helaas niet in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Wiel Meurs07-07-2012

Apartementen die een aanrader zijn

Wij hadden vooraf 1 week geboekt, maar verbleven er 2 weken. Ligging iets buiten Lazise, maar geweldige accomodatie, die de korte wandeling loont. Uiterst vriendelijk personeel. Wij moesten met onze hond helaas naar een dierenkliniek en onze auto kreeg kuren. De receptie zorgde er voor dat wij alle hulp kregen om toch een aangename vakantie te hebben. Zelfs toen we al thuis waren in Nederland hebben zij geheel kosteloos nog een aantal zaakjes voor ons opgelost. Voor honden heeft men speciale faciliteiten ingericht. De accomodatie is uiterst clean, zowel binnen als buiten. Bij het zwembad liggen gratis handdoeken klaar. Het uitzicht op het Gardameer is prachtig als je tenminste in de residence zit De meeste kamers zijn vrij ruim en de inrichting is zeer compleet en modern. Tegenover La Frattoria ligt restaurant La Boheme dat beslist een aanrader is.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Martijn02-05-2012

Super appartement met uitzicht op het Gardameer

Wij zaten in de dependance op de bovenste etage met een geweldig uitzicht over het meer. Appartement is modern ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op het grasveld voor de appartementen is een klein speeltuintje met wat oude speeltoestellen. Helaas waren wij deze keer maar voor 3 dagen in Lazise, maar voor een langer verblijf is dit appartement ook zeker geschikt!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9S. Willemsen14-08-2011

Zeer goede vakantie gehad

Appartement is schoon en heeft alles wat je nodig hebt. Wij hadden de studio en was perfect voor 2 personen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is super met grote ligweide en genoeg ligtoelen, er is ook een afgeschermd hoekje waar je met je hond mag zitten.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Ingeborg08-08-2011

Heerlijk

We hebben dit appartement als overnachtingsplaats gebruikt. We hadden een ruim 5p. appartement bij de receptie. Dit houdt in dat je dan even een stukje (100 m.) moet lopen naar de parkeerplaats, zwembad en speeltuin. Allen toegankelijk met een kaart en omsloten door een hek. Super gastvrij en na het inchecken loopt iemand met je mee om de kamer te laten zien. Op het pleintje voor de receptie staan tafeltjes waar je ook kunt zitten om met eigen spullen lekker te lunchen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9teve03-07-2011

Schittend appartement

Mooi appartement op een hele mooie locatie. Vriendelijk personeel. Het zwembad ligt op een mooie locatie en het is ook vrij rustig bij het zwembad. Het is alleen voor de badgasten van het appartement. We hebben genoten van een mooi appartement op een leuke locatie. En oh ja het dakterras is geweldig vooral bij zonsondergang

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8P. Faber11-08-2009

Mooie, rustige en vooral goed uitziende locatie

Net terug met ons gezin van 5 personen uit Lazise. Heerlijke vakantie gehad daar. We zaten in een groot appartement (apart van de andere appartementen) met ook een eigen zwembad. Heerlijk rustig want de andere appartementen waren eigendom van Italianen en die waren er alleen het weekend. Lekker en ruim zwembad, en we mochten ook gebruik maken van het andere zwembad bij de andere appartementen wat ook heerlijk was. Het enige minpuntje was dat de winkels en oa een bakker/supermarkt een beetje te ver was om te lopen (vanwege hellingen) daar moest je dan al gauw de auto voor pakken. Mooi ingericht en van alle gemakken voorzien, alleen jammer dat als je beneden zit je de bovenburen wel snel hoort. Maar goed dat mocht de pret niet drukken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8S.R Roelofs31-07-2008

Keurig ingericht appartement.

Wij zijn zojuist terug van een prima vakantie in Lazise. Het appartement waar wij zaten was een dependance van La Fattoria en kan worden gezien als een prive appartement wat los staat van La Fattoria zelf. Het was een zo goed als nieuw appartement en was keurig ingericht. Het lag op de begane grond en had een eigen terras. 10 meter van het zwembad (20m x 10m).

Het appartement ligt op loopafstand van het centrum en op steenworp afstand van de Lidle (supermarkt).

Dit appartement is zeker geschikt als je van rust houd! Wij hebben er van genoten.

Gereisd met partner in juli 2008

2 tips over Appartement La Fattoria

• roger, 07-07-2013

restaurant la boheme wel zeer druk in het weekend. wijn boertje 150 meter rechts van het compex tegen over camping la garsia

• Wiel Meurs, 07-07-2012

La Boheme en Gems zijn beslist een aanrader voor een etentje en vlakbij. In de buurt ligt Gardaland, Movieland en een Waterpark. Het plaatsje Lazise heeft een gezellige sfeer. Inkopen doet iedereen bij Lidl. De boulevard en de vele steegjes staan borg voor vele restaurants en terrasjes. Verona ligt op een half uurtje rijden.

0 vragen over Appartement La Fattoria

Appartement La Fattoria info