Camping Fossalta

Camping Fossalta
8,3

9 tips over Camping Fossalta

Astrid Roest, 22-6-2015
Ga eens eten bij Campo Rosso in het dorpje Cola, lekker weg van de drukte en zoooo lekker....
gabi, 30-8-2014
voor caneva waterpark neem waterschoenen mee op blote voeten lopen is best pijnlijk.
Wim, 24-8-2014
Monte Baldo, kerkje van Madonna della Corona, Borghetto, Cascate di Molina, Malcesine en het fort in het dorpje zelf.

Marjan, 16-8-2014
Camping ligt aan het strand!
Henny, 7-8-2014
Nog steeds jammer dat er geen restaurant is, maar in de buurt is genoeg
Janiene Adema, 4-8-2014
Het personeel is super aardig. Het leuke is dat ze altijd weer weten wie je bent als je aan komt. Het voelt als thuis komen. Ieder jaar weer. Tot volgend jaar 2015,

adindakollau, 30-7-2014
Neem fietsen mee. Er staat vaak file richting de stadjes en parkeren is drama. Venetië zeer goed met de trein bereikbaar.
Pieter, 25-7-2014
Broodjes halen in Pacengo, Borghetto is een prachtig dorpje, de top van de Monte Baldo via de Oostkant
Merel, 11-7-2014

Huur een boot en vaar het Gardameer over! Op het strand van de camping staat een stand.

Ga eens eten bij de buur-camping. Fossalta zelf heeft geen eetgelegenheden. Via het strand kun je ongemerkt de camping op.