Camping Fossalta

Kleine hotelsWeer vandaag31°20°
Camping Fossalta
8,4

32 reacties Camping Fossalta

Plek met uitzicht op het Gardameer

Johannes wiersma, 10-1-2019

Eind mei zullen we op uw camping arriveren. Wat denkt u: "Is er dan nog wel een plek met uitzicht op het meer?"

We zouden dan in ieder geval een week op uw camping willen verblijven.

We willen niet reserveren, omdat we ons zelf niet niet op een datum willen vastbinden.

Animatie

Louisa, 14-4-2018

Wij willen de eerste 2 weken van mei naar deze camping.

Is er dan ook al animatie voor de kinderen?l

0 reacties

Tips plaats op camping en omgeving

Fam Vermeulen, 17-1-2018
Vandaag telefonisch contact gehad en aanbetaling gedaan. Gezien de beoordelingen vertrouwen we daar op en kijken er naar uit. Het is onze eerste keer camping met gezin (twee kinderen van 2 en 3) we hebben een top plek geboekt en van telefoniste begreep ik dat deze in straatje 3-4-5 liggen. Wat raden jullie aan qua plaats? (Schaduw/geluid) Of toch verder op de camping? En is fietsen mee aan te raden (Mamafiets met zitjes) of beter alleen mountainbike? We horen graag jullie ervaringen en tips!

We hebben een aantal aanbieders voor Fossalta voor je op een rij gezet:

Mag je in hoogseizoen bij aankomst je eigen plek uitzoeken als je gereserveerd hebt of krijg je plaats toegewezen?

Heeft iemand ervaring met het prive sanitair en zoja, is dit aan te bevelen?

Reserveren 2017

Anneke lemminga, 10-7-2016
Ik zou graag een plek reserveren aan of uitzicht op het meer dus op het plattegrond de Orange plaatsen voor 2017 , hoe ga ik dat doen

wifi

v.sprang, 30-5-2016

is er goede wifi op de plaats, gratis ?

evt. kosten per week ?

Pinautomaat in de buurt?

Han Nuijen, 17-3-2016

Is er een pinautomaat in de buurt van de camping?

open lucht discotheek

stroevewille, 12-1-2016
is er veel geluidsoverlast van de genoemde openlucht disco?

restaurant, afhaalmaaltijden

anita10, 7-1-2016
Is het mogelijk om op de camping afhaalmaaltijden te halen. Of is er een restaurant waar je kan gaan eten?

Lazise

Ruud1965, 24-12-2015
Ligt de camping op loopafstand van Lasize? Of liggen er andere leuke plaatsjes of wandelroutes in de buurt waar je heen kunt lopen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fossalta voor je op een rij gezet: