Camping Delle Rose

Camping Delle Rose
7,5

31 tips over Camping Delle Rose

Gerrit-Jan, 5-7-2016

Tent 8 en 9 van Roan hebben uitzicht op het meer.

Hoe hoger het nummer van de staanplaats des te hoger op de camping kom je te zitten.

Alex, 5-8-2015
plek 456 is wat kleiner maar heerlijk vol van schaduw
Esther, 21-9-2014
Bohemium (grilk) restaurant aan de doorgang auto weg is een aanrader ziet er duur uit maar valt reuze mee en vanaf de camping goed lopend te doen ia sooet "bos"weggetje...vergeet geen zaklamp mee te nemen v terug wandeling

We hebben een aantal aanbieders voor Delle Rose voor je op een rij gezet:

steefienietje, 30-8-2014
Boek op Lido of La Quechia als je meer van rust en ontspanning houdt dan van bier drinken en je kinderen rotzooi laten trappen.
kevinvandergeest, 22-8-2014
Agriturismo le caldane. Boerderij waar ze zelf producten verkopen en een restaurant geopend op woensdag tot zondag in augustus. Eet hier lasagne!!!!!!!
ingmar01, 12-8-2014
Zet ook geen auto op een lege plek, ook al is het heel rustig, je betaald meteen voor 2 plekken. Ze rijden langs doen een briefje onder je ruitewisser of noteren stiekem je kenteken, ook moet je dan alsnog helemaal naar boven lopen om te melden dat je hem hebt verplaatst. Regels zijn natuurlijk nodig, maar een beetje klantvriendelijker kan geen kwaad. Het lijkt wel of ze iedereen weg willen hebben. Puur door de reakties van de camping. Ik ben er erg van geschrokken.

ingmar01, 12-8-2014
Zet niet de auto op een lege plek, ook al is het heel rustig op de camping, want dan ga je meteen voor 2 plekken betalen. Lazise is echt heel mooi, maar er zijn heel veel campings in de buurt. Wij gaan nu op zoek naar een andere camping. Hebben al rondgekeken dit jaar en er zijn heel veel mooie campings waar ik ook qua prijs/kwaliteit liever zou staan, maar wij hebben nooit verder gekeken, nu dus weer leuke uitdaging.
Ingrid Mulder, 11-8-2014
Lazise is prachtig maar er zijn heel veel campings die veel beter en leuker zijn, jammer dat het ons meer dan 20 jaar heeft gekost om dit te ontdekken. We hebben nooit verder gekeken, zaten gewoon vastgeroest. Volgend jaar zeker een nieuwe uitdaging tegemoet, zin in na dit rampjaar.
scheppers, 11-8-2014
als de plekken bij het zwembad vol zijn rond 12 uur gewoon naar badmeester lopen. zij gooien de handdoeken van sommige handdoekje leggers er zo voor je af.
fam Moerkerk, 26-7-2014
Ga als je daar gelegenheid toe hebt buiten het seizoen, dan is de prijs héél aantrekkelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Delle Rose voor je op een rij gezet: