Hotel Benacus

8.2Fantastisch

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Lazise

Op vakantie geweest naar Benacus?

8.2Fantastisch

13 reviews over Hotel Benacus

• 7mevrouw dreessen-reijnders27-07-2013

prima ligging, goed ontbijt

goede ligging bij Lazise; net buiten de drukte. ontbijt uitgebreid en goed verzord. leuk terras. kamers niet al te modern maar schoon. miste wel de fohn. Lazise mooie plaats.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10marjan koch28-08-2012

gezellig en goed verzorg hotel

Geweldig leuk hotel bijna in het centrum van Lazise.Vriendelijke mevrouw aan de receptie. Keurig verzorgd en uitgebreid ontbijt. Zwembad is niet heel erg groot maar met fijne ligbedden. Wij hadden mooie kamer met groot balkon.. Gaan er zeker nog eens naar toe. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Gerard04-08-2012

Geweldig Hotel

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Door receptie medewerster wordt redelijk goed duits gesproken. Kamer, met klein balkon, zeer verzorgd met dagelijks schoon linnengoed. Uitgebreid ontbijtbuffet met ruime keuze. Het Hotel bevindt zich dicht bij het, gezellige maar drukke, centrum van Lazise en het Gardameer. Dit hotel is zijn 3 sterren dubbel en dwars waard, Verschillende goede restaurants in de buurt waarvan er 1 direct achter de stadspoort. 200 meter verder is het goed koffie drinken op het kleine pleintje. Op de woensdag is er een markt die bij het hotel begint en door het gehele stadje loopt. Goede wandelroute langs het meer naar Bardolino. Helaas was er van touroperator geen enkele informatie te vinden.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Lisa Wopereis23-07-2012

Heerlijk vertoeven!

Fantastiche vakantie beleefd. Goed hotel, uitstekend ontbijt (ruime keuze) en een heerlijk zwembad om af te koelen. Zwembad is niet groot maar voldoet, heeft keurige ligbedden en voldoende ruimte / plaats.

Kamer aan de achterzijde, helaas geen balkon / frans balkon. Maar hierdoor minimale geluidsoverlast van vuilniswagens. Toeristisch gebied, erg Duits georiënteerd. Er wordt slecht tot geen Engels gesproken.

Erg vriendelijk personeel.

TOP vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Ditta14-07-2011

Centrale ligging; voldoende vertier

Wij zijn 2 weken in hotel Benacus geweest; het was fantastisch; heerlijke tuin met zwembad (niet groot) om lekker te relaxen met goede ligbedden en parasols; vlakbij centrum Lazise; heerlijk ontbijt, elke dag een schone kamer en vriendelijk personeel, als je wilt relaxen met zo nu en dan wat vertier een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8peteralink03-07-2011

erg leuk hotel, direct bij centrum

wij hebben drie nachten doorgebracht in hotel benacus, bij de boeking toch wat vraagtekens bij de 3 sterren status, dit bleek geheel onterecht, wij hebben meerdere malen in een slechter 4 sterren hotel geslapen. hotel benacus ligt perfect, je loopt het hotel uit en staat bij wijze van spreken in het hartje van lazise, de kamers zijn keurig verzorgd en schoon, elke dag gewoon schoon badlinnen, ontbijt op het terras bij mooi weer echt heerlijk. gewoon waar voor je geld. de verzamelplaats van het afval van de horeca aan de andere kant van de straat geeft s'avonds ook wel leuke tafereeltjes, wij hebben weinig last gehad van het ophalen hiervan s'ochtends tegen kwart voor acht. wij vinden dit hotel zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Corrie Corsten07-09-2010

Heerlijk Hotel

In augustus 2 weekjes verbleven in Hotel Benacus.Werden heel vriendelijk ontvangen. Onze kamer nr.5 was schoon en voorzien van airco en heeft een heerlijk groot balkon. Elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddegoed. Hotel heeft een mooi terras met heerlijke stoelen waar je bijv. s'morgens je ontbijt kunt nuttigen of s'middags met een borrel kunt relaxen. Ontbijt was prima en zwembad met ligweide zag er zeer verzorgd uit. Enig puntje van kritiek -zoals eerder vermeld-is de vuilniswagen welke s'morgens al vroeg kwam om de bakken te legen bij een soort van vuilnisstortplaats. Maar dit hotel is zeker een aanrader!

• 10WvB26-08-2010

zeer net hotel

Het hotel staat op een goede locatie, net buiten het drukke centrum van Lazise (100m van stadsmuur/poort en circa 100m van het Gardameer). Onze hotelkamer had uitzicht op het meer en was zeer netjes en schoon. Ontbijt is in buffetvorm en heeft genoeg aanbod. Zwembad is niet heel groot, maar voldoet prima. Al met al een uitstekend hotel!

• 8Saskia17-08-2010

Prima hotel!

Hotelkamer wordt iedere dag schoongemaakt. Alles is zeer netjes. Ook het ontbijt is prima. Zwembad is niet super groot, maar voldoet prima. Wij hebben ons hier zeer goed vermaakt.

• 7Derksen18-01-2010

Prima hotel

Dit is een echte aanrader, de ligging is prachtig, dichtbij het centrum en met 2 tellen sta je aan het Gardameer. Service is prima en ook het ontbijt was goed. Iedere dag buiten kunnen ontbijten. Er is een klein zwembadje bij prima om even een frisse duik te nemen. De auto kun je gratis bij het hotel parkeren. Kort om een prima hotel, hebben zelf nog een kerstkaarje ontvangen!

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Benacus info