Hotel Benacus

ItaliëPlaatsen rond het GardameerLazise

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Benacus voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 13 reviews

8.2FantastischScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Benacus

• 7mevrouw dreessen-reijnders27-07-2013

prima ligging, goed ontbijt

goede ligging bij Lazise; net buiten de drukte. ontbijt uitgebreid en goed verzord. leuk terras. kamers niet al te modern maar schoon. miste wel de fohn. Lazise mooie plaats.

• 10marjan koch28-08-2012

gezellig en goed verzorg hotel

Geweldig leuk hotel bijna in het centrum van Lazise.Vriendelijke mevrouw aan de receptie. Keurig verzorgd en uitgebreid ontbijt. Zwembad is niet heel erg groot maar met fijne ligbedden. Wij hadden mooie kamer met groot balkon.. Gaan er zeker nog eens naar toe. Een echte aanrader.

• 9Gerard04-08-2012

Geweldig Hotel

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Door receptie medewerster wordt redelijk goed duits gesproken. Kamer, met klein balkon, zeer verzorgd met dagelijks schoon linnengoed. Uitgebreid ontbijtbuffet met ruime keuze. Het Hotel bevindt zich dicht bij het, gezellige maar drukke, centrum van Lazise en het Gardameer. Dit hotel is zijn 3 sterren dubbel en dwars waard, Verschillende goede restaurants in de buurt waarvan er 1 direct achter de stadspoort. 200 meter verder is het goed koffie drinken op het kleine pleintje. Op de woensdag is er een markt die bij het hotel begint en door het gehele stadje loopt. Goede wandelroute langs het meer naar Bardolino. Helaas was er van touroperator geen enkele informatie te vinden.

• 9Lisa Wopereis23-07-2012

Heerlijk vertoeven!

Fantastiche vakantie beleefd. Goed hotel, uitstekend ontbijt (ruime keuze) en een heerlijk zwembad om af te koelen. Zwembad is niet groot maar voldoet, heeft keurige ligbedden en voldoende ruimte / plaats.

Kamer aan de achterzijde, helaas geen balkon / frans balkon. Maar hierdoor minimale geluidsoverlast van vuilniswagens. Toeristisch gebied, erg Duits georiënteerd. Er wordt slecht tot geen Engels gesproken.

Erg vriendelijk personeel.

TOP vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Ditta14-07-2011

Centrale ligging; voldoende vertier

Wij zijn 2 weken in hotel Benacus geweest; het was fantastisch; heerlijke tuin met zwembad (niet groot) om lekker te relaxen met goede ligbedden en parasols; vlakbij centrum Lazise; heerlijk ontbijt, elke dag een schone kamer en vriendelijk personeel, als je wilt relaxen met zo nu en dan wat vertier een aanrader.

• 8peteralink03-07-2011

erg leuk hotel, direct bij centrum

wij hebben drie nachten doorgebracht in hotel benacus, bij de boeking toch wat vraagtekens bij de 3 sterren status, dit bleek geheel onterecht, wij hebben meerdere malen in een slechter 4 sterren hotel geslapen. hotel benacus ligt perfect, je loopt het hotel uit en staat bij wijze van spreken in het hartje van lazise, de kamers zijn keurig verzorgd en schoon, elke dag gewoon schoon badlinnen, ontbijt op het terras bij mooi weer echt heerlijk. gewoon waar voor je geld. de verzamelplaats van het afval van de horeca aan de andere kant van de straat geeft s'avonds ook wel leuke tafereeltjes, wij hebben weinig last gehad van het ophalen hiervan s'ochtends tegen kwart voor acht. wij vinden dit hotel zeker voor herhaling vatbaar

• 8Corrie Corsten07-09-2010

Heerlijk Hotel

In augustus 2 weekjes verbleven in Hotel Benacus.Werden heel vriendelijk ontvangen. Onze kamer nr.5 was schoon en voorzien van airco en heeft een heerlijk groot balkon. Elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddegoed. Hotel heeft een mooi terras met heerlijke stoelen waar je bijv. s'morgens je ontbijt kunt nuttigen of s'middags met een borrel kunt relaxen. Ontbijt was prima en zwembad met ligweide zag er zeer verzorgd uit. Enig puntje van kritiek -zoals eerder vermeld-is de vuilniswagen welke s'morgens al vroeg kwam om de bakken te legen bij een soort van vuilnisstortplaats. Maar dit hotel is zeker een aanrader!

• 10WvB26-08-2010

zeer net hotel

Het hotel staat op een goede locatie, net buiten het drukke centrum van Lazise (100m van stadsmuur/poort en circa 100m van het Gardameer). Onze hotelkamer had uitzicht op het meer en was zeer netjes en schoon. Ontbijt is in buffetvorm en heeft genoeg aanbod. Zwembad is niet heel groot, maar voldoet prima. Al met al een uitstekend hotel!

• 8Marco (Deutschland)20-08-2010

Benacus mit "WENN UND ABER"

Allgemeiner sehr sauberer Eindruck, deutschsprachige Rezeption, die für alle Fragen offen war. Frühstück war in Ordnung, umfrangreich und frisch. Vom Schinken bis zum Rührei, von Süssgebäck bis frischem Obst war alles dabei. Leider muss man auch sagen, dass es erst ab 8 Uhr Frühstück gibt und dementsprechend eine hungrige Horde voller Gäste schon vor dem Gedeck im Empfang lauert. Die Zimmer werden jeden Tag gesäubert, auch wenns erst kurz vor Abend passiert, was uns sehr oft passierte. Das kann nach hinten losgehen,wenns regnet und man ins Zimmer möchte.Positiv viel uns der nette Chillout Sound auf der Terasse auf,der immer dezent durch Lautsprecher hallte.Auch in diesem Hotel wurden Gäste gesichtet (vornehmlich natürlich Deutsche), die ihr Handtuch schon morgens vor dem Essen auf die Liegen plazieren, also bitte Wecker auf 4 Uhr stellen ;-).. am übrigens supersauberen gepflegtem Pool.See keine 50 m entfernt. Altstadt ebenso nur 50m. Alles in allem war es schön. Wir waren zufrieden!

• 8Saskia17-08-2010

Prima hotel!

Hotelkamer wordt iedere dag schoongemaakt. Alles is zeer netjes. Ook het ontbijt is prima. Zwembad is niet super groot, maar voldoet prima. Wij hebben ons hier zeer goed vermaakt.

Hotel Benacus info

• VerzorgingLogies-ontbijt