1 review over Camping Agricampeggio Oasi del Garda in het Nederlands

Erg mooi!

Tessa
29-7-2019

Prachtige agricampeggio, heerlijk rustig tussen alle drukte aan het Gardameer. Mooie mix van nationaliteiten. Camping heeft 7 luxe huurcaravans en 8 plekken met privésanitair. Plekken ongeveer 100 m2. Mooi zwembad! Geen horeca, maar je kunt lopen naar het meer of gaan eten op camping Fossalta (op Belvedere ben je niet welkom). Gratis leenfietsen waarmee je prima naar Lazise kunt. Goede wifi! Voor ons een toevallig, zeer vriendelijke eigenaresse! Enige nadeel is wat geluidsoverlast van Caneva.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Agricampeggio Oasi del Garda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agricampeggio Oasi del Garda in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agricampeggio Oasi del Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.