Hotel Palazzina

Hotel Palazzina

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzina voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen

1 review over Hotel Palazzina in het Nederlands

Anders

2006

Palazzina is een leuk hotel, goede en aardige bediening. Er komen vooral in augustus veel Italianen. Er is een mooi zwembad bij met voldoende ligstoelen. Verder ook een tuin. Het hotel ligt wat hoger en vanuit alle kamers, het restaurant en de terrassen is er een mooi uitzicht op het Gardameer. Het is 5 minuten wandelen naar de haven/boulevard van Gargnano, waar een aantal leuke terrassen zijn. Aan te bevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzina in Gargnano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.