Appartement Borgo dei Limoni

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGargnano

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Borgo dei Limoni voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Borgo dei Limoni

• 10Trijntje Gouma14-08-2009

Heerlijke plek

Het is een fantastisch comlpex, appartementen zijn prima met voldoende ruimte. Fijne grote badkamer en fijne bedden. Mooi zwembad met een terras waar je iets kunt drinken. Eigenaren zijn gereserveerd maar zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een klein hondje bij ons, ging prima, maar er was rondom het complex weinig gelegenheid voor het uitlaten van de hond. Afstand naar Gargnano is te voet zeer goed te doen, mooi plaatsje. Vanaf het park ben je zo in de bergen waar je heerlijke tochten kunt maken.

• 8familie bruin02-08-2009

onwijs relaxed

Het apartement had twee ruime slaapkamers, een badkamer met douche, wc bidet en wastafel en een kleine keuken/huiskamer met schuifpui naar het balkon. De balkons waren echter niet allemaal even groot en wij troffen dus een vrij klein balkon. De inventaris van de keuken was wat aan de sumiere kant, maar we hebben het er mee gered. Gargnano is een lieflijk plaatsje met een leuke boulevard en haventje. Het gardameer en het centrum zijn op loopafstand. Het barretje bij het zwembad had wat kleine versnaperingen en was gedurende de tijd dat het zwembad open was ook open. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad, er waren alleen geen andere nederlandse kinderen. 90% van de bezetting was duits.

• 10Familie Aartsen22-07-2009

Een echte aanrader!

Prachtig nog vrij nieuw uitstekend onderhouden kleinschalig complex. De ligging is perfect. Doordat het tegen een helling is aangebouwd is het uitzicht grandioos. Wij zijn in Malcesine getrouwd en hebben er 6 appartementen gehuurd. Alle gasten waren ook erg enthousiast! 2 Stellen hebben alweer geboekt voor september. De afstand naar het kleine gezellige centrum van Gargnano is zo'n 10 minuten lopen. Terug is het wel een beetje klimmen. De woningen zijn goed ingericht. Alles is aanwezig. Het zwembad is groot, schoon en niet erg druk. Voldoende bedden en parasols. De terrassen en balkons zijn ook erg ruim. Door de overkapping kun je altijd buiten zitten en genieten van het uitzicht. De ligging aan de doorgaande weg is ook niet erg. Doordat het complex hoger ligt dan de weg is er geen geluidsoverlast. De eigenaren zijn ietswat stug maar ook erg behulpzaam en toch wel aardig. Min puntjes: 1 van de 2 parkeergarages is erg krap. De appartementen zijn gehorig. Wij komen zeker terug.

• 10martin en rita15-06-2008

Heel mooie lokatie.alle appartementen met prachtig uitzicht op het meer.volledig ingericht.groot terras omringd met afsluiting ideaal voor kleine kinderen.2 kamers met kleinere terrassen.een mooi zwembad.alles prima in orde.Zeker een aanrader.één klein minpuntje vonden wij het onthaal(toch de vrouw).Niet zo vriendelijk. Gargnano is een niet toeristisch maar rustig en gezellig stadje.

Appartement Borgo dei Limoni info

• VerzorgingLogies