Hotel Villa Sofia

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGardone Riviera

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Sofia voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Villa Sofia

• 7carine23-12-2012

rustig hotel

Het hotel is oud maar alles is netjes onderhouden het is een prima adres voor mensen die van rust houden . Met kinderen zou ik hier niet naartoe gaan het is echt een stil hotel waar oudere mensen tot rust komen

• 8Edith Veldhuizen14-09-2009

Prima hotel

Hotel Villa Sofia is een prima 4* hotel op ongeveer 1 km lopen van de boulevard. Er is een mooie tuin omheen, parkeerplaatsen, en een zwembad. De kamers zijn ook ruim en prima. Het hotel heeft geen restaurant, maar er zijn in de omgeving talloze restaurants. Wel heeft het hotel een bar. Een minpuntje: wij hadden dit hotel speciaal geboekt omdat de website aangaf dat er internet op de kamers was. Dit bleek echter niet zo te zijn; voor € 7 per uur kon je internetten in een aparte internetkamer. Maar verder was het een prima hotel.

• 8E. Veldhuizen14-09-2009

Prima hotel

Prima hotel. Heeft echter geen restaurant, dus je kunt er niet luchen of dineren, maar er zijn genoeg restaurants in de omgeving. Wel is er een bar waar je wat kunt drinken. Kamers zijn goed en schoon. Eén minpunt: wij hadden dit hotel speciaal geboekt omdat op hun website staat vermeld dat er internet op de kamer is. Dit blijkt niet zo te zijn; je moet in een publieke ruimte internetten. Je betaalt hier € 7 per uur voor. Maar afgezien hiervan was het een prima hotel.

Hotel Villa Sofia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met