Aparthotel Florida Residence

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGardone Riviera

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Florida Residence voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews

Aparthotel info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Florida Residence

• 10Cees Spaans14-07-2016

prachtig ouderwets Italiaans familiehotel

Sinds 1950 bestaat dit hotel. Er zijn weinig gezinnen en de service is van prima. Je voelt je enorm welkom. Lekker ontbijt met prachtig uitzicht. Wij zaten in suites aan het zwembad echt TOP. Lekker tot rust komen daar.

• 9Diane06-09-2009

Fantastisch hotel!!

Ja, echt een geweldig hotel, we hadden een grote kamer met een geweldig terras, met uitzicht op het gardameer. Het ontbijt wordt s'ochtends op het terras geserveerd. Was een luxe!

• 10JEAN24-10-2008

EEN ECHTE TOPPER

Een echte aanrader, het voelde als thuiskomen zo werden wij opgevangen door de eigenaars en het personeel, ze waren er altijd om je te helpen. Daarom zou ik hun graag 11 op 10 geven. De kamer was zeer verzorgd en het ontbijt met zicht op het meer mocht er zeker zijn. De omgeving was zeer mooi met alles op wandelafstand. Met de auto bezochten we andere mooie plaatsen langs het Garda meer. We gaan zeker nog eens terug.

• 9Sander en Susanne11-07-2007

Een uitstekend hotel/appartement met een fenomenaal uitzicht op het Gardameer. Schone appartementen en uitstekende service. De gastheer is erg behulpzaam en vriendelijk. Gardone is een idyllisch dorpje iets hoger op de berg (met o.a. een mooie botanische tuin en een paar musea), aan het Gardameer is een kleine, gezellige boulevard met veel leuke restaurantjes. Enig minpuntje was het lawaai van het verkeer (het hotel ligt net boven de doorgaande weg langs het Gardameer). Verder absoluut een aanrader!

• 9Guido23-09-2005

Mooie appartementen, zeer schoon en ruim, apparte slaapkamer en altijd uitzicht op het meer.

Prachtig zwembad met mooi uitzicht. prive parkeergelegenheid. Meer is aan de overkant van de weg. Strand ligt wat verder weg. Maar met zo'n zwembad niet nodig.

De service is echt top * de familie Cipani is tot alles bereid om het haar gasten naar de zin te maken. (getuige ook het gastenboek wat alleen maar vol lof staat).

Op tijd reserveren want is in het hoogseizoen meestal vol.

AANRADER!!

Aparthotel Florida Residence info