Hotel Du Lac Gardone Riviera

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGardone Riviera

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Du Lac Gardone Riviera voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 2 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 2 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Du Lac Gardone Riviera

• 1wj vd scheur26-10-2015

Nooit meer

Nog nooit zo slecht Hotel meegemaakt en wat kan reisorganisatie liegen! Wij hadden voor vijf dagen geboekt maar waren binnen een dag weer weg! Geen airco meubilair viel uit elkaar teveel om op te noemen

• 8Jan en Ellen12-07-2011

Super plek direct aan de boulevard.

Wij hadden 'n eenvoudige, vrij donkere kamer aan de zijkant v/h hotel (zeezicht om het hoekje). We zaten op de 1e verdieping van een vleugel waar we onder een plat dak (dus hitte hadden). De airco gaat op 15/6 aan. Behalve als hij defect is.. Wij hebben het deze periode zonder moeten stellen, gelukkig werd het iets koeler. De plek is echter super. Aan de boulevard en naast de afvaart van de boten. De enige relaxte manier van reizen op/rond het Gardameer. Ontbijt goed voor Italiaanse begrippen. Halfpension is redelijk. Carpaccio als hoofdgerecht is wonderlijk, maar verder prima eten. Keuze uit 2 menu's. Redelijke drankprijzen. Vriendelijk personeel Prima bedden, kleine TV. Welkomstdrankje. Parkeren paar 100m van hotel gratis. Bagage uitladen rechts voor Grand hotel. De boulevard bij het hotel is namelijk afgesloten voor auto verkeer!

Hotel Du Lac Gardone Riviera info

Facilities