Appartement Uliveto

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGarda

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Uliveto voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 17 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 17 reviews
  • 6.1Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Uliveto

• 4Willem29-07-2019

Wat een tegenvaller

Wij zijn echt geen veeleisende vakantiegangers maar Uliveto is ons heel erg tegengevallen. Toen wij het appartement geboekt hadden bij een touroperator dachten wij dat wij in het gebouw naast het zwembad zouden zitten. We gingen af op de mooie foto’s van de appartementen en van het zwembad. Wij waren met vier personen dus boekten wij een 3-kamer appartement. Pas later zagen wij in een bevestigingsmail dat wij niet in het hoofdgebouw zaten maar in een ander gebouw op 400 meter afstand van Uliveto (Palazzo Garda). Toen ik nog eens op de website ging kijken stond er inderdaad: De appartementen in Palazzo Garda hebben geen wifi en geen zwembad. Niets dus over de afstand van 400 meter. Als je een 3-kamer appartement boekt zou je deze informatie er eigenlijk als een soort van waarschuwing bij vermeld moeten krijgen. Als je boekt heb je dus niet in de gaten dat je in het bijgebouw Palazzo Garda terecht komt. Op de website staan

• 10Angie16-10-2017

Traumhaft schön

Appartements Uliveto ist einfach für Familien zu empfehlen.Ein schöner Spielplatz ist zwischen den Olivenbäumen vorhanden und auch einen sehr schönen Pool gibt es in der Anlage

• 8Bob15-09-2016

Ruim appartement dichtbij het centrum

Wij hadden een appartement in september 2016. Gekozen vanwege de lage prijs dus we hadden geen hoge verwachtingen. Het viel allemaal reuze mee. Zeer ruim appartement. Niet modern maar nog netjes en alles doet het. Leuk zwembad en op 5 minuten loopafstand van het centrum van Garda. Ideaal hoewel voor mensen die slecht ter been zijn de helling (Uliveto ligt berg/heuvel op) wellicht wat problemen jan geven. Halverwege (eerste straat links) is een supermarkt(je). De lekkerste verse broodjes koop je bij de bakker in het centrum. Het is heerlijk rustig in Uliveto. Aanrader.

• 1Garda201627-08-2016

Doorgerookt, smerig appartement.

Op het eerste gezicht een prima complex. Wel viel ons direct op dat het zwembad een stuk kleiner was dan op de foto's was afgebeeld. Niet heel erg, anagezien we altijd veel op pad zijn. We schrokken ons een hoedje toen de eigenaresse het appartement liet zien. In plaats van een schoon appartement met balkon, kwamen we in een onderhuis zonder enig daglicht en terras met uitzicht op een betonnen muur. Nu zijn wij totaal niet veeleisend, en verwacht ik ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten, maar hygiëne is niet teveel gevraagd. Er was gerookt in het appartement, de schimmel zat overal aan de muren en buiten in onze prullenbak werd ontlasting van de hond weggegooid. de maden en insecten vonden het om te smullen met 32 graden! Gezien mijn astma was het totaal niet gezond om hier te blijven en hebben gelukkig (wel tegen een fikse meerprijs) in een ander hotel onze vakantie kunnen vieren. Alsjeblieft, boek dit NIET! na een jaar hard werken kom je van een koude Kermis thuis.

• 7Bee198017-05-2015

Voor de prijs een prima appartement!

Wij zaten in een familiekamer op de begane grond. Buiten een zitje, maar wel in de schaduw en naast een tuintje van de hond die boven ons woonde. Kamer ruim genoeg, stapelbed heeft helaas geen rekje waardoor eruit vallen mogelijk is op de plavuizen vloer :( badkamer met twee wastafels en douche, keuken klein maar goed genoeg. Het was er niet brandschoon dat vond ik een nadeel, maar niet onoverkomelijk. Wel airco, geen WiFi in de kamer. Voor de kinderen een speeltuintje met schommel, glijbaan en pingpongtafel. Onze dochters (4 en 9) vermaakten zich er prima. Op 5 minuten lopen van het meer en winkels. Supermarktje op 2 min. lopen. Ik vond het prima in verhouding met de prijs.

• 6Marcel11-05-2015

Tja met een beetje meer aandacht.......

Vorige week geweest. Appartement is erg ruim, maar poetsen en opruimen rondom het pand en het zwembad is niet de grootste hobby van de eigenaresse. Het is prima als je niet al te veel betaald maar als je een leeg blikje achter laat bij het zwembad ligt het er zeven dagen later nog. Jammer omdat de ligging perfect is. Keuken e.d. Zijn ook niet al te proper. Water uit de kraan is maximaal 38 graden wat koud is ?

• 7Michael10-06-2013

Leuk appartement op prima locatie

Leuk app, voor schappelijke prijs. Bij aankomst vroeg in de morgen konden we al om 11 uur inchecken. Wij hadden het 3k-app. Het appartement was redelijk schoon, de vertrekken waren ruim, alleen alles oogde wat oud. De keukenkastjes in jaren 70 groen zaten niet bepaald meer waterpas zullen we zeggen. Verder redelijk complete inventaris. Badkamer met klein baddouche, zonder gordijn,merkwaardig want na het douchen was dus de hele badkamer zeiknat. Voor het gebruiken van de kluis hadden we iemand van de receptie nodig, maar deze was onbezet. Na inchecken op zaterdag, hebben we niemand meer bij de receptie gezien!! Nog pogingen gewaagd via de reisleider van touroperator en zelf een briefje achter gelaten bij de receptie. Nul reactie. Ondanks laagseizoen, zat het complex wel vol, dus een bemande receptie (al is het maar op gezette tijden) mag je dan wel verwachten.

Afsluiten met een positieve noot; er is een heerlijk (niet al te groot) zwembad met mooi uitzicht en fijne (moderne) ligbedjes

• 9Ingrid van Jeveren20-09-2012

zeer leuk ruim appartement

Hier in 1 week geweest in september, zeer ruim appartement waar echt alles aanwezig is,magnetron, waterkoker, 4 pits gasstel, veel bestek, veel borden zelfs een wasmachine !! Alleen geen afzuigkap dus de bovenkastjes in de keuken boven het gasstel worden vies. In de hal en woonkamer kan je een dansje maken zo groot zijn ze.. Naar het centrum van Garda ongeveer 5-6 minuten lopen. Wij waren zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug.

• 9J.W.Bakker30-07-2012

fantastiese plek kan niet beter

De accomodatie is zeer goed vernieuwd. Vergeleken met een aantal jaren geleden, toen het nog Olgastella heten. Maar wij zijn er 22 jaar naar toe geweest. Het uitzicht is prima vooral als je boven zit. De accomodatie is gelegen in een rustige omgeving, en niet ver lopen van het centrum. We zijn er 22 jaar geweest eerst 3 weken toen 4 en de laatste jaren 5 weken, u ziet dan heb je het wel naar je zin, en de tekort komingen die er toen waren hebben we zelf meegenomen, of aangevuld. En de prijs was ook betaalbaar vooral in het voorseizoen. De appartementen zijn zeer ruim en vrij dus dat is ook wat waard. We zijn dan ook erg geschrokken, toen de heer Gelmetti overleden was, en hadden dit wat er nu gebeurd is al voorspeld. Helaas kan ik er nu niet meer naar toe want ook mijn man is overleden. Hopelijk kan u hier wat mee. Ik ga er dan wel niet meer naar toe, maar ik wilde het toch even schrijven.

• 8J&A29-03-2010

Leuk ruim appartement

Ruim, netjes gerenoveerd appartement voor met of zonder kinderen. Op een heuvelachtige plek. Dichtbij winkeltjes/boulevard/restaurants/paar kroegjes en het strand. Inrichting: netjes/ zag er nog nieuw uit. Behalve de pannen, die zagen er wat verouderd uit. Er is niet veel te doen voor kinderen in of om het appartement.

Bij de receptie kon de mevr. bijna geen Engels of Duits spreken. Dit was lastig communiceren. De hele week hebben we niemand bij de receptie kunnen spreken, geen èèn gezien. We konden niks afspreken voor vertrek, gelukkig op de dag zelf was de mevr. wel aanwezig.

Het appartement is ons verder goed bevallen. Was erg ruim met z`n 2en! Ook nog met bad, wat we niet hadden verwacht. Zeker wel een aanrader!

Appartement Uliveto info

Facilities