Appartement Uliveto

Appartement
Appartement Uliveto
6,8

15 reviews over Appartement Uliveto in het Nederlands

Wij hadden een appartement in september 2016. Gekozen vanwege de lage prijs dus we hadden geen hoge verwachtingen. Het viel allemaal reuze mee. Zeer ruim appartement. Niet modern maar nog netjes en alles doet het. Leuk zwembad en op 5 minuten loopafstand van het centrum van Garda. Ideaal hoewel voor mensen die slecht ter been zijn de helling (Uliveto ligt berg/heuvel op) wellicht wat problemen jan geven. Halverwege (eerste straat links) is een supermarkt(je). De lekkerste verse broodjes koop je bij de bakker in het centrum. Het is heerlijk rustig in Uliveto. Aanrader.

Doorgerookt, smerig appartement.

Garda2016
27-8-2016

Op het eerste gezicht een prima complex. Wel viel ons direct op dat het zwembad een stuk kleiner was dan op de foto's was afgebeeld. Niet heel erg, anagezien we altijd veel op pad zijn.

We schrokken ons een hoedje toen de eigenaresse het appartement liet zien. In plaats van een schoon appartement met balkon, kwamen we in een onderhuis zonder enig daglicht en terras met uitzicht op een betonnen muur.

Nu zijn wij totaal niet veeleisend, en verwacht ik ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten, maar hygiëne is niet teveel gevraagd. Er was gerookt in het appartement, de schimmel zat overal aan de muren en buiten in onze prullenbak werd ontlasting van de hond weggegooid. de maden en insecten vonden het om te smullen met 32 graden! Gezien mijn astma was het totaal niet gezond om hier te blijven en hebben gelukkig (wel tegen een fikse meerprijs) in een ander hotel onze vakantie kunnen vieren. Alsjeblieft, boek dit NIET! na een jaar hard werken kom je van een koude Kermis thuis.

Voor de prijs een prima appartement!

Bee1980
17-5-2015

Wij zaten in een familiekamer op de begane grond. Buiten een zitje, maar wel in de schaduw en naast een tuintje van de hond die boven ons woonde. Kamer ruim genoeg, stapelbed heeft helaas geen rekje waardoor eruit vallen mogelijk is op de plavuizen vloer :( badkamer met twee wastafels en douche, keuken klein maar goed genoeg. Het was er niet brandschoon dat vond ik een nadeel, maar niet onoverkomelijk. Wel airco, geen WiFi in de kamer. Voor de kinderen een speeltuintje met schommel, glijbaan en pingpongtafel. Onze dochters (4 en 9) vermaakten zich er prima. Op 5 minuten lopen van het meer en winkels. Supermarktje op 2 min. lopen. Ik vond het prima in verhouding met de prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Uliveto voor je op een rij gezet:

Tja met een beetje meer aandacht.......

Marcel
11-5-2015

Vorige week geweest. Appartement is erg ruim, maar poetsen en opruimen rondom het pand en het zwembad is niet de grootste hobby van de eigenaresse.

Het is prima als je niet al te veel betaald maar als je een leeg blikje achter laat bij het zwembad ligt het er zeven dagen later nog.

Jammer omdat de ligging perfect is. Keuken e.d. Zijn ook niet al te proper. Water uit de kraan is maximaal 38 graden wat koud is ?

Leuk appartement op prima locatie

Michael
10-6-2013

Leuk app, voor schappelijke prijs. Bij aankomst vroeg in de morgen konden we al om 11 uur inchecken. Wij hadden het 3k-app. Het appartement was redelijk schoon, de vertrekken waren ruim, alleen alles oogde wat oud. De keukenkastjes in jaren 70 groen zaten niet bepaald meer waterpas zullen we zeggen. Verder redelijk complete inventaris. Badkamer met klein baddouche, zonder gordijn,merkwaardig want na het douchen was dus de hele badkamer zeiknat.

Voor het gebruiken van de kluis hadden we iemand van de receptie nodig, maar deze was onbezet. Na inchecken op zaterdag, hebben we niemand meer bij de receptie gezien!! Nog pogingen gewaagd via de reisleider van touroperator en zelf een briefje achter gelaten bij de receptie. Nul reactie. Ondanks laagseizoen, zat het complex wel vol, dus een bemande receptie (al is het maar op gezette tijden) mag je dan wel verwachten.

Afsluiten met een positieve noot; er is een heerlijk (niet al te groot) zwembad met mooi uitzicht en fijne (moderne) ligbedjes

zeer leuk ruim appartement

Ingrid van Jeveren
20-9-2012

Hier in 1 week geweest in september, zeer ruim appartement waar echt alles aanwezig is,magnetron, waterkoker, 4 pits gasstel, veel bestek, veel borden zelfs een wasmachine !! Alleen geen afzuigkap dus de bovenkastjes in de keuken boven het gasstel worden vies. In de hal en woonkamer kan je een dansje maken zo groot zijn ze.. Naar het centrum van Garda ongeveer 5-6 minuten lopen. Wij waren zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug.

fantastiese plek kan niet beter

J.W.Bakker
30-7-2012

De accomodatie is zeer goed vernieuwd.

Vergeleken met een aantal jaren geleden, toen het nog Olgastella heten.

Maar wij zijn er 22 jaar naar toe geweest.

Het uitzicht is prima vooral als je boven zit.

De accomodatie is gelegen in een rustige omgeving, en niet ver lopen van het centrum.

We zijn er 22 jaar geweest eerst 3 weken toen 4 en de laatste jaren 5 weken, u ziet dan heb je het wel naar je zin, en de tekort komingen die er toen waren hebben we zelf meegenomen, of aangevuld.

En de prijs was ook betaalbaar vooral in het voorseizoen.

De appartementen zijn zeer ruim en vrij dus dat is ook wat waard.

We zijn dan ook erg geschrokken, toen de heer Gelmetti overleden was,

en hadden dit wat er nu gebeurd is al voorspeld.

Helaas kan ik er nu niet meer naar toe want ook mijn man is overleden.

Hopelijk kan u hier wat mee.

Ik ga er dan wel niet meer naar toe, maar ik wilde het toch even schrijven.

Leuk ruim appartement

J&A
29-3-2010

Ruim, netjes gerenoveerd appartement voor met of zonder kinderen.

Op een heuvelachtige plek.

Dichtbij winkeltjes/boulevard/restaurants/paar kroegjes en het strand.

Inrichting: netjes/ zag er nog nieuw uit.

Behalve de pannen, die zagen er wat verouderd uit.

Er is niet veel te doen voor kinderen in of om het appartement.

Bij de receptie kon de mevr. bijna geen Engels of Duits spreken.

Dit was lastig communiceren.

De hele week hebben we niemand bij de receptie kunnen spreken, geen èèn gezien.

We konden niks afspreken voor vertrek, gelukkig op de dag zelf was de mevr. wel aanwezig.

Het appartement is ons verder goed bevallen.

Was erg ruim met z`n 2en!

Ook nog met bad, wat we niet hadden verwacht.

Zeker wel een aanrader!

Prima!

Italie-fan
5-1-2010

Wij zijn hier in augustus 2006 geweest en hebben ons prima vermaakt.

Voor wat je betaalt, zit je hartstikke goed.

Het appartement was heel ruim en schoon, de inrichting was wat gedateerd, maar alles was heel en werkte goed.

Prima bedden en het blijft lekker koel binnen (vanwege de luiken kan je de warmte goed buiten houden).

Bij aankomst werden we verwelkomd door een meneer die goed Duits sprak en erg vriendelijk was, wij konden hem telefonisch bereiken als we vragen hadden.

Verder is het centrum van Garda en het meer goed te voet te doen, de straat uit en je zit in het centrum, het strand is iets verder, maar zeker geen 20 minuten lopen.

Wij vinden dit een aanrader en gaan hier waarschijnlijk a.s. zomer terug.

ruim en schoon!

Lois
22-10-2009

wij zijn hier in het naseizoen 2009 geweest en waarschijnlijk was het net gerenoveerd. alles zag er fris en nieuw uit, het keukenblok niet maar daar was nog mee te leven. het was een heerlijk ruim appartement. lekker veel spullen aanwezig om tussendoor zelf schoon te maken. de sleutel was gewoon in het hoofdgebouw bij de appartementen af te halen. de eigenaresse was niet bijzonder vriendelijk maar als je de sleutel eenmaal hebt heb je er toch niks meer mee te maken en ze maakte verder ook nergens een probleem van dus dat was ook oke. wel bergje op om hier te komen vanuit het stadje, maar niet bijzonder ver en je zit ook lekker niet meer in de drukte.

eindoordeel: heerlijkke rustige vakantie gehad in een heerlijk ruim en schoon appartement!

We hebben een aantal aanbieders voor Uliveto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Uliveto in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Uliveto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Uliveto scoort een 6.75 uit 10 op basis van 16 reviews.