Hotel Terminus

Leuke stad. Redelijk hotel,

Marcel S
24-9-2016

Terminus hotel Garda

Het Terminus hotel in Garda ligt tussen het Gardameer en de doorgaande weg.

Het uitzicht van enkele kamers is op het Gardameer en een aantal kijkt over Garda.

Vanwege de doorgaande weg is er behoorlijk wat geluid te horen. Regelmatig, ook snachts komt de ambulance voorbij en daarwordt je zeker wakker van.

De kamers zijn eenvoudig en enigsinds gedateerd, al lijkt het wel of ze jaarlijks eea opknappen.

Het hotel is schoon en heeft een eigen parkeervoorziening.

Het ontbijt is goed en redelijk uitgebreid . Variatie kennen ze niet maar dat wordt goed gemaakt door het ruime assortiment.

Het personeel van het hotel is stug, zoals alle italianen in deze regio.

Het plaatsje Garda ligt centraal voor vele uitstapjes . Het plaatje is klein maar wel mooi.

De boulevard begint in Garda en waar die eindigd zijn we niet achter gekomen. (Minimaal 10 km verder).

Ik zou dit hotel dit hotel wel weer willen bezoeken maar ik zou tevens kijken naar andere mogelijkheden in de buurt.

Het volgens stadje Bardolino is een goed alternatief en er is ook meer te doen.

Van buiten zag het hotel er respectabel uit. Echter de ontvangst was koel (dochter van) en meer dan onpersoonlijk. Pluspunt was dat de auto op het terrein geparkeerd kon worden en onze fietsen in een garage mochten staan.

De kamer was een groot drama. Het meubilair uit een kringloopwinkel is nog chic vergeleken bij de inrichting die wij hier aantroffen. Er was een nieuwe airco, maar die werkte niet (buiten 30 gr en binnen nog warmer) en ging ook niet werken. De ramen open is/was een optie, echter het hotel is gelegen aan de weg die langs het meer loopt. Dit houdt in, dag én nacht optrekkende en racende auto's, scooters etc. Conclusie: bijna niet kunnen slapen. Als je van een stijl van de jaren 50 houdt ben je aan het goede adres. Zo dus kamer en douche.

Het ontbijt was buiten verwachting goed! Men kan zowel binnen als buiten ontbijten.

Het zonneterras op de verdieping is redelijk, echter te klein voor alle gasten.

'S Middags gratis koffie of thee in de tuin.

Gunstig gelegen aan het meer en aan boulevard. Echter dus ook aan drukke weg.

Voor ons geen herhaling meer.

Mooi hotel met prachtige ligging

Monique
4-5-2016

De ligging van het hotel is geweldig. Vanuit de tuin de wandelpromenade op en direct het meer met prachtig uitzicht. De markt (op vrijdag) is precies voor de deur en de vele terrassen en restaurants zijn in een paar minuten bereikbaar. Parkeren op het terrein (beetje passen en meten). Ook direct aan het wandelpad langs het meer met gezellige barretjes. Hotel was prima maar wel een beetje ouderwets. Net als de kamer maar wel schoon, fris en zonder mankementen. Personeelsleden waren allen zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend ontbijtbuffet en gratis Wifi. Wij hadden een hoekkamer op de derde verdieping dus fantastisch uitzicht over het meer. Gaan hier zeker weer naar terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Terminus voor je op een rij gezet:

Het hotel is gemakkelijk te vinden en ligt direct aan het Gardameer. Mooi uitzicht vanuit het hotel. Bij aankomst geen vriendelijk ontvangst, direct gezeur over parkeren omdat onze auto te groot was. We kregen in eerste instantie een oude kamer op de eerste verdieping. Na twee nachten 'geslapen' te hebben zijn we naar de receptie gegaan met een lijst van gebreken. Er zat schimmel op de badkamer, het toilet zat los, geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen, nauwelijks warm water, geen wifi, maar het ergste was dat we twee nachten achter elkaar om 05.30u werden gewekt door een vrachtwagen die kwam laden en lossen onder ons raam (van enkel glas). Om 6.00u kwam er een veegwagen en om 08.00u begon de schoonmaakploeg zonder er rekening mee te houden dat er mensen wilden uitrusten op hun vakantie. We hebben gevraagd of er een andere kamer beschikbaar was, dit kon volgens de receptie. Na contact te hebben opgenomen met onze reisorganisatie, kon dit opeens wel maar dan tegen bijbetaling.

let op met hun kortingsbon !

jvmourik
19-7-2013

Hotel Terminus is een goed hotel. Sinds kort hebben ze het verderop gelegen restaurant El Rèfol bijgekocht. Ze bieden een kortingsbon aan voor een diner in El Rèfol van 15% .Geldigheidsduur 15 dagen.

Maar let op ! Dit aanbod geldt enkel als je na het diner de nacht bij Terminus doorbrengt. Door omstandigheden gingen wij eerst slapen bij Terminus, toen eten bij El Rèfol. Er werd ons "dus" GEEN korting verleend.

Zeer goed gelegen aan het meer

Revers
29-6-2013

Een karakteristiek hotel op een fantastische lokatie en vriendelijk ontvangst en parkeer gelegenheid

We hebben een aantal aanbieders voor Terminus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terminus in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terminus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terminus scoort een 6.71 uit 10 op basis van 6 reviews.